اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

برهانی: مشکلی با قلعه‌نویی ندارم


مهاجم تیم فوتبال استقلال تاکید کرد که هیچ مشکلی با سرمربی این تیم ندارد.

تسنیم: آرش برهانی درخصوص حضورش در ترکیب اصلی استقلال مقابل داماش گفت: پس از یک ماه برای استقلال به صورت ثابت بازی کردم و فکر می‌کنم عملکردم هم خوب بود.

مهاجم استقلال ادامه داد: امیدوارم بعد از این بهتر هم بتوانم بازی کنم. امروز یک موقعیت داشتم که اگر از نظر روحی و روانی شرایط بودم بهتر می‌توانستم از آن استفاده کنم. امیدوارم در بازی‌های بعد جبران کنم.

برهانی در مورد اینکه چرا هواداران از بازی‌های لیگ ایران استقبال کمی می‌کنند اظهار داشت:  تا حالا در این مورد فکر نکرده‌ام اما از همین هوادارانی که امروز به ورزشگاه آمدند و من را مورد لطف خودشان قرار دادند تشکر می‌کنم. امیدوارم بتوانم در آینده از خجالت آنها در بیایم.

این بازیکن با تاکید بر اینکه هیچ مشکلی با قلعه‌نویی ندارد درباره شرایط بازی با داماش تاکید کرد: بازی به بازی بهتر هستیم اما نمی‌دانم چرا چند هفته‌ای است که در طول مسابقه 2،3 موقعیت بیشتر نصیب‌مان نمی‌شود. در گذشته در یک بازی شاید 3،4 موقعیت نصیبم می‌شد اما حالا اینطور نیست.

وی در خصوص اینکه چرا بازیکنان تیم فوتبال استقلال با خبرنگاران مصاحبه نمی‌کنند به این جمله بسنده کرد که هر کسی شرایط خاص خودش را دارد و من نمی‌توانم در این خصوص صحبت کنم.


ویدیو مرتبط :
آخرین اخبار نقل و انتقالات فوتبال ایرانl از احتمال جدایی قلعه نویی،نكونام و برهانی از استقلال تا پیوستن پدیده لیگ به باش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نکونام: دوست دارم در استقلال بمانم/ مشکلی با قلعه‌نویی ندارم



آخرین وضعیت جوادنکونام,تیم جدید نکونام,پیشنهاد باشگاه تراکتورسازی به جواد نکونام
نکونام: دوست دارم در استقلال بمانم/ مشکلی با قلعه‌نویی ندارم

جواد نکونام می‌گوید دوست دارد در استقلال بماند.

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران که با وضعیتی پیچیده و مبهم از سوی باشگاه استقلال روبه‌رو شده در گفت‌وگو با ایسنا درباره آخرین وضعیت خود اظهار کرد: دوست دارم در استقلال بمانم. این چیزی است که بارها گفته‌ام و الان هم دوباره تاکید می‌کنم.

نکونام افزود: من مشکلی با قلعه‌نویی ندارم و طبق قولی که فتح‌الله‌زاده داده امیدوارم تا 48 ساعت آینده مشکلم حل شود و بتوانم در تمرین استقلال شرکت کنم.
به گزارش ایسنا، نکونام به غیر از استقلال با پیشنهادی جدی از سوی باشگاه تراکتورسازی هم روبه‌رو شده است./ایسنا