اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

برف و کولاک در جاده هراز


بارش برف و کولاک از گزنک تا محدوده آستانه مبارکه امامزاده هاشم(ع ) شدت گرفته و تردد را برای برگشت مسافران نوروزی به تهران مشکل کرده است

خبرگزاری ایسنا: بارش برف و کولاک از گزنک تا محدوده آستانه مبارکه امامزاده هاشم(ع ) شدت گرفته و تردد را برای برگشت مسافران نوروزی به تهران مشکل کرده است

رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان گفت: هم اکنون بارش برف و کولاک از شهرگزنک تا محدوده آستانه مبارکه امامزاده هاشم(ع ) شدت گرفته و تردد را برای برگشت مسافران نوروزی به تهران مشکل کرده است.

"علی نوری پور" روز جمعه به خبرنگارخبرگزاری صداوسیما در آمل گفت: هم اکنون ترافیک در این محدوده به علت شدت برف و کولاک به کندی انجام می شود.

وی افزود: در ورودی پارک جنگلی میرزاکوچک خان تا بعدازمجتمع رفاهی نارنجستان درکیلومتر 20 جاده هراز به سمت تهران به طول حدود 3کیلومتر دارای ترافیک نیمه سنگین است.

وی ادامه داد: علاوه بر این در محدوده تونل اول در کیلومتر 35 و نیز کیلومتر55 جاده هراز به سمت تهران  اکنون ترافیک نیمه سنگین است.

وی اضافه کرد:تردد خودروها در سایر مقاطع جاده هراز  عادی و روان است.

رییس اداره راه وشهرسازی لاریجان اضافه کرد: عوامل و گشت های پلیس راه آمل و ماموران راهداری ونیز هلال احمر در مناطق حساس ترافیکی جاده هراز حضوردارند و جهت روان سازی ترافیک این جاده تلاش می کنند.

نوری پور از رانندگان خواست با صبر و حوصله بیشتر در جاده هراز رانندگی کنند.

حدود 110 کیلومتر از مسیرجاده هراز در حوزه استحفاظی مازندران واقع است.


ویدیو مرتبط :
..برف و کولاک در جاده هراز و فیروزکوه در11 نوروز93

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بارش برف در جاده چالوس و هراز


رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: بارش برف در جاده چالوس و هراز ادامه دارد و تردد بدون زنجیر چرخ در این جاده ممنوع است.

خبرگزاری مهر: رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: بارش برف در جاده چالوس و هراز ادامه دارد و تردد بدون زنجیر چرخ در این جاده ممنوع است.

سرهنگ محمد حسین حمیدی اظهار داشت: بارش برف در جاده هراز، چالوس، جاده ساری- کیاسر در استان مازندران،جاده های کوهپایه و گلپایگان در استان اصفهان و جاده های طبس، فردوس، بیرجند و گناباد در استان خراسان جنوبی ادامه داشته و سطح جاده های این استان ها لغزنده است.

وی ادامه داد: بارش باران در جاده های استان مازنداران ادامه دارد و سایر جاده های کشور دارای جوی آرام و ترافیک روان هستند.

به گفته رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور، ماموران پلیس راه در جاده های برفی و کوهستانی تجهیزات ایمنی را کنترل کرده و از تردد خودروهای فاقد زنجیر چرخ جلوگیری می کنند.