اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

برف و کولاک در ۱۴ استان کشور



اخبار,برف و کولاک ,برف و کولاک  در ایران


اخبار اجتماعی - سازمان امداد و نجات هلال احمر اعلام کرد
برف و کولاک در ۱۴ استان کشور/ ۴ هزار نفر از دل برف نجات یافتند

سخنگوی سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت: طی سه روز گذشته امدادگران هلال احمر ۴ هزار و ۲۰۰ نفر از هموطنان را که در نقاط برفی ۱۴ استان کشور گیر افتاده بودند، نجات دادند.

حسین درخشان در گفت‌وگو با فارس خاطرنشان کرد: از روز سه‌شنبه تاکنون 14 استان کشور از جمله آذربایجان غربی، اصفهان، چهار‌محال و بختیاری، خوزستان، زنجان، فارس، قم، لرستان، کرمانشاه، کهکیلویه و بویر‌احمد، گیلان، مازندران، مرکزی و همدان دچار برف و کولاک شده‌اند.

وی ادامه داد: در همین راستا تردد در بسیاری از مناطق صعب‌العبور، روستاها و جاده‌های منتهی به این استان‌ها با مشکل مواجه شده تا جایی که 953 دستگاه خودرو به کمک تجهیزات امدادی از برف بیرون کشیده شده‌اند.

سخنگوی سازمان امداد و نجات همچنین به اسکان 536 نفر از هموطنان در مساجد و مدارس بین‌راهی اشاره کرد و گفت: 25 مصدومی که دچار آسیب یا سرمازدگی شده بودند نیز به بیمارستان انتقال یافتند.

وی گفت: در این بین 5 مادر باردار که دچار شرایط اضطراری شده بودند نیز به همت امداد‌گران و بالگردهای امدادی صحیح و سالم به بیمارستان انتقال یافتند.

اخبار اجتماعی - فارس

 


ویدیو مرتبط :
برف و کولاک در ۱۸ استان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

برف و کولاک در 9 استان کشور


سرپرست سازمان امداد و نجات هلال احمر از بارش برف و کولاک در ۹ استان کشور از روز گذشته تا امروز خبر داد و گفت: در این مدت به ۵۰۰ نفر امدادرسانی و ۷۰ خودرو نیز رهاسازی شده است.

خبرگزاری فارس: سرپرست سازمان امداد و نجات هلال احمر از بارش برف و کولاک در ۹ استان کشور از روز گذشته تا امروز خبر داد و گفت: در این مدت به ۵۰۰ نفر امدادرسانی و ۷۰ خودرو نیز رهاسازی شده است.

ناصر چرخ‌ساز از وقوع کولاک و بارش برف در 9 استان کشور خبر داد.

وی گفت: از روز گذشته تا صبح امروز در 9 استان آذربایجان شرقی و غربی، چهارمحال و بختیاری، زنجان، سمنان، قزوین، کردستان، لرستان و مازندران بارش برف موجب بروز مشکلاتی برای هم‌وطنان شده است.

سرپرست سازمان امداد و نجات هلال احمر ادامه داد: بر این مبنا تعدادی از هموطنان دچار حادثه شده که 60 امدادگر هلال احمر در قالب 17 تیم به امدادرسانی به 500 نفر از هم‌وطنان پرداختند.

وی با بیان اینکه 110 نفر از این افراد به صورت اضطراری اسکان داده شده‌اند، گفت: 6 نفر از آنها دچار مصدومیت جزئی شده که به صورت سرپایی مداوا شدند.

به گفته چرخ‌ساز، امدادگران همچنین 70 خودرویی که در برف و کولاک گیر کرده بودند را رهاسازی کردند.