اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

برنامه کامل اکران‌ فیلم های جشنواره فجر


سی و سومین جشنواره فیلم فجر با نمایش ۳۳ فیلم در بخش سینمای ایران و گروهی از فیلم‌ها در بخش‌های هنر و تجربه و مستند در شرایطی از فردا برگزار خواهد شد که برنامه سینماهای میزبان این دوره از رویداد مشخص شد و می‌توان با‌ شناختی بهتر به استقبال مهم‌ترین رویداد فرهنگی کشور رفت.

تابناک: سی و سومین جشنواره فیلم فجر با نمایش ۳۳ فیلم در بخش سینمای ایران و گروهی از فیلم‌ها در بخش‌های هنر و تجربه و مستند در شرایطی از فردا برگزار خواهد شد که برنامه سینماهای میزبان این دوره از رویداد مشخص شد و می‌توان با‌ شناختی بهتر به استقبال مهم‌ترین رویداد فرهنگی کشور رفت.

اگر از سینمادوستانی هستید که سری بلیت‌های جشنواره را خریداری کرده‌اید و یا در ده روز پیش روی در صف‌های سینما می‌ایستید تا جدید‌ترین محصولات سینمای ایران را ـ که از سوی هیأت‌های انتخاب دست‌چین شده‌اند ـ ببینید، «تابناک» با در نظر گرفتن‌ یک راهنمای کامل، انتخاب را ساده‌تر کرده است.

در بخش نخستِ راهنمای فیلم‌های سی و سومین جشنواره فجر، یازده فیلم اولی جشنواره با مشخصات کامل و توضیحات تکمیلی به همراه تصاویر و تریلر این آثار منتشر شد. در بخش دوم راهنمای جشنواره سی و سوم، بیست و دو فیلم از کارگردان‌های باسابقه سینمای ایران به همان شکل معرفی شد.

در مجموعِ بخش هنر و تجربه، فیلم اولی‌ها و فیلم‌های بخش سودای سیمرغ، پیشنهاد «تابناک»، قرار دادن تماشای «در دنیای تو ساعت چند است؟»، «چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت»، «احتمال باران اسیدی»، «رخ دیوانه»، «عصر یخبندان»، «شکاف»، «دوران عاشقی»، «مرگ ماهی» و «مردی که اسب شد» در اولویت تماشاست؛ هرچند تک تک آثار راه یافته به جشنواره سی و سوم تماشایی و ارزشمند هستند.

برای دیدن تصویر در ابعاد بزرگتر بر روی آن کلیک کنید

برنامه کامل اکران‌ فیلم های جشنواره فجر


ویدیو مرتبط :
ویژه برنامه جشنواره فیلم فجر 3

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

برنامه اکران فیلم‌های جشنواره فجر در تهران


جدول اکران فیلم‌های سینمایی جشنواره فیلم فجر در بخش‌های گوناگونی چون سودای سیمرغ، نگاه نو، نوعی تجربه و خارج از مسابقه در 15 سینمای تهران اعلام شد.

خبرگزاری مهر: جدول اکران فیلم‌های سینمایی جشنواره فیلم فجر در بخش‌های گوناگونی چون سودای سیمرغ، نگاه نو، نوعی تجربه و خارج از مسابقه در 15 سینمای تهران اعلام شد.

 15 سینمای تهران از جمله سینما آزادی، سینما اریکه، سینما استقلال، پردیس تماشا، سینما جوان، خانه هنرمندان، پردیس راگا، پردیس زندگی، سینما سمرقند، سینما شکوفه، سینما فرهنگ، سینما فلسطین، پردیس کیان، سینما ماندانا و پردیس ملت 12 تا 22 بهمن میزبان مردم برای تماشای فیلم‌های سینمایی جشنواره فیلم فجر است.

این آثار که در بخش‌های مختلفی چون سودای سیمرغ، نگاه نو، نوعی تجربه و خارج از مسابقه در جشنواره حضور دارند، در این 15 سینما در نقاط مختلف تهران اکران می‌شوند.

سایت جشنواره فیلم فجر، فهرست کامل جدول نمایش فیلم‌ها را منتشر کرده است که علاقمندان با مراجعه به این لینک می‌توانند برنامه این 15 سینما را به صورت جداگانه در فایل‌های پی دی اف دریافت کنند.

سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر به دبیری علیرضا رضاداد از ۱۲ تا ۲۲ بهمن‌ماه برگزار می‌شود.