اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بروس ویلیس با محموله گران بها می آید


«محموله گران بها» جدیدترین فیلم اکشن بروس ویلیس به زودی راهی‌ پرده‌ سینماها می‌شود.

مهر: «محموله گران بها» فیلمی به کارگردانی مکس آدامز از ۱۱ ماه مه (۱۰ روز دیگر) اکران جهانی خود را آغاز می‌کند.

بروس ویلیس با محموله گران بها می آید

در این فیلم که اولین تجربه کارگردانی آدامز است، بروس ویلیس نقش اِدی، یک رییس مافیایی را بازی می کند. کلر فورلانی و مارک گاسلار دیگر بازیگران این فیلم هستند. کلر فورلانی در نقش دزدی به نام کارن که موجب شکست یک نقشه ادی شده، ظاهر شده است. او برای کسب اعتماد مجدد رییسش، جک با بازی مارک گاسلار، او را مجبور می کند برایش سرقتی غیرممکن را انجام دهد. آنها موفق می‌شوند تا محموله‌ای گران بها از سنگ‌های قیمتی را بدزدند، اما بعد خیانت بین دیگر اعضای گروه، موجب پیچیده شدن ماجرا می‌شود.

آدامز به عنوان کارگردان و نویسنده موفق شده است مخاطب را تا انتهای فیلم با خود همراه کند. او که چند سال پیش با پس زمینه‌ای نظامی به عنوان تهیه کننده وارد هالیوود شد، با مدرک کارشناسی ارشد در تهیه فیلم به زودی توانست حس طنز خود را وارد فیلمنامه‌هایش کند و با دیالوگی‌های سریع و هوشمندانه توانایی نویسندگی خود را در خلق اکشنی با توالی واقعی نشان دهد. او فیلمنامه این فیلم را پیش از ورود به هالیوود و زمانی که به عنوان دانشجوی این رشته در مدرسه فیلم دانشگاه فلوریدا تحصیل می‌کرد نوشته است.

بروس ویلیس بازیگر ۶۰ ساله آمریکایی آلمانی تبار است. او که در راینلاند – فالتز آلمان غربی به دنیا آمده از سال ۱۹۸۰ در عرصه هنری فعال است. این بازیگر، تهیه‌کننده و نوازنده با ایفای نقش جان مک‌کلاین در فیلم «جان سخت» به شهرت رسید. آثار ویلیس در مجموع و به طور خالص بین ۲٫۵۵ تا ۳٫۰۴ میلیارد دلار آمریکا در گیشه‌های منطقه آمریکای شمالی فروش داشته که از لحاظ پر کردن گیشه هفتمین هنرپیشه نقش اول و هشتمین هنرپیشه نقش مکمل است.


ویدیو مرتبط :
10 فیلم برتر " بروس ویلیس "

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پوستر تازه‌ترین فیلم «جان‌سخت» با بازی بروس ویلیس



سینما - بروس ویلیس با فیلم «یک روز خوب برای جان سخت» که پنجمین قسمت فیلم‌های اکشن «جان‌سخت» است، به سینما برمی‌گردد.
به گزارش خبرآنلاین، فیلم را جان مور براساس فیلمنامه اسکیپ وودز کارگردانی کرده است.
بروس ویلیس در «یک روز خوب برای جان‌سخت» بار دیگر نقش جان مکلن را بازی می‌کند که این بار به مسکو سفر می‌کند و به همراه پسرش درگیر یک توطئه حمله تروریستی می‌شود.
فیلم هفتم فوریه سال 2013 در هنگ‌کنگ و کره جنوبی روی پرده می‌رود و یک هفته بعد در آمریکا اکران می‌شود. این اولین فیلم مجموعه «جان‌سخت» است که بصورت آیمکس روی پرده می‌رود.

جدیدترین پوستر فیلم جان سخت , فیلم جان سخت با بازی بروس ویلیس
جای کورتنی، کول هاوزر، سباستین کخ، یولیا اسنیگ و مری الیزابت وینستید از دیگر بازیگران این فیلم هستند. اسکیپ وودز، نویسنده فیلم‌های اکشن مطرح چون «شمشیرماهی»، «هیت من»، «افراد ایکس: وولورین» و «گروه اِی» است.
جان مور هم کارگردان فیلم‌هایی چون «طالع نحس»، «پخش خطوط دشمن»، «پرواز فینیکس» و «مکس پین» است.
اولین «جان‌سخت» سال 1988 روی پرده رفت، جان مک‌تیرنان فیلم را با بودجه 28 میلیون دلاری کارگردانی کرد و فیلم به فروش 140 میلیون دلاری در سطح دنیا رسید.
چهار فیلم قبلی «جان‌سخت» در مجموع حدود 1.1 میلیارد دلار فروختند.... / khabaronline.ir