اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بررسی کاریکاتور روزنامه آرمان در هیات نظارت


سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: موضوع کاریکاتور چاپ شده روزنامه آرمان در روز چهارشنبه 27 خرداد در اولین جلسه هیات نظارت بر مطبوعات رسیدگی خواهد شد.

ایرنا: سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: موضوع کاریکاتور چاپ شده روزنامه آرمان در روز چهارشنبه 27 خرداد در اولین جلسه هیات نظارت بر مطبوعات رسیدگی خواهد شد.

حسین نوش آبادی افزود: با وجود توضیحات ارائه شده و عذرخواهی مدیر مسول روزنامه آرمان که روز شنبه سی ام خرداد در آن روزنامه به چاپ رسیده است اما به دلیل حساسیت های به وجود آمده این موضوع در اولین جلسه هیات نظارت بر مطبوعات بررسی و نسبت به آن تصمیم گیری خواهد شد.

معاون پارلمانی وزارت ارشاد با اشاره به اینکه تجلیل از شهدای عزیز غواص و برگزاری مراسم با شکوه میثاق با شهیدان در روز سه شنبه 26 خرداد متعلق به همه مردم و آحاد جامعه بود و هیچ جریانی حق بهره برداری سیاسی از آن را ندارد ، همانگونه که مجاهدت هشت ساله ملت بزرگ ایران در دوران دفاع مقدس متعلق به همه مردم است، شهدای عزیز و مظلوم آن نیز به آحاد ملت تعلق دارد و همه آنان فرزندان این کشور محسوب می گردند.

سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به توضیحات مدیرمسوول روزنامه آرمان گفت: مدیر مسوول این روزنامه ابراز داشته است که هیچ انسان آزاده ای قصد نگاه دیگری به پاک ترین انسان ها که شهدا هستند ندارد ، همه ما فرزندان این انقلاب، نظام و مدافع ارزش های آن به ویژه خون شهدا هستیم و به همه شهدا و خانواده آنان ارادت می ورزیم و همواره شهدای عزیز برای ما الگو و اسوه بوده و خواهند بود.

روزنامه آرمان روز 27 خرداد طرحی را در روزنامه خود منتشر کرد که با واکنش هایی مواجه شد .


ویدیو مرتبط :
2 کاریکاتور از توقیف روزنامه 9 دی! مرگ بر تزویر و امید دشمن!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عذرخواهی «آسمان» درباره مطلب قصاص/بررسی مطلب روزنامه «آسمان» در هیات نظارت



اخبار,اخباراجتماعی,روزنامه آسمان


اخبار اجتماعی - عذرخواهی «آسمان» درباره مطلب قصاص

عباس بزرگمهر مدیر مسؤول روزنامه "آسمان" که در شماره اخیر آن، مصاحبه‌ای درباره قصاص به چاپ رسیده است، توضیحاتی را منتشر کرد.

متن این توضیح که در شماره امروز (پنجشنبه) این روزنامه به چاپ رسیده است،‌ بدین شرح است:

توضیح، تصحیح و پوزش
در شماره 4 روزنامه «آسمان» به دلیل تراکم و شتاب کار در روزهای آغازین انتشار روزنامه، مطلب مندرج در صفحه 23 بدون اعمال تغییرات و حذفیات اعمال‌شده از سوی مدیریت روزنامه، روانه چاپخانه شده بود.

این اشتباه به دلیل آشفتگی شروع کار و ضعف امکانات فنی رخ داده و بدیهی است که دیدگاه «آسمان» نبوده است و فرض بر این بوده که گوینده سخن تنها در پی بیان عنوان عنوان اعلامیه جبهه ملی بوده و با همین حساسیت متن اصلاح شد که متأسفانه سهواً اعمال نشد.

روزنامه «آسمان» از همکاران رسانه‌های مجازی و خبرگزاری‌هایی که به دلیل اطلاع یا تجربه بدون جهت‌گیری سیاسی امکان بروز این‌گونه اشتباهات به‌خاطر سرعت اجتناب‌ناپذیر کار توضیح مدیرمسؤول را نیز بلافاصله انعکاس دادند، صمیمانه سپاسگزار است و از خوانندگان پوزش می‌خواهد.

مدیرمسؤول»

                            ......................................................


بررسی مطلب روزنامه «آسمان» در جلسه دوشنبه هیات نظارت

دبیر هیئت نظارت بر مطبوعات گفت: در جلسه هفته آینده هیئت نظارت بر مطبوعات مطلب روزنامه آسمان درباره قصاص بررسی می‌شود.

علاءالدین ظهوریان در گفت‌وگو با فارس، درباره بررسی موضوع روزنامه آسمان، اظهار داشت: هیئت نظارت در جلسات خود دو دستور کار دارد که مربوط به بررسی محتوایی نشریات و همچنین بررسی صدور مجوزها می‌شود.

دبیر هیئت نظارت بر مطبوعات با بیان اینکه در جلسه هیئت نظارت هر دو موضوع مطرح خواهد شد، افزود: موضوع روزنامه آسمان مبنی بر اینکه حکم الهی قصاص را امری غیرانسانی اعلام کرده است، از جنبه محتوایی در جلسه هفته آینده هیئت نظارت بر مطبوعات بررسی می‌شود.

وی با بیان اینکه روزنامه آسمان مجوز خود را از هیئت نظارت دریافت کرده است، گفت: بر همین اساس «آسمان» از سایر نشریات و روزنامه‌ها مستثنی نیست و قاعدتا موضوع آن در روز دوشنبه مطرح و بررسی می‌شود.

اخبار اجتماعی - فرارو, فارس