اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

برلوسکونی در خانه‌ سالمندان کار می‌کند


نخست‌وزیر پیشین ایتالیا به اتهام تخلف مالیاتی در یک خانه سالمندان مشغول به کار می‌شود.

خبرگزاری فارس: به نقل از شبکه خبری «بی‌بی‌سی»، «سیلویو برلوسکونی» نخست‌وزیر پیشین ایتالیا دوره یک‌ساله کار در بخش خدمات عمومی را در مرکز نگهداری سالمندان آغاز می‌کند.

وی به اتهام تخلفات مالیاتی محکوم به سپری کردن 4 سال زندان شده بود که به دلیل سن بالا حکم وی به 4 ساعت کار کردن در طول هفته در مرکز بیماران سالمند دچار بیماری زوال عقل تقییر کرد.

این مرکز نگهداری از سالمندان کاتولیک اعلام کرده است که با برلوسکونی 77 ساله مانند دیگر افرادی رفتار خواهد شد که در این مرکز کار می‌کنند.

سیاستمدار جنجالی ایتالیایی با مجموعه‌‌ای از اتهامات مواجه است که غیر از موارد مالی، رسوایی‌های اخلاقی را نیز شامل می‌شود.


ویدیو مرتبط :
خانه سالمندان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

القاعده: حمله به خانه سالمندان کار ما نبود


گروه القاعده در یمن امروز (شنبه) اعلام کرد با حمله به خانه سالمندان در عدن ارتباطی نداشته است.

خبرآنلاین: گروه القاعده در یمن امروز (شنبه) اعلام کرد با حمله به خانه سالمندان در عدن ارتباطی نداشته است.

به گزارش سایت شبکه خبری روسیا الیوم، القاعده در بیانیه‌ای اعلام کرد: ما تاکید می‌کنیم که ارتباطی با عملیات هدف قرار دادن خانه سالمندان نداشته‌ایم و همچنین ارتباط خود با کشتن عبدالرحمن العدنی را تکذیب می‌کنیم و این عملیات کار ما نبوده است و این روش ما در نبرد نیست.

در حمله چهار فرد مسلح به سرای سالمندان در عدن، دست کم 17 تن کشته شدند که از جمله آنها، 12 فرد سالمند، چهار پرستار هندی و یک نگهبان بودند.