اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

برف مدارس آذربایجان را تعطیل کرد


اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی از تعطیلی تعدادی از مدارس شهرهای این استان به علت بارش برف خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان: اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی از تعطیلی تعدادی از مدارس شهرهای این استان به علت بارش برف خبر داد.

مدارس تمام مقاطع شهرهای اهر، اسکو و شهر جدید سهند در شیفت بعد از ظهر امروز تعطیل شد.

نادر فکورنیا مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با بیان اینکه بنابر اعلام هواشناسی شهرستان تبریز، دمای هوای امروز کاهش نمی یابد، افزود: بر این اساس فرمانداری و شورای آموزش و پرورش مدارس تبریز را تعطیل اعلام نکرده است.

بارش برف در آذربایجان شرقی و ایجاد مه و کولاک موجب کندی تردد در محورهای مواصلاتی این استان شده است.

بارش باران که از روز گذشته در استان شروع شده از صبح امروز به صورت برف در نقاط مختلف استان در حال باریدن است و در حال حاضر تردد در بیشتر جاده های استان به خصوص در گردنه های برف گیر به کندی انجام می شود.

بر اساس این گزارش کسانی که قصد سفر در جاده های ارتباطی استان آذربایجان شرقی را دارند می توانند قبل از سفر از طریق تلفن گویای 141 و 04134453020 از وضعیت جاده های استان باخبر شوند.

به گزارش هواشناسی آذربایجان شرقی بارش باران و برف تا ظهر جمعه ادامه خواهد داشت.


ویدیو مرتبط :
مدارس دخترانه را یک ربع زودتر تعطیل کنید.

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

برف مدارس آذربایجان غربی را تعطیل کرد


بارش سنگین برف به همراه افت دمای هوا و یخبندان که از روز جمعه در ارومیه آغاز شده و همچنان ادامه دارد موجب شد مدارس ابتدایی نوبت صبح نواحی یک و دو ارومیه فردا یکشنبه تعطیل اعلام شود.

خبرگزاری مهر: بارش سنگین برف به همراه افت دمای هوا و یخبندان که از روز جمعه در ارومیه آغاز شده و همچنان ادامه دارد موجب شد مدارس ابتدایی نوبت صبح نواحی یک و دو ارومیه فردا یکشنبه تعطیل اعلام شود.

روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی دقایقی پیش با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: به علت بارش سنگین برف، مدارس شهری و روستایی برخی از مناطق استان آذربایجان غربی فردا یکشنبه ۱۴ آذرماه در شیفت صبح تعطیل است.

بر اساس این اطلاعیه، به علت بارش شدید برف و برودت هوا و یخبندان، مدارس ابتدایی نواحی یک و دو ارومیه، بخش قطور شهرستان خوی و تمامی مقاطع تحصیلی منطقه سیلوانا فردا یکشنبه ۱۴ آذر ۹۴ در سری صبح تعطیل است.

بارش شدید برف در شهرهای آذربایجان غربی از روز جمعه آغاز شده و هم اکنون نیز ادامه دارد.

به دلیل برودت هوای بی سابقه در استان به خصوص ارومیه هم اکنون یخبندان در خیابانها، محورهای اصلی ارومیه و سایر شهرهای استان موجب بروز مشکلات اساسی برای شهروندان شده است.