اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بررسی حادثه گلپایگان توسط شورای عالی امنیت کشور



اخبار,اخبار اجتماعی ,  حادثه گلپایگان

 

اخبار اجتماعی - بررسی حادثه گلپایگان توسط شورای عالی امنیت کشور

وی اظهارکرد: با توجه به اینکه اشرار در خمین سه خودروی خود را جا گذاشتند چه بسا که از منطقه‌ای دیگر عبور کنند، اما تا این لحظه به غیر از این سه شرور، شخص دیگری وارد شهرستان نشده است.

فرماندار شهرستان گلپایگان گفت: براساس قانون پرونده متخلفان باید در جایی مورد بررسی قرار گیرد که جنایت در آن رخ داده است.

به گزارش ایسنا، حسین فراست امروز (شنبه) در جمع خبرنگاران شهرستان اظهارکرد: هیئتی از دبیرخانه شورای عالی امنیت کشور به گلپایگان و نجف‌آباد اعزام شده و ابعاد مختلف این حادثه، نقاط ضعف و قوت آن نیز مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: این هیئت مکان درگیری حادثه و مسیر عبور سارقان را مورد بررسی قرار دادند که این خود نشان از اهمیت موضوع دارد و همه نیز خواهان پیگیری این حادثه به صورت احسن هستند.

فرماندار شهرستان گلپایگان گفت: مسئولان گلپایگان به محض اطلاع از حادثه، مسئولان مربوطه در شهرهای خوانسار، فریدن و فریدونشهر را به طور کامل از این موضوع مطلع کردند.

فراست افزود: گلپایگان با سه استان کشور مرز مشترک دارد و شعاع شهرستان نیز حدود 50 کیلومتر است، بنابراین از مسئولان مربوطه درخواست تقویت لجستیک نیروی انتظامی گلپایگان را داریم.

فرماندار گلپایگان خاطرنشان کرد: براساس قانون، پرونده متخلفان باید در جایی مورد بررسی قرار گیرد که جنایت درآن رخ داده، بنابراین در شهرستان گلپایگان پرونده این افراد شرور مورد بررسی و محاکمه خواهند شد.

وی اظهارکرد: با توجه به اینکه اشرار در خمین سه خودروی خود را جا گذاشتند چه بسا که از منطقه‌ای دیگر عبور کنند، اما تا این لحظه به غیر از این سه شرور، شخص دیگری وارد شهرستان نشده است.

فراست در خصوص پوشش خبری صدا و سیمای اصفهان یادآورشد: انتظارمان این بود که صدا و سیمای استان به موضوع حادثه گلپایگان بیشتر بپردازد در حالی که خبرهای کم اهمیت‌تر را پخش کردند، اما صحبت‌های مسئولان که سبب آرامش خاطر مردم یک شهرستان می‌شد را به خوبی پوشش ندادند.
اخبار اجتماعی - ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
‫معاون دبیر شورای‌عالی امنیت ملی: تروریست‌های حادثه دیروز تهران ایرانی بودند‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

متن برجام در شورای عالی امنیت ملی در دست بررسی است



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

سخنگوی شورای عالی امنیت ملی گفت: متن جمع بندی پایانی مذاکرات هسته ای (برجام) در جلسات نوبه ای و فوق العاده شورای عالی در دست بررسی است.

کیوان خسروی با اعلام این خبر و با اشاره به ماهیت پرونده مذاکرات هستهای که اصلیترین پرونده امنیت ملی در 10 سال گذشته بوده است افزود: بررسی دقیق متن برجام از سوی مبادی مربوط در حال انجام است.

وی یادآور شد: لازم است این روند در فضای مبتنی بر متانت، همدلی و آرامش ادامه یابد.

سخنگوی شورای عالی امنیت ملی ضرورت حفظ انسجام و وحدت ملی و خودداری از اظهارات و اقدامات غیر سازنده از سوی گروهای مختلف داخلی را مورد تاکید قرار داد و گفت: متناسب با روند پیشرفت بررسی متن برجام در شورای عالی امنیت ملی، اطلاع رسانی لازم انجام خواهد شد.

 

اخبار سیاسی - ایلنا