اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بررسی صلاحیت خبرگان نهایی نشده


یک منبع آگاه در شورای نگهبان گفت: بررسی صلاحیت نامزدهای مجلس خبرگان هنوز نهایی نشده و هر گونه خبری درباره تأیید یا رد صلاحیت داوطلبان، بدون مبنا و خبرسازی است.

خبرگزاری فارس: در پی انتشار گسترده تایید صلاحیت برخی کاندیداهای خاص انتخابات مجلس خبرگان، یک منبع آگاه در شورای نگهبان به خبرنگار فارس گفت: بررسی صلاحیت نامزدهای مجلس خبرگان هنوز نهایی نشده و هرگونه خبری درباره تایید یا رد صلاحیت داوطلبان، فاقد مبنا و خبرسازی است.

این منبع آگاه تاکید کرد: متاسفانه برخی جریان‌های خاص به جای طی کردن روندهای قانونی تلاش می‌کنند با روش‌های غیراخلاقی و از طریق شانتاژ ‌ای تمایلات خود را محقق سازند اما همانگونه که آیت‌الله یزدی تاکید کردند شورای نگهبان به هیچ وجه تحت تاثیر فشارها قرار نمی گیرد و به وظیفه قانونی و شرعی خود عمل می‌کند.


ویدیو مرتبط :
بررسی مسائل روز در مجلس خبرگان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اعلام نتایج نهایی بررسی صلاحیت داوطلبان خبرگان



 اخبار انتخابات  ,خبرهای انتخابات  , انتخابات  خبرگان

نتایج نهایی بررسی صلاحیت داوطلبان پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری اعلام شد.

به گزارش ایسنا  سه‌شنبه‌شب بررسی شکایات از داوطلبان مجلس خبرگان در شورای نگهبان به پایان رسید و امروز نتیجه نهایی به داوطلبان اعلام شد. در بررسی نهایی صلاحیت ها تعدادی از داوطلبانی که قبلاً تایید صلاحیت شده بودند رد شدند. همچنین برخی داوطلبان که پیش از این صلاحیت آن ها رد شده بود مورد تایید فقهای شورای نگهبان قانون اساسی قرار گرفتند.


 اخبار انتخابات  خبرگان  -  ایسنا