اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

برنامه مخصوص اینستاگرام برای ساعت اپل


شبکه اجتماعی به اشتراک‌گذاری عکس اینستاگرام که کسب و کاری چند میلیارد دلاری را در اینترنت سازماندهی کرده برنامه ویژه‌ای را برای ساعت اپل نیز طراحی کرده است.

خبرگزاری فارس: شبکه اجتماعی به اشتراک‌گذاری عکس اینستاگرام که کسب و کاری چند میلیارد دلاری را در اینترنت سازماندهی کرده برنامه ویژه‌ای را برای ساعت اپل نیز طراحی کرده است.

اینستاگرام که در حال حاضر در مالکیت فیس‌بوک است از برنامه خود برای ساعت‌های هوشمند به منظور کمک به کاربران برای برقراری ارتباط با دوستانشان استفاده خواهد کرد و به همین منظور امکانات متنوعی را در برنامه خود برای ساعت اپل در نظر گرفته است.

از جمله این امکانات ارسال پیام‌های هشدار برای دوستان هر کاربر اینستاگرام به محض ارسال تصویری از سوی هر یک از آنها است. پیش از این اینستاگرام برای دیگر محصولات پوشیدنی مانند عینک گوگل و هدست‌های واقعیت افزوده برنامه ویژه‌ای عرضه نکرده بود و با این کار سیاست قبلی خود را تغییر داده است.

البته به نظر می‌رسد با توجه به کوچک بودن نمایشگر ساعت اپل مشاهده عکس‌ها از طریق آن چندان مناسب نباشد و برنامه اینستاگرام بیشتر برای کسب اطلاع از عملکرد دوستان نزدیک در این شبکه به اشتراک‌گذاری عکس قابل استفاده باشد.


ویدیو مرتبط :
با ساعت هوشمند اپل آشنا شوید - بررسی ساعت اپل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بستن اجباری برنامه‌ها در ساعت اپل



ساعت هوشمند, سیستم‌عامل

فرمانی برای بستن برنامه اجرا شده در اپل واچ

 

هر سیستم‌عامل و دستگاهی ممکن است دچار مشکل شود. این مشکلات نیز در بیشتر موارد در نرم‌افزارهای اجرا شده روی سیستم‌عامل مشاهده می‌شوند و یکی از روش‌های رهایی از مشکلات ایجاد شده، بستن برنامه و اجرای مجدد آن است.

 

همان‌طور که می‌دانید پیچ دیجیتال ساعت اپل (اپل واچ) همچون دکمه‌ صفحه‌ اصلی در دیگر محصولات اپل، برنامه‌ درحال اجرا را به پس‌زمینه‌ دستگاه انتقال داده و صفحه‌ اصلی را برای شما نمایش می‌دهد. اجرای این فرمان، موجب بسته شدن برنامه‌ مورد نظر نمی‌شود و گاهی ممکن است یک برنامه در حالت عدم پاسخگویی (هنگ) قرار گرفته باشد. در سیستم‌عامل آی‌اواس می‌توانید در صورت نیاز، برنامه‌های فعال را ببندید اما انجام این عملیات در اپل واچ به این سادگی‌ها امکان‌پذیر نیست.

 

چنانچه ساعت هوشمند شما نیز با مشکل اجرای برخی برنامه‌ها مواجه است و گاهی بشدت نیازمند بستن اجباری برنامه و اجرای مجدد آن می‌شوید، از این روش کمک بگیرید تا با قابلیت پنهانی که اپل واچ در اختیارتان قرار می‌دهد، عملیات بستن اجباری برنامه‌ مورد نظر را اجرا کنید:

 

1-‌ پیچ دیجیتال ساعت خود را فشار دهید تا فهرست برنامه‌ها به‌ نمایش درآید.

 

2-‌ برنامه‌ای که هنگ کرده و قصد دارید آن را ببندید، اجرا کنید. (نرم‌افزاری که می‌خواهید به اجبار بسته شود باید روی دیگر نرم‌افزارها قرار گیرد)

 

3-‌ اکنون کلید زیر پیچ دیجیتال را فشار داده و نگه‌ دارید تا صفحه‌ خاموش کردن دستگاه برای شما نمایش داده شود. پس از نمایش این صفحه دکمه را رها کنید. (صفحه ‌نمایش را لمس نکنید و هیچ دکمه‌ای را تا مرحله‌ بعد فشار ندهید)

 

4-‌ اکنون کلید زیر پیچ دیجیتال را دوباره فشار داده و نگه دارید تا صفحه‌ خاموش کردن دستگاه بسته شود.

 

5-‌ مراحل کار به اتمام رسید. فهرست برنامه‌ها برای شما نمایش داده می‌شود و برنامه‌ مورد نظر که روی دیگر نرم‌افزارها اجرا شده بود به‌صورت اجباری بسته شده است.
منبع:jamejamonline.ir