اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

برف و کولاک در جاده ها


رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور با بیان اینکه جاده همدان به تهران در محور ساوه مسدود است، گفت: نیروهای راهور در حال بازگشایی مسیر هستند.

خبرگزاری میزان نوشت: رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور با بیان اینکه جاده همدان به تهران در محور ساوه مسدود است، گفت: نیروهای راهور در حال بازگشایی مسیر هستند.

سرهنگ نادر رحمانی درباره مسدود شدن محور جاده همدان اظهار کرد: کولاک شدید در جاده ساوه در مسیر همدان -تهران سبب شد تا این محور تا اطلاع ثانونی مسدود شود.

وی در ادامه با بیان این مطلب که نیروهای راهور در حال بازگشایی مسیر هستند، افزود: این محور به علت بارش برف، محور همدان-ساوه تا اطلاع ثانوی مسدود است که بلافاصله پس از بازگشایی اطلاع رسانی خواهد شد.

سرهنگ رحمانی با اشاره به این مطلب که محور مریوان - سقز نیز به علت بارش برف شدید مسدود است، افزود: محور هراز نیز به علت ریزش کوه شاهد ترافیک نیمه سنگین است.

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور در خاتمه با بیان این مطلب که مه شدید در جاده ایلام - مهران سبب ترافیک سنگین در این محور شده است، تصریح کرد: استفاده از زنجیر چرخ در محورهای کوهستانی ضروری است.


ویدیو مرتبط :
کولاک برف جاده بافق-سبزدشت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

برف و کولاک در برخی از جاده‌ های کشور


جانشین فرمانده پلیس راه کشور از بارش برف و کولاک در برخی محورهای مواصلاتی خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: جانشین فرمانده پلیس راه کشور از بارش برف و کولاک در برخی محورهای مواصلاتی خبر داد.

سرهنگ صمد اسفندیاری افزود: در استان آذربایجان غربی محور سردشت به پیرانشهر و استان کردستان محور قروه برف می‌بارد.استان اردبیل محور اسالم به خلخال و اردبیل سراب، مشکین شهر و ارتفاعات استان چهار محال و بختیاری دچار کولاک است و تردد در این مناطق با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

وی افزود: سایر محورهای مواصلاتی دارای جوی آرام و ترافیکی روان است.