اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

برهم زدن جشن حامیان روحانی در اصفهان



اخبار,اخبار سیاسی,رسول زرگر


 اخبار سیاسی - برهم زدن جشن حامیان روحانی در اصفهان

برخی تلاش کردند جشن حامیان «حسن روحانی» در اصفهان را به هم بزنند. به گزارش ایسنا، جمعه گذشته جمعی از حامیان دولت مراسمی را در تالار فرشچیان اصفهان ترتیب دادند که قرار بود با سخنرانی «احمد خرم» و حضور استاندار و جمعی از مقامات دولتی برگزار شود اما بنا به گزارش‌ها شماری با داد و فریاد مانع سخنرانی مدعوین شدند.

  «رسول زرگر» استاندار اصفهان که در این جمع حاضر بود از اخلالگران خواست به جای داد و فریاد باب گفت‌و‌گو را بازکنند. وی خطاب به معترضان گفت: «مگر بنده در هفته‌های گذشته برای همایش دلواپسان مجوز صادر نکردم آیا در آن همایش چنین اتفاقاتی رخ داد؟!» در ادامه برخی از دست‌اندرکاران مراسم به استاندار اعتراض کردند که کند بودن موج تغییرات امروز، استان را بدین جا کشانده که ما نمی‌توانیم جلسه‌ای برای پیروزی رئیس جمهوری منتخب مردم بگیریم.

اخبار سیاسی -  ایران

 


ویدیو مرتبط :
جشن پیروزی حامیان دکتر حسن روحانی در شهرستان تنکابن _ 1

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

یاسر هاشمی در جشن حامیان روحانی: باید از احمدی‌نژاد و کابینه‌اش تشکر کرد/ یک نصیحت برای روحانی



یاسر هاشمی در جشن حامیان روحانی

یاسر هاشمی در جشن حامیان روحانی:

باید از احمدی‌نژاد و کابینه‌اش تشکر کرد/ یک نصیحت برای روحانی

یاسر هاشمی گفت: باید پذیرفت که به رغم تمام نقص‌ها دولت محمود احمدی‌نژاد زحمات بسیاری کشیده است پس باید از وی و تمام کابینه‌اش تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس،‌ یاسر هاشمی فرزند آیت الله هاشمی رفسنجانی امشب با حضور در همایش حامیان حجت السلام حسن روحانی که در ورزشگاه تختی شهر اندیشه واقع در شهرستان شهریار برگزار شد، اظهار داشت: مشکلات کشور را باید حل کرد و این امر میسر نمی‌شود مگر آنکه مسئولان خود را خادم این ملت غیور و حاضر در صحنه بداند و وعده‌های پیشین خود را فراموش نکنند.

 

وی در ادامه ضمن تشکر از عملکرد دولت نهم و دهم در طول 8 سال خدمت خود به مردم گفت: باید پذیرفت که به رغم تمام نقص‌ها دولت محمود احمدی‌نژاد زحمات بسیاری کشیده است پس باید از وی و تمام کابینه‌اش تشکر کرد.

 

فرزند آیت‌الله هاشمی افزود: باید فرهنگ رفاقت و دوستی در بین تمام مسئولان جا بیفتد و آنان باید در تمام رقابت‌ها و انتقادها بازهم با یکدیگر رفیق باشند و با کمک یکدیگر و به دور از هرگونه مشکل و اختلافی در حل مشکلات فعلی کشور و مردم  تلاش کنند.

 

یاسر هاشمی درباره پاسخگو بودن رئیس‌جمهور و دیگر مسئولان اظهار داشت: رئیس جمهور منتخب باید به توقعاتی که به حق در مردم ایجاد کرده است پاسخگو باشد و آنان را فراموش نکند و باید مراکزی ایجاد کند تا مردم بتوانند در کمال آزادی سئوالات خود را از وی بپرسند و پاسخ خود را به طور واضح و آشکار دریافت کنند.

 

وی در پایان از تمام مسئولان خواست که امید را در کشور و به ویژه در مردم و در بین جوانان گسترش دهند چرا که هیچ کشور و مردمی نمی‌توانند بدون امید به حیات خویش ادامه دهد./فارس