اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

برنده قطعی انتخابات ونزوئلا مشخص شد


هوگو چاوز بار دیگر با شکست دادن رقیب خود در انتخابات ونزوئلا رئیس جمهوری این کشور شد.

خبرگزاری مهر: هوگو چاوز بار دیگر با شکست دادن رقیب خود در انتخابات ونزوئلا رئیس جمهوری این کشور شد.

هوگو چاوز در انتخابات ونزوئلا به پیروزی دست یافت و باردیگر به عنوان رئیس جمهوری این کشور برگزیده شد.

چاوز موفق شده با کسب بیش از ۵۴ درصد از کل آرا این پیروزی را بدست آورد.



برخی از رسانه ها گزارش داده اند که این میزان آرا از 90 درصد آرا شمارش شده است.

ناظران معتقدند که با این میزان آرا چاوز برنده قطعی انتخابات است.

انریکه کاپریلس، رقیب وی نیز نزدیک به ۴۵ درصد آرا را به خود اختصاص داده است.

کاپریلس ، که  امید احزاب مخالف برای پایان دادن به دوران ۱۴ ساله ریاست جمهوری هوگو چاوز بود، با پذیرش شکست خود در پیامی این پیروزی را به رقیب خود تبریک گفته است.

انتخابات ریاست جمهوری ونزوئلا روز یکشنبه  هفتم اکتبر در سراسر این کشور برگزار شد. 


ویدیو مرتبط :
تصاویری از آغاز انتخابات در ونزوئلا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دایی: امیدوارم داور برنده بازی را مشخص نکند!



 

 

 

دایی: امیدوارم داور برنده بازی را مشخص نکند!

 

سرمربی پرسپولیس می گوید برای او فرقی ندارد داور داربی ایرانی است یا خارجی. تنها مهم این است که داور نقشی در تعیین نتیجه بازی چهارشنبه نداشته باشد.

علی دایی در فاصله چهار روز تا داربی گفت و گویی را با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس انجام داده که متن کامل آن را در ادامه خواهید خواند.

* پرسپولیس در برابر ملوان شروع خوب و پایانی تلخ داشت؟!

به نظر من نمی توان برای این شکست دلیلی جز دو اشتباه فردی و بچه گانه از سوی بازیکنان خودمان بیان کنیم و جالب اینکه روی هر دو گل، بیشتر از آنکه بازیکنان حریف صاحب موقعیت شوند، اشتباهات فردی بازیکنان ما باعث باز شدن دروازه مان شد!

* خیلیها معتقدند بازیکنان ۲ اخطاره، برای اینکه داربی را از دست ندهند خیلی محتاط بازی کردند؟

من هم با شما هم عقیده هستم. متاسفانه دو اخطاره های ما برای اینکه شانس بازی مقابل استقلال را از دست ندهند، کمتر از انتظار ظاهر شدند و این موضوع نیز یکی از دلایل ناکامی پرسپولیس در انزلی بود!

* در بازی چهارشنبه تا چه اندازه ترکیب اصلی دچار تغییرات می شود؟

مطمئنا در برابر استقلال تغییراتی در ترکیب اصلی خواهیم داشت. همه دایی را می شناسند که تحت تاثیر اسم و سابقه کسی قرار نمی گیرد. به همین جهت قصد دارم بازیکنانی که در تمرینات قبل از مسابقه با انگیزه و آماده نشان دهند را در ترکیب اصلی قرار دهم.

* از استقلال کنونی چقدر شناخت دارید؟

تقریبا اکثر بازیهای استقلال را دیده ام و این تیم را حریف قابل احترام و بزرگی می دانم که در تمام خطوط بازیکنان خوبی در اختیار دارد و تصور می کنم بازی سختی پیش رو داریم.

* علی دایی تا چه اندازه به ایرانی یا غیر ایرانی بودن داور دربی حساسیت دارد؟

راستش برای من فرقی نمی کند. مهم این است که صادقانه و هوشیارانه قضاوت کند و حق را به حقدار بدهد. البته هیچ داوری نمی تواند ادعا کند که اشتباه نمی کند، اما درصد اشتباه و عمدی یا غیر عمدی بودن خطاها مهم است. چه بسا که بارها مشاهده شده که داوران خارجی دربی نیز اشتباه داشته اند. به همین جهت، داور این بازی چه ایرانی چه خارجی، امیدوارم داوری نقشی در نتیجه ای که رقم خواهد خورد، نداشته باشد.

* مهم ترین خاطره شما در سالهایی که به عنوان بازیکن در برابر استقلال بازی می کردید، چیست؟

خاطره زیاد دارم، اما هیچ وقت آن بازی که در سال ۱۳۷۳ انجام شد را که در آن دیدار با حساب دو بر صفر از حریف پیش افتادیم و حاکم توپ و میدان بودیم، ولی به دلیل جو حاکم، بازی مساوی و بالاخره نیمه کاره تمام شد را فراموش نمی کنم که متاسفانه به خاطر مسائل بوجود آمده حاشیه ای در مسابقه مذکور، بازی سه بر صفر به سود استقلال اعلام شد. این داربی یکی از داربی هایی بود که هیچ وقت فراموش نمی کنم چون پرسپولیس می توانست به راحتی در آن بازی صاحب یک پیروزی پر گل شود.