اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

برنامه‌های تابستانی سازمان دانش‌آموزی/ اعضا کارت تخفیف «نشاط» می‌گیرند



اخبار,اخبار اجتماعی, سازمان دانش‌آموزی

 

اخبار اجتماعی - برنامه‌های تابستانی سازمان دانش‌آموزی/ اعضا کارت تخفیف «نشاط» می‌گیرند

 قائم‌مقام سازمان دانش‌آموزی گفت: «کارت نشاط» به دانش‌آموزان عضو سازمان دانش‌آموزی ارائه می‌شود تا از مراکز هنری، تفریحی و ورزشی استان‌ها با تخفیف ۴۰ تا ۶۰ درصد، استفاده کنند.


داود روستایی، قائم‌مقام سازمان دانش‌آموزی در خصوص «برنامه‌های تابستان سازمان دانش‌آموزی» اظهار داشت: در تابستان امسال کارت نشاط به دانش‌‌آموزان ارائه می‌شود؛ بر این اساس سازمان‌های دانش‌آموزی سراسر کشور با مراکز هنری، تفریحی و ورزشی استان خود وارد مذاکره می‌شوند و در این تفاهم‌نامه قید می‌شود که دانش‌آموزانی که کارت نشاط دارند، بتوانند با تخفیف ۴۰ تا ۶۰ درصد از این مراکز استفاده کنند و آدرس این مراکز نیز در سایت سازمان دانش‌آموزی استان‌ها اعلام می‌شود.

وی ادامه داد: طرح کارت نشاط، طرح اوقات فراغت به شکل خود‌مدیریتی دانش‌‌آموزی است؛ یعنی دانش‌آموزان، اوقات فراغت را خودشان مدیریت می‌کنند.

روستایی افزود: اعتکاف دانش‌آموزی نیز از دیگر برنامه‌های‌مان است که در ۲۳، ۲۴ و ۲۵ ماه مبارک رمضان در مساجد منتخب کل کشور برگزار شده و تعدادی از دانش‌آموزان در هر استان در مساجد مشخص شده، معتکف می‌شوند.

قائم‌مقام سازمان دانش‌آموزی یادآور شد: برنامه دیگر تابستان امسال اردوهای گردشگری است که مدارسی در استان‌ها را تعیین کرده‌ایم و دانش‌آموزان با مراجعه به این مراکز ثبت‌نام کرده و به نقاط گردشگری استان خودشان می‌روند.

وی به اردوهای زیارتی اشاره کرد و گفت: اولویت اردوهای زیارتی مشهد مقدس است که در سراسر کشور با اولویت زیارت اولی‌هاست و پیش‌بینی ۱۵ هزار نفر را برای مشهد داریم که معمولاً تعداد آن بیشتر می‌شود.
اخبار اجتماعی - مهر 


ویدیو مرتبط :
مصاحبه با مدیر فناوری سازمان بسیج دانش آموزی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ویژه برنامه های دانش آموزی




 

ویژه برنامه های دانش آموزی بزرگداشت سی و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب تشریح شد.

 

 

ویژه برنامه های دانش آموزی

 

 

رییس سازمان دانش آموزی ویژه برنامه های دانش آموزی بزرگداشت سی و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تشریح کرد.

 


به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی سازمان دانش آموزی، علی اصغر یزدانی گفت": برنامه ریزی برای نواختن زنگ انقلاب، حضور یک هزار نفر از اعضای تشکل های دانش آموزی و مسئولان سازمان دانش آموزی در حرم مطهر امام راحل در روز ۱۲ بهمن ماه برای تجدید بیعت با آرمان های امام، زیارت و عطرافشانی گلزار شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از جمله ویژه برنامه های بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.

 


وی همچنین، تجدید میثاق و تجلیل دانش آموزان تشکل های دانش آموزی سراسر کشور با ۳۶ هزار دانش آموز شهید، حضور دانش آموزان عضو تشکل ها ملبس به لباس تشکیلات در نماز جمعه ۱۶ بهمن ماه، غبارروبی حداقل ۳۱ مسجد در هر استان، عیادت از جانبازان انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی توسط ۶۰ گروه از اعضای سازمان دانش آموزی را از دیگر برنامه های ایام دهه فجر برشمرد.

 


رییس سازمان دانش آموزی افزود: برگزاری ۳۱ جشن با حضور خانواده شهدا، دانش آموزان، اعضای تشکل های دانش آموزی و اولیا آن ها در ۳۱ استان کشور، برگزاری ۶۰۰ جلسه سخنرانی و پرسش و پاسخ ویژه دانش آموزان با حضور پیشکسوتان انقلاب اسلامی، اجرای طرح اتوبوس انقلاب در ۳۱ مرکز استان و اجرای برنامه های فرهنگی و تبلیغی از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه از دیگر برنامه های این ایام است.

 


یزدانی، برپایی ۳۱ غرفه فرهنگی، هنری و تبلیغی سازمان دانش آموزی در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه، همایش دانش آموزان عمره گذار در ۳۱ استان کشور، مسابقه عکاسی از صحنه های شورانگیز حضور میلیونی مردم در مراسم راهپیمایی روز ۱۲ و ۲۲ بهمن ماه، مسابقه تزیین محلات در ۳۱ استان و ۶۰۰ شهر، مسابقه ساخت ماکت امپریالیسم و عمو سام برای به همراه داشتن گروه های راهپیمایی اعضای تشکل های دانش آموزی در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه را از دیگر ویژه برنامه های دانش آموزی به منظور گرامیداشت سی و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اعلام کرد.