اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بررسی واگذاری مدارس‌دولتی به بخش‌خصوصی



اخبار,اخبار اجتماعی , وزیر آموزش و پرورش

 

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس٬ از حضور فانی در جلسه امروز کمیسیون متبوعش برای پاسخ‌گویی به سوالات برخی نمایندگان خبر داد و گفت: قاضی پور از توضیحات وزیر آموزش در خصوص مدارس روستا مرکزی قانع شد.

به گزارش خانه ملت٬ قاسم جعفری با یادآوری جزییات جلسه امروز سه‌شنبه (7 بهمن‌ماه) کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس٬ از حضور وزیر آموزش و پرورش مجلس در این کمیسیون خبر داد و گفت: وزیر آموزش و پرورش جهت پاسخ‌گویی به سوال برخی نمایندگان مهمان امروز کمیسیون بود.

نماینده مردم بجنورد٬ مانه و سملقان در مجلس شورای اسلامی٬ با بیان اینکه برخی از نمایندگان سوال خود از وزیر آموزش و پرورش را به جلسات بعد موکول کردند٬ افزود: نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس سوالی مبنی بر ضرورت توجه به مدارس روستا مرکزی و تجمیع کلاس‌ها در این مناطق مطرح کرد که با توضیحات وزیر وی قانع شد.

این نماینده مردم در مجلس نهم با یادآوری دستور کار دیگر کمیسیون آموزش مجلس٬ گفت: بررسی طرح واگذاری مدارس به بخش خصوصی موضوع دیگر مورد بررسی در جلسه امروز این کمیسیون بود.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی٬ یادآور شد: در خصوص طرح واگذاری مدارس دولتی به بخش خصوصی مقرر شد وزارت آموزش با در نظر داشتن نظرات مجلس اقدام عملیاتی انجام دهد
اخبار اجتماعی - خانه ملت

 


ویدیو مرتبط :
36.از 3تا7 سالگی - مدارس خصوصی و دولتی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ممنوعیت واگذاری مدارس دولتی به بخش خصوصی



اخبار,اخبار اجتماعی ,آموزش و پرورش

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تصویب پیشنهاد نماینده تهران مقرر کردند تا پایان برنامه پنجم توسعه واگذاری مدارس دولتی به بخش خصوصی ممنوع شود.

به گزارش مهر در جلسه علنی روز شنبه مجلس شورای اسلامی بررسی بخش های درآمدی لایحه بودجه در دستور کار مجلس قرار گرفت.

نمایندگان با تصویب بندی به وزارتخانه های آموزش و پرورش و ورزش و جوانان اجازه داده می‌شود درآمدهایی را که براساس قوانین مصوب دریافت می‌کند به استثنای درآمدهای موضوع بند(م) تبصره (3) این قانون به حساب درآمد اختصاصی که توسط خزانه‌داری کل‌کشور افتتاح می‌شود، واریز نماید و معادل آن را وصول کند. مازاد درآمد اختصاصی ادارات کل آموزش و پرورش و ورزش و جوانان هر استان به همان استان و شهرستان وصول‌کننده اختصاص می‌یابد.

 همچنین به دانشگاهها و مؤسسات آموزشی و پژوهشی دستگاههای مشمول بند (ب) ماده (20) قانون برنامه پنجساله پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران اجازه داده می‌شود تا سقف درآمد اختصاصی سال 1393 نسبت به أخذ تسهیلات از بانكها اقدام نمایند.

همچنین با تصویب پیشنهاد مهرداد بذرپاش نماینده تهران مقرر شد واگذاری مدارس دولتی به بخش خصوصی تا پایان برنامه پنجم توسعه ممنوع باشد.
اخبار اجتماعی - مهر