اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

برنامه‌های علمی ماهواره سکسی است


فیلمهای ماهواره‌ای برنامه‌های علمی‌شان هم با جاذبه سکس است، برنامه‌های ورزشی‌شان هم با جاذبه سکس است اصلاً آن‌ها رسالت خراب کردن بینندگان را دارند نه تنها ایرانی و یا کشورهای عربی، رسالت تخریب را دارند. حجت‌الاسلام والمسلیمن سید احمد خاتمی با بیان این‌که حتی برنامه‌های ورزشی و علمی ماهواره هم با جاذبه سکس است تأکید کرد: زن‌ها حق ندارند به تماشای مسابقات شنا و کشتی که از سیمای ملی پخش می‌شود بنشینند.


متن کامل این بخش از سخنان حجت‌الاسلام خاتمی که اخیراً از یکی از برنامه‌های مذهبی شبکه اول سیما پخش شده، به شرح زیر است:

«نگاه آلوده بذر شهوت را در قلب می‌نشاند و همین عامل فتنه است. این آنتن ماهواره‌ای با دین و اخلاق بچه‌هایتان میانه ندارد. چشم باز می‌کنید می‌بینید بچه بی‌دین توی خانه تربیت شد دختر و پسر بی‌دین تربیت شد.

فیلمهای ماهواره‌ای برنامه‌های علمی‌شان هم با جاذبه سکس است، برنامه‌های ورزشی‌شان هم با جاذبه سکس است اصلاً آن‌ها رسالت خراب کردن بینندگان را دارند نه تنها ایرانی و یا کشورهای عربی، رسالت تخریب را دارند.

بنابراین این آنتن‌های ماهواره‌ای و برنامه‌های ماهواره‌ای بدانید جز تخریب دین، تخریب اخلاق بچه‌های‌تان هیچ‌چیز دیگری ندارد.

گاهی وقت‌ها می‌گویند ما می‌خواهیم برنامه‌های ورزشی‌شان را ببینیم برنامه‌های علمی‌شان را ببینیم، این‌ها بهانه است بحمدالله تلویزیون ما پیشرفته‌ترین پیشرفت‌های علمی فیلم‌های علمی فیلم‌های ورزشی را تدارک می‌بیند برای جوان‌ها.

یک نگاه به یک فیلم آلوده سبب می‌شود که دیگر از مسجد فاصله بگیرد از حسینیه فاصله بگیرد.

اینجا می‌خواهم تأکید کنم بر زنان هم حرام است که نگاه آلوده به نامحرم داشته باشند. زن‌ها حق ندارند که فیلم کشتی که در تلویزیون گذاشته می‌شود ببینند این تصریح فتوای مراجع است. حق ندارند فیلم شنا که در تلویزیون گذاشته می‌شود در تلویزیون، شناگران مرد شنا می‌کنند، زن‌ها ببینند این حرام است. تصریح کرده‌اند مراجع عالیقدر تقلید.

نفرمایید خب چرا تلویزیون می‌گذارد! تلویزیون فیلم‌های ورزشی را می‌گذارد و قرار هم نیست که هر برنامه‌ای را هر کسی ببیند. البته همین جا تأکید می‌کنم که تلویزیون باید موازین شرعی را در برنامه‌هایش رعایت کند. ما هیچ‌گاه توجیه‌گر نیستیم. اما سخن این است تکلیف این خانمی که پای تلویزیون نشسته این است که وقتی فیلم کشتی جوانان و غیر جوانان را می‌گذارند نگاه نکند».

منبع: عصر ایران


ویدیو مرتبط :
فیلم سکسی عکس سکسی درموبایل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گزارش رویترز از ماهواره ،‌برنامه 90 و قهوه تلخ



 

 

 

گزارش رویترز از ماهواره ،‌برنامه 90 و قهوه تلخ

 

خبرگزاری رویترز در گزارشی به وضعیت ماهواره و مخاطبان آن در ایران پرداخت.

در این گزارش می خوانیم: به مانند بسیاری در ایران، "صبا" نیز در مقابل تلویزیون دراز کشیده و استراحت می کند. وی می گوید: امیدوارم امروز زودتر تمام شود تا بدانم در قسمت بعدی چه اتفاقی می افتد.

صبا با عجله محل کار خود را ترک نکرده تا برنامه های تلویزیون دولتی ایران را مشاهده کند - شبکه هایی که پخش برنامه ها را در ایران در انحصار خود دارند - بلکه صبا برای دیدن یکی از برنامه های شبکه های ماهواره ای که از خارج از ایران پخش می شود خود را به سرعت به خانه رسانده است.

صبا 30 ساله می گوید که بهترین برنامه، مسابقه آشپزی است.این یکی از بهترین برنامه هاست. او درباره برنامه "به ما بپیوندید برای شام" که نسخه فارسی از برنامه انگلیسی مشهوری به همین نام است صحبت می کند برنامه ای که در آن چهار آشپز ایرانی به خانه های یکدیگر می روند و برای کسب جایزه مالی تلاش می کنند.

شبکه های ماهواره ای که به زبان فارسی برنامه پخش می کنند تلاش دارند با به چالش کشیدن کنترل دولتی، مخاطب جذب كنند ، مخاطبانی که تا چند وقت پیش گزینه ای غیر از دیدن برنامه های شبکه های دولتی ایران نداشتند.

در شبکه یک تلویزیون دولتی ایران، تیتراژ همراه با موسیقی از پخش سریال مختارنامه خبر می دهد که حوادث آن در دوره امام حسین (ع) روی می دهد.

مهنار محمدی 34 ساله و کارگردان در منزل تلویزیون می بیند و کانال های مختلف صداوسیما را زیر و رو می کند. در یکی از شبکه ها یک روحانی برنامه دینی را ارائه می کند. در یکی دیگر از کانال ها، فوتبال و کانال بعدی هم مستند راز بقا پخش می شود.

وی می گوید: مشکل در ایران این است که ما برنامه های رقابتی نداریم.

از زمان پیروزی انقلاب اسلامی در سال 1979 و اجرای قوانین اسلامی، برنامه های تلویزیونی و فیلم ها می بایست قوانین اسلامی را رعایت کنند. مثلا نمی توان صحنه هایی را نشان داد که در آن میان مردان و زنان، رابطه ای دوستانه باشد یا برخلاف معیارهای اسلامی زنان لباس بپوشند.

از مهمترین برنامه های پربیننده تلویزیون دولتی ایران برنامه 90 است که تحلیل هفتگی مسابقات فوتبال لیگ ایران را شامل می شود. فیلم ها و سریال ها نیز از جمله بخش های ثابت شبکه های تلویزیون ایران است که اگر خارجی باشند به طور گسترده سانسور می شوند.

کنترل و نظارت دولت بر برنامه های پخش شده از شبکه های دولتی باعث شده تا مردم به برنامه شبکه های ماهواره ای روی آورند.

برنامه هایی که از طریق دیش های ماهواره ای بر روی پشت بام دریافت می شوند دیش هایی که عصبانیت دولت را به همراه دارند.

خبرگزاری فارس نیز در هفته گذشته نقل قول سید حسین رکنی یکی از روحانیون را منتشر کرد که گفته بود: شبکه های ماهواره ای برای انحراف جوانان فعالیت می کنند. برخی از مردم دیش های ماهواره را نصب کرده و شیطان را وارد خانه خود کرده اند.

پیش از این که شبکه من و تو در سال 2010 در لندن آغاز به کار کند، شبکه فارسی وان در سال 2009 از دبی فعالیت خود را با پخش فیلم ها و سریال های دوبله شده آمریکایی، آسیایی و آمریکای لاتین شروع کرد.

محمدعلی هاشم ، یک روحانی و از مقامات مسوول در ارتش ایران هم هفته گذشته به روزنامه کار و کارگر گفته بود: برنامه های ماهواره ای بزرگترین حمله نظامی دشمنان علیه ارزش های انقلاب اسلامی است.

در ماه دسامبر گذشته ایران از تعطیلی استودیو دوبله فیلم های "فارسی وان" در تهران و بازداشت 5 نفر در این ارتباط خبر داد.

از دیگر وسایلی که کنترل شبکه های تلویزیون دولتی را به چالش می کشد توزیع گسترده قانونی و غیرقانونی سی دی های مختلف است.

این وضعیت باعث می شود امکان دیدن جدیدترین فیلم های هالیوود با هزینه های بسیار اندک فراهم شود.

همچنین سی دی فیلم های ایرانی نیز به طور مستقیم از طریق اینترنت به فروش می رسند. قهوه تلخ نام سریالی است که از طریق سی دی به طور مستقیم به مردم فروخته می شود و موفقیت گسترده ای را کسب کرد.

یک بسته شامل 3 سی دی این سریال به قیمت دو و نیم دلار به فروش می رسد. سایت سریال قهوه تلخ نیز اعلام کرده که نیم میلیون بسته در اولین مرحله از توزیع فروخته شده است....../تحلیل:عصرایران