اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

برق شهرک غرب تهران قطع شد


پس از دو روز بارندگی سیل آسا در تهران، از اولین ساعات یکشنبه شب، 27 فروردین 91، چند قطعی برق در شهر غرب و سعادت آباد اتفاق افتاده است.

خبر آنلاین: پس از دو روز بارندگی سیل آسا در تهران، از اولین ساعات یکشنبه شب، 27 فروردین 91، چند قطعی برق در شهرک غرب و سعادت آباد اتفاق افتاده است.

حدود ساعت 7 شب، یک بار و به مدت سی دقیقه برق منطقه سعادت آباد قطع شد. پس از تلاش های ماموران اداره برق، سه ساعت بعد، برق دوباره در این منطقه قطع شد. اکنون برق برخی از مناطق در شهرک غرب و سعادت آباد وصل شده است؛ اما هنوز در بلوار فرهنگ، خوردین و علامه قطعی برق وجود دارد.

مسوولان برق منطقه ای می گویند دلیل قطعی نخست برق، فرسودگی اتصالات در ابتدای شبکه توزیع و البته نشت آب به پست های 20 کیلوولت بوده است.

اما قطعی دوم به خرابی اتصالات کابل های زیرزمینی در این منطقه مربوط می شود.


ویدیو مرتبط :
ریزش خیابان در شهرک غرب تهران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زمین‌لرزه در شمال غرب كشور/قطع برق بیشتر نقاط تبریز/آماده‌باش نیروهای اورژانس



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

وارد شدن خسارت به دو روستا/قطع برق بیشتر نقاط تبریز/آماده‌باش نیروهای اورژانس

3 زمین‌لرزه كه بزرگترین آن 6.2 ریشتر بود حدود ساعت 17 امروز شهرستان اهر و ورزقان در استان آذربایجان‌شرقی را لرزاند.

به گزارش ایسنا، اولین زمین لرزه در ساعت 16 و 53 دقیقه و 15 دقیقه با بزرگی 6.2 در مقیاس امواج درونی زمین و دو زمین‌لرزه دیگر در ساعت 17 و 4 دقیقه و 34 ثانیه و 17 و 19 دقیقه و 14 ثانیه به ترتیب به بزرگی 6 و 4.7 در مقیاس امواج درونی زمین در منطقه ثبت شد.

بنا بر اعلام موسسه ژئوفیزیك دانشگاه تهران در یك هفته گذشته 5 لرزه و زمین لرزه این منطقه را لرزانده است.

به گزارش ایسنا، این منطقه در 35 كیلومتری شهرستان هریس و 510 كیلومتری پایتخت واقع شده است.

اعزام تیم‌های ارزیاب به مناطق‌زلزله‌زده

قطع برق بیشتر نقاط تبریز

دكتر معصومی، رییس اورژانس كشور از اعزام دو تیم ارزیاب به تبریز و اهر خبر داد.

وی در گفت‌وگو با خبرنگار حوادث ایسنا با بیان اینكه در پی وقوع زلزله 6/2 ریشتری در اهر، ارتباط تلفنی با تبریز و اهر قطع شده است، گفت: بر این اساس یك تیم از اردبیل برای ارزیابی به تبریز اعزام شد.

وی با بیان اینكه ارتباط تلفنی با اهر كه كانون زلزله بوده، قطع است، گفت: یك تیم ارزیاب از مشكین‌شهر برای ارزیابی منطقه زلزله‌‌زده به اهر اعزام شد.

به گفته وی تاكنون خبری از مصدومان یا كشته‌های احتمالی این زمین لرزه مخابره نشده است.

برهان، مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز نیز درباره این حادثه با بیان اینكه هم‌اكنون ترافیك شدیدی در اكثر معابر شهر تبریز برقرار است به ایسنا گفت: بیشتر نقاط تبریز با قطعی برق روبرو شده و همین امر اضطراب و استرس شهروندان را رقم زده است.

به گفته مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز، تاكنون آماری در خصوص تعداد مجروحان یا تلفات احتمالی این حادثه مخابره نشده است.

وارد شدن خسارت به دو روستا در زلزله براساس گزار‌ش‌های اولیه

حسین درخشان، مدیر روابط عمومی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر نیز از اعزام تیم‌های ارزیاب این سازمان به دو روستای «خرمالو» و «هریف» خبر داد.

وی با بیان اینكه در پی وقوع زلزله 6.2 ریشتری و 6 ریشتری استان آذربایجان‌شرقی در ساعت 16:53 خطوط ارتباطی با این شهرستان قطع شده است به ایسنا گفت: دو شهرستان «اهر» و «ورزقان» كانون این زلزله بودند.

وی با بیان اینكه دو روستای «خرمالو» و «هریف» در این زلزله آسیب دیده‌اند، گفت: تیم‌های ارزیاب برای ارزیابی اولیه این مناطق اعزام شده‌اند.

مدیر روابط عمومی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر به ایسنا گفت: تاكنون گزارشی مبنی بر خسارات و همچنین تلفات جانی احتمالی گزارش نشده است.

آماده‌باش نیروهای اورژانس اردبیل

دكتر محمد جعفرزاده، رییس اورژانس اردبیل از اعزام دو تیم ارزیاب از اورژانس این استان به تبریز و اهر خبر داد.

وی به ایسنا گفت: در پی اعلام وقوع این زلزله در شهرستان اهر مقرر شد دو تیم ارزیاب از استان اردبیل به تبریز و اهر اعزام شوند.

جعفرزاده با بیان اینكه دو تیم ارزیاب متشكل از هشت كارشناس و تكنیسین كه به همین قصد دوره دیده‌اند، به محل اعزام شده‌اند، خاطرنشان كرد: یكی از تیم‌ها از پایگاه مشكین‌شهر به سمت اهر اعزام شده و تیمی دیگر نیز از پایگاه نیز به سراب و از آنجا به تبریز اعزام خواهد شد.

به گفته رییس اورژانس استان اردبیل، نیروهای اورژانس در این استان، به عنوان استان معین هم‌اكنون در حالت آماده‌باش قرار دارند و در صورت نیاز امدادرسانی به مجروحان حادثه را آغاز خواهند كرد.

رییس اورژانس اردبیل اضافه كرد: تاكنون اخباری مبنی بر تعداد مجروحان و تلفات احتمالی حادثه گزارش نشده است.

به گزارش ایسنا، این زمین‌لرزه در بیشتر شهرهای استان‌های آذربایجان شرقی، غربی، اردبیل، زنجان و حتی گیلان نیز احساس شده است./ایسنا