اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

برنامه‌ آمریکا و اسرائیل برای حمله به سوریه


یک عضو عرب در کنیست رژیم صهیونیستی از همکاری و برنامه ریزی آمریکا و صهیونیستها برای یک ماجراجویی نظامی جدیددر منطقه و دخالت مستقیم در سوریه خبر داد.

خبرگزاری مهر: یک عضو عرب در کنیست رژیم صهیونیستی از همکاری و برنامه ریزی آمریکا و صهیونیستها برای یک ماجراجویی نظامی جدیددر منطقه و دخالت مستقیم در سوریه خبر داد.

"عفو اغباریه" یکی از اعضای کنیست "پارلمان " رژیم صهیونیستی گفت: سفر "چاک هگل" وزیر دفاع آمریکا به اسرائیل به منظور  برنامه ریزی برای تجاوز نظامی در منطقه انجام شد که امکان دارد به وقوع فاجعه منجر شود.

اغباریه افزود: ما معتقدیم هدف این هماهنگی میان اسرائیل و آمریکا به حاشیه راندن مسئله فلسطین و مانع تراشی در برابر حل این مسئله است.

وی ادامه داد: اینکه آمریکا و اسرائیل و همپیمان‌های آنها در خاورمیانه از چگونگی آماده کردن فضا برای از بین بردن سلاح هسته ای صحبت می کنند، به معنای مقدمه چینی برای ماجراجویی نظامی در منطقه است. لذا در این زمینه آمریکا افکار عمومی را در خصوص وجود خطر هسته ای ایران آماده می کند.

این نماینده عرب زبان در مجلس نمایندگان رژیم صهیوینستی اظهار داشت: اسرائیل و آمریکا می کوشند کشورهای منطقه را از هم بپاشند و ضعیف کنند. بنابراین اوضاع سوریه و سخن از اینکه دولت سوریه سلاحهای شیمیایی به کارگرفته است، تنها بهانه ای برای دخالت مستقیم در امور این کشور است.

وی تاکید کرد: اسرائیل در دو ماه گذشته پس از اینکه به یک کاروان در خاک سوریه حمله کرد، دخالت مستقیم نظامی در سوریه را آغاز کرد. مرزهای اردن نیز برای دخالت نظامی اسرائیل به منظور هدف قرار دادن اهداف معینی در خاک سوریه باز است.

اغباریه در پایان خاطر نشان کرد: همه مسائلی که گفته شد به معنای یک طرح بزرگ است و اسرائیل نیز در این موضوع جدیت دارد و منتظر لحظه مناسبی است تا در امور سوریه دخالت کند.


ویدیو مرتبط :
حمله اسرائیل به سوریه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مقام ارشد دولت آمریکا فاش کرد: برنامه آمریکا برای حمله نظامی به سوریه



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

مقام ارشد دولت آمریکا فاش کرد:

برنامه آمریکا برای حمله نظامی به سوریه

ˈمنابع خبری از برنامه ریزی وزارت دفاع این کشور (پنتاگون) به منظور مداخله نظامی احتمالی در سوریه خبر دادند.

به گزارش سرویس بین‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از سی ان ان ، یک مقام ارشد دولت آمریکا که خواست نامش فاش نشود، اعلام کرد: واشنگتن در حال رایزنی با همسایگان سوریه درباره تحولات این کشور است.

این مقام دولتی آمریکا خاطرنشان کرد: طرح حمله به سوریه با چراغ سبز باراک اوباما رییس جمهور آمریکا اجرا می‌شود؛ اما چنین اقدامی با چالشهای نظامی خطرناکی مواجه خواهد شد.

این منبع تصریح کرد: آمریکا در صورت مداخله نظامی، از نیروی زمینی استفاده نمی‌کند بلکه به شلیک موشکهای کروز از دریا دست می زند و زرادخانه نظامی یا مراکز نظامی سوریه را با استفاده از هواپیماهای جنگی نابود می‌کند.

سی ان ان مدعی شد واشنگتن در حال بررسی خطر سلاح شیمیایی برای مردم سوریه و رژیم صهیونیستی، ترکیه و اردن و اتخاذ تدابیر فوری در صورت سرنگونی ناگهانی نظام سوریه است.

به گفته این منبع، اعلام خبر استقرار نیروهای واحد زرهی اول آمریکا در اردن، در چارچوب طرحهای نظامی جاری است./باشگاه خبرنگاران