اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بررسي بودجه 89 در صحن علني مجلس



 

 

بررسي بودجه 89


ماده واحده لايحه بودجه فردا راي گيري مي‌شود/ لاريجاني گفت :برخي از رديف‌ها كه دچار اشتباهاتي بوده‌اند اصلاح شده و گزارش آن به دست شما رسيده است از شما نيز خواهش مي‌كنم چنانچه در اين مورد نظري داريد ارائه دهيد.

ايلنا:دقايق پيش بررسي بودجه 89 در صحن علني مجلس پايان يافت و بنابر اعلام رئيس مجلس راي گيري در رابطه با ماده واحده اين لايحه صبح فردا در صحن علني مجلس صورت گيرد.
به گزارش خبرنگار پارلماني ايلنا پس از راي‌گيري در رابطه با پيشنهادات كميسيون‌هاي تخصصي علي لاريجاني خطاب به نمايندگان اظهار داشت: بحث بودجه در اين جا خاتمه پيدا مي‌كند و صبح فردا در رابطه با ارقام كلي بودجه و همچنين راي گيري در رابطه با ماده واحده آن تصميم گيري خواهيم كرد.
وي ضمن تشكر از نمايندگان خاطرنشان كرد: برخي از رديف‌ها كه دچار اشتباهاتي بوده‌اند اصلاح شده و گزارش آن به دست شما رسيده است از شما نيز خواهش مي‌كنم چنانچه در اين مورد نظري داريد ارائه دهيد.
وي در پايان گفت: همانطور كه مستحضريد همه بحث‌هاي مورد به لايحه بودجه در صحن علني مجلس صورت گرفت در حال حاضر به بررسي آن خاتمه خواهيم داد.


ویدیو مرتبط :
آغاز بررسی لایحه بودجه 94 در صحن علنی مجلس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

لايحه بودجه 89 به تصويب مجلس رسيد







لایحه بودجه 89 به تصویب مجلس رسید

با 168 راي موافق؛

ماده واحده لايحه بودجه 89 به تصويب مجلس رسيد


نمايندگان مجلس با 168 راي موافق ،‌26 راي موافق و 5 راي ممتنع به ماده واحده لايحه بودجه سال 89 كل كشور راي مثبت دادند.

ايلنا:ماده واحده لايحه بودجه 89 دقايق پيش با راي مثبت نمايندگان به تصويب رسيد.
به گزارش خبرنگار پارلماني ايلنا نمايندگان مجلس با 168 راي موافق ،‌26 راي موافق و 5 راي ممتنع به ماده واحده لايحه بودجه سال 89 كل كشور راي مثبت دادند.
گفتني است متن ماده واحده لايحه بودجه تا دقايق ديگر متعاقبا ارسال مي‌شود.