اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

برکناری 4 مربی به خاطر ماجرای قلیان!


ماجرای قلیان کشیدن اعضای تیم ملی زیر 22 سال در کیش ممکن است منجر به اخراج 4 عضو کادر فنی این تیم شود.

خبرآنلاین: در شرایطی که گمانه‌زنی‌ها در ارتباط با کسانی که در طول شب‌های جزیره پای قلیان نشسته و چند ساعتی خود را با دود سرگرم کردند همچنان ادامه دارد، 4 عضو کادر فنی تیم ملی زیر 22 سال در آستانه اخراج از این تیم قرار گرفته‌اند. آنالیزور، پزشک، ماساژور و سرپرست این تیم در آستانه برکناری قرار گرفته‌اند و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، همه آنها از سفر به عمان جا می‌مانند.

البته تحقیقات فدراسیون در ارتباط با بازیکنان تیم‌ملی ادامه دارد و هیچ بعید نیست دود قلیان به چشم چند بازیکن هم برود تا زیر 22 ساله‌های ایران در اوج بحران و ناآرامی راهی مسابقات قهرمانی آسیا شوند. ایران که در این رقابت‌ها در گروه مرگ باید به مصاف ژاپن، کویت و استرالیا برود، هفته گذشته سرمربی‌‌اش را از دست داد. ضمن اینکه با مخالفت باشگاه‌های لیگ‌برتری اکثر بازیکنان اصلی را نیز از لیست مسافرانش خارج کرد.


ویدیو مرتبط :
کفاشیان و برکناری مربی فوتبال ساحلی و نابودی فوتسال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قتل یک مربی به خاطر رابطه با زن متاهل



 

 

 

قتل یک مربی به خاطر رابطه با زن متاهل

 

شرق:متهم پرونده كه مدعی است قرار بود از همسرش جدا شود بعد از اینكه وارد خانه شد و مرد غریبه را دید، او را با ضربات چاقو به قتل رساند.

پنجم مرداد یك سال پیش مردی به نام س.س به ماموران پلیس ملارد كرج مراجعه و اعتراف كرد جوانی را به قتل رسانده است. این مرد گفت، نمی‌داند مقتول كیست و او را در خانه‌اش دیده ‌است.

م بازداشت شد و پلیس به خانه او رفت تا صحنه قتل را بررسی كند. گفته‌های شاهدان پرونده نشان داد مقتول، جوانی 28 ساله به نام س.س بوده و چند ماهی است كه در غیاب س.س به خانه او رفت‌وآمد می‌كند و با  -همسر وی- رابطه دارد.

س.س در بازجویی‌ها گفت: یك سال بود كه با همسرم هیچ‌ رابطه‌ای نداشتیم و نمی‌توانستیم همدیگر را تحمل كنیم به همین دلیل هم قرار شد توافقی از هم جدا شویم و دادخواست طلاق را دادیم و منتظر نوبت دادگاه بودیم. همسرم هنوز در خانه من زندگی می‌كرد و پیش سه فرزندم بود. آن شب من سركار بودم اما از همكارم خواستم نیم‌ساعت جای من باشد تا به پمپ گاز بروم. دلشوره عجیبی داشتم و فكر می‌كردم در خانه‌ام اتفاقی افتاده‌است. خیلی حالم بدبود. تصمیم گرفتم به خانه بروم و سری به خانواده‌ام بزنم. وقتی رسیدم، دیدم پسر بزرگم نیما خیلی مضطرب است و بریده‌بریده حرف می‌زند چیزی به من نگفت، وارد خانه كه شدم زنم سرم داد زد كه این چه وقت خانه آمدن است.

متهم ادامه داد: شك كردم و فهمیدم اتفاقی افتاده‌است. من یك دختر و پسر دیگر هم دارم كه زنم گفت آنها خواب هستند. متوجه شدم چراغ حمام روشن است. در حمام را باز كردم و دیدم مردی غریبه در حال پوشیدن لباس‌هایش است. فوری به آشپزخانه رفتم و یك چاقو برداشتم و چند ضربه به آن مرد زدم. بعد زنم را به باد كتك گرفتم. من اصلا آن مرد را نمی‌شناختم و نمی‌دانستم چرا به خانه‌ام آمده ‌است.

به دستور بازپرس، همسر س.س هم بازجویی شد. او گفت: شوهرم مرد بداخلاقی بود و ما از همان ابتدا كه با هم ازدواج كردیم، اختلاف داشتیم اما مشكل این بود كه هنوز یك سال از ازدواج‌مان نگذشته بود كه دخترمان به دنیا آمد و یك سال بعد هم پسرم نیما به دنیا آمد و به خاطر این دو بچه، ما همدیگر را تحمل می‌كردیم 10 سال گذشت در حالی‌كه نمی‌خواستیم بچه‌دار شویم صاحب یك پسر دیگر شدیم به هر حال، وجود سه بچه هم نتوانست كاری كند كه ما بتوانیم با هم خوب باشیم و زندگی آرامی داشته‌باشیم تا اینكه یك سال پیش، بعد از درگیری‌هایی كه با شوهرم داشتم برای جدایی تصمیم نهایی را گرفتم و با مربی بدنسازی پسرم آشنا شدم. د.الف مرد جوان و خوبی بود. او خیلی مهربان بود و با رفتارهایش توانست نیما را خیلی به خودش نزدیك كند. نیما همیشه دوست داشت پدری مهربان داشته باشد و هركس كه به او كمی محبت می‌كرد جای پدرش را در دل او می‌گرفت.

او در مورد اینكه رابطه‌ای هم با د.الف داشته است یا نه گفت: آن شب هیچ‌ رابطه‌ای با آرش نداشتم اما قبل از آن چند بار به لج شوهرم با او رابطه برقرار كردم.

ادعای این زن از سوی فرزندانش هم تایید شد. آنها گفتند پدرشان آدم بداخلاقی است و مادرشان را خیلی اذیت می‌كرد. پسر به پلیس گفت: روز حادثه پدرم حالت عادی نداشت مثل دیوانه‌ها شده‌بود او مرد را با چاقو زد و آنقدر سریع این كار را كرد كه ما نتوانستیم جلو او را بگیریم بعد به سراغ مادرم رفت و مادرم را تاجایی كه می‌توانست كتك زد او همیشه مادرم را كتك می‌زد. سر چیزهای كوچك بهانه می‌گرفت و او را می‌زد. به جز مادرم ما هم از دست كارهای پدرم خسته شده‌بودیم و راضی بودیم آنها از هم جدا شوند.

با توجه به گفته‌های متهم و شاهدان صحنه قتل بازسازی و بعد از صدور قرار مجرمیت از سوی بازپرس كیفرخواست علیه متهم صادر شد.

این در حالی‌است كه خانواده س.س هم برای متهم درخواست قصاص كرده‌اند. همچنین پرونده رابطه نامشروع زن با د.الف هم برای رسیدگی به همراه پرونده قتل به دست س.س برای رسیدگی به دادگاه كیفری‌استان البرز فرستاده شده است. متهمان به‌زودی در دادگاه كیفری‌استان البرز و در حضور پنج قاضی محاكمه می‌شوند..../sharghnewspaper.ir