اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

برنامه کنسرت ها در ماه رمضان


هم‌زمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، ساز و آواز چند گروه موسیقی در تهران کوک شده است.

خبرگزاری ایسنا: هم‌زمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، ساز و آواز چند گروه موسیقی در تهران کوک شده است.

 ارکستر سمفونیک «تونیک» اول و دوم تیرماه در تالار رودکی روی صحنه خواهد رفت. رضا کهریزی آهنگساز و رهبر این ارکستر است که قطعاتی از خودش را مانند «والس»، «کوچ پرستوها»، «بهار» و «معما» روی صحنه می‌برد. تونیک که تقریبا یک ارکستر نوپا محسوب می‌شود، اجرایش را ساعت 21 روی صحنه خواهد برد. قیمت بلیت‌های این اجرا 35 تا 60 هزارتومان تعیین شده است.

ارکستر سمفونیک تهران نیز سوم و چهارم تیرماه بار دیگر سمفونی 9 بتهوون را به رهبری علی رهبری خواهد نواخت. این اجرا ساعت 21:30 برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان برای حضور در این اجرا باید بلیت‌های 45 تا 150 هزار تومانی تهیه کنند.

گروه موسیقی مازندرانی «تبری» نیز امشب (30 خردادماه) در تالار وحدت روی صحنه خواهد رفت و سیدعباد محمدی و محمدرضا اسحاقی به‌عنوان خوانندگان این گروه، قطعاتی از موسیقی مازندران را می‌خوانند. قیمت بلیت‌های این اجرا نیز 30 تا 80 هزار تومان است.


ویدیو مرتبط :
آنونس برنامه ماه ملاقات خدا ویژه ماه مبارک رمضان - شبکه اصفهان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پایان ماه عسل «علیخانی» در شبکه سه/ انتخاب مجری جدید برنامه رمضان



برنامه رمضان,مجری جدید برنامه رمضان,ماه عسل

 

شبکه سه سیما قصد دارد برنامه جدیدی را با مجری جدید جایگزین برنامه «ماه عسل» در ماه مبارک رمضان کند.

 

خبرگزاری فارس: پایان ماه عسل «علیخانی» در شبکه سه/ انتخاب مجری جدید برنامه رمضان

 

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس، در حالی که پیش از این اعلام شده بود احسان علیخانی مشغول تحقیق و انجام مراحل ساخت سری جدید برنامه «ماه عسل» برای ماه رمضان امسال است، خبر رسید که شبکه سه سیما تصمیم گرفته تا برنامه دیگری را جایگزین این برنامه پرمخاطب تلویزیونی کند.

 

بنا بر ایت گزارش، این برنامه «با اجازه خدا» نام خواهد داشت و پیش از اذان مغرب و افطار روی آنتن شبکه سه خواهد رفت. همچنین شنیده می شود «علی ضیاء» از گزینه های جدی است که شبکه سه سیما برای اجرای این برنامه با وی وارد مذاکره شده است.

 

برنامه جدید «با اجازه خدا» از چندین بخش مختلف تشکیل شده و شبکه سه قصد دارد تیتراژ ابتدایی و انتهایی این برنامه را با حضور چند خواننده پاپ بسازد.

 

به گزارش فارس، طی سال های گذشته برنامه «ماه عسل» با اجرای احسان علیخانی روی آنتن می رفت و در جذب مخاطب بسیار موفق عمل کرده بود، حتی این برنامه یک سال با اجرای حسن جوهرچی پخش شد که موجب افت کیفی و ریزش مخاطبان این برنامه شد.

 

منبع:خبرگزاری فارس