اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

برنامه تاریخی بازدید اوباما از زندان فدرال


باراک اوباما رییس جمهور آمریکا هفته آینده قرار است به عنوان اولین رییس اجرایی دولت آمریکا در حال کار از زندان فدرال «ال رنو» در ایالت اوکلاهاما بازدید کند.

خبرگزاری مهر: باراک اوباما قرار است این بازدید را به منظور تلاشی برای اصلاحات قضایی- جنایی انجام دهد.

جاش ارنست سخنگوی کاخ سفید با تایید بازدید اوباما از زندان فدرال اوکلاهاما اظهار داشت: هفته آینده رییس جمهور بر تلاش های دولت بر لزوم اصلاح سیستم قضایی و جنایی آمریکا متمرکز خواهد بود.

پیش از این هیچ یک از روسای جمهور آمریکا در دوران ریاست جمهوری خود از هیچ یک از زندان های قدرال این کشور بازدید نکرده بودند.

اوباما قرار است روز سه شنبه و در زمان سخنرانی در اجلاس ملی اصلاحات قضایی-جنایی در فیلادلفیا از زندان فدرال اوکلاهاما بازدید خواهد کرد.

یک هزار و ۳۰۱ نفر از مجرمان آمریکایی در زندان ایالتی اوکلاهاما زندانی هستند.

براساس این گزارش، این انتظار وجود دارد که اوباما هفته آینده دستوراتی اجرایی نیز درباره جرم های غیرخشونت آمیز قاقچاق مواد مخدر صادر کند.


ویدیو مرتبط :
بازدید اوباما از بوئینگ 787

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازدید اوباما از زندان ماندلا (+عکس)



بازدید اوباما از زندان ماندلا (+عکس)

باراک اوباما رییس جمهور آمریکا در سفر اخیر خود به افریقای جنوبی با حضور در جزیره " روبن" در نزدیکی کیپ تاون از بنایی که بیش از 27 سال محل زندانی انفرادی نلسون ماندلا رهبر مبارزه با تبعیض نژادی و رییس جمهور اسبق این کشور بود ، بازدید کرد.

اوباما همچنین در جریان این سفر با خانواده ماندلا نیز دیدار کرد . ماندلا بیش از سه هفته است که وضع جسمی وخیمی دارد و به دلیل عفونت شدید ریه که یادگار دوران حبس وی است، در بیمارستانی در شهر پرتوریا بستری است.

بازدیداوبامااززندان ماندلا,بازدیداوباما اززندانها

بازدیداوبامااززندان ماندلا,بازدیداوباما اززندانها

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

عصرایران