اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بررسی اعتبارنامه نمایندگان مجلس تا فردا


رئیس موقت مجلس دهم از بررسی اعتبارنامه های منتخبان مجلس دهم در شعب پانزده گانه تا عصر فردا دوشنبه خبر داد و گفت: مجلس، فردا جلسه علنی ندارد.

خبرگزاری مهر: رئیس موقت مجلس دهم از بررسی اعتبارنامه های منتخبان مجلس دهم در شعب پانزده گانه تا عصر فردا دوشنبه خبر داد و گفت: مجلس، فردا جلسه علنی ندارد.

علی لاریجانی رئیس موقت مجلس دهم در جلسه علنی امروز و پس از استقرار اعضای هیات رئیسه موقت در جایگاه، با اشاره به دریافت گزارش انتخابات هیات رئیسه شعب پانزده‌گانه در ادامه جلسه علنی امروز اظهار داشت: طبق آیین‌نامه داخلی مجلس، ۳ روز فرصت وجود دارد تا نمایندگان اعتراض خود را نسبت به اعتبارنامه‌ها به شعب ارائه دهند.

وی افزود: تا عصر روز دوشنبه هفته جاری باید صبر کنیم تا اگر اعتراضی به اعتبارنامه‌ها وجود دارد، در شعب بررسی و نظر نهایی به صحن علنی ارائه شود، بنابراین روز سه‌شنبه هفته جاری جلسه علنی خواهیم داشت تا اعتبارنامه‌ها را قرائت کنیم.

لاریجانی خاطرنشان کرد: بنابراین فردا مجلس جلسه علنی ندارد، اما شعب جلسه خود را به طور منظم تشکیل دهند تا زودتر کار بررسی اعتبارنامه‌ها و رسمیت یافتن مجلس انجام شود.


ویدیو مرتبط :
بررسی تحریم‌های جدید مجلس نمایندگان آمریکا با کارشناس مسایل سیاسی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بررسی نامه نمایندگان کنگره آمریکا به اوباما در کمیسیون امنیت ملی مجلس



 نامه نمایندگان کنگره آمریکا به اوباما

بررسی نامه نمایندگان کنگره آمریکا به اوباما در کمیسیون امنیت ملی مجلس

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از بررسی نامه نمایندگان کنگره آمریکا به اوباما برای مذاکره با رئیس جمهور منتخب ایران در این کمیسیون خبرداد و گفت: تغییر رویکرد نمایندگان کنگره آمریکا در مقطعی کوتاه جای تامل دارد.

علاءالدین بروجردی رئیس کمسیون امنیت ملی مجلس درباره نامه تعدادی از نمایندگان کنگره آمریکا به رئیس جمهور این کشور برای مذاکره با ایران، گفت: چندی پیش نمایندگان و اعضای کمیته روابط خارجی کنگره آمریکا از اوباما درخواست داشتند با زیر سئوال بردن انتخابات ریاست جمهوری در ایران تحریم‌های جدیدی را ضد ایران وضع کند.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رئیس جمهور آمریکا بعد از انتخابات ریاست جمهوری ایران تحریم‌های جدیدی را ضد کشورمان اجرایی کرد٬ تصریح کرد: تغییر رویکرد نمایندگان کنگره و نوشتن نامه به باراک اوباما برای مذاکره با ایران در مقطعی کوتاه نشان از عدم ثبات و تصمیم‌گیری درمیان مسئولان آمریکایی است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی تغییر رویکرد نمایندگان کنگره آمریکا را مورد بررسی قرار می‌دهد٬ گفت: تغییر رویکرد در کنگره آمریکا و نوشتن نامه به رئیس جمهور نکته قابل ملاحظه‌ای است که کمیسیون در جلسات خود به فراخور موضوع به آن می‌پردازد تا به یک جمع بندی مناسب برسد که این این رویکرد گذرا و مقطعی است یا خیر؟./خانه ملت