اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

برد شیرین سپاهان و ادامه صدر نشینی


در ادامه هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال، عصر امروز (شنبه) سه دیدار همزمان از ساعت 17 برگزار شد که در مهم ترین بازی، تیم صدرنشین سپاهان در خانه ملوان و در دیداری که 7 گل داشت، به یک پیروزی ارزشمند دست یافت.

ورزش سه: در ادامه هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال، عصر امروز (شنبه) سه دیدار همزمان از ساعت 17 برگزار شد که در مهم ترین بازی، تیم صدرنشین سپاهان در خانه ملوان و در دیداری که 7 گل داشت، به یک پیروزی ارزشمند دست یافت.

 در این بازی زیبا که در هوای مه آلود انزلی انجام می‌شد، سپاهانی‌ها بازی را توفانی آغاز کردند و در همان بیست دقیقه ابتدایی بازی به سه گل دست یافتند. جانواریو (2)، سیدصالحی(10) و برونو سزار(18) گل‌های زردپوشان رابه ثمر رساندند تا کار برای ملوان در ادامه بازی خیلی سخت شود. با این حال انزلی‌چی‌ها که از حمایت هواداران خود برخوردار بودند بعد از خوردن سه گل ناامید نشدند و در عین ناباوری در همان نیمه نخست هرسه گل خورده را جبران کردند. محمد نزهتی 2 بار(25 و 39) و احمد آهی(42) زننده گل‌های ملوان بودند تا میزبان به پیروزی در این بازی امیدوار شود.

 در نیمه دوم این سپاهان بود که بازهم بازی را بهتر آغاز کرد و با شوت زیبای امید ابراهیمی(47) بار دیگر از حریف پیش افتاد. ملوان اما با وجود حمله‌های زیاد نتوانست این گل را جبران کند تا بازی با نتیجه 4 بر 3 به سود تیم اصفهانی تمام شود.

 شاگردان کرانچار بااین برد 58 امتیازی شدند تا همچنان در صدر جدول باقی بمانند. ملوان نیز با 34 امتیاز در رده دوازدهم باقی ماند.

در دیگر بازی امروز شاهین قعر جدولی با یک گل میهمانش نفت تهران را شکست داد. مرتضی عزیزمحمدی(51) تک گل تیم بحران‌زده بوشهری را به ثمر رساند که در این بازی سرمربی خود حمید درخشان را هم روی نیمکت نداشت. شاهین با این پیروزی 31 امتیازی شد اما همچنان در رده شانزدهم جدول باقی ماند. نفت نیز با 44 امتیاز در رده پنجم است.

همچنین صبای قم در خانه میزبان نفت آبادان بود که این بازی با نتیجه دو بر دو به پایان رسید. شاگردان عبدالله ویسی که برای کسب سهمیه آسیایی تلاش می‌کنند در این بازی دو بر دو متوقف شد. رضا خالقی فر(9) حامد سرلک(52) برای تیم آبادانی گل زدند و محسن بیات (60) و رضا عنایتی( 5+90) گل‌های صبا را به ثمر رساندند.

 صبا با 46 امتیاز در رده چهارم جدول ماند و نفت آبادان هم با 40 امتیاز به رده هفتم صعود کرد.


ویدیو مرتبط :
هفته 13 لیگ برتر فوتسال،ادامه صدر نشینی تأسیسات دریایی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

صدر نشینی "طبقه حساس"و "معراجی‌ها" همچنان ادامه دارد +تصاویر



اخبار,اخبار فرهنگی,آخرین آمار فروش فیلم های روی پرده,پرفروش ترین فیلم های سینمایی

 

اخبار فرهنگی - صدر نشینی "طبقه حساس"و "معراجی‌ها" همچنان ادامه دارد +تصاویر

فیلم «زندگی جای دیگریست» در حالی اکران خود را از سوم اردیبهشت آغاز کرده است که در اولین روزها 60 میلیون فروش داشته است


گزارش زیر آخرین آمار فروش فیلم های روی پرده تا پایان شب گذشته در سینماهای تهران و شهرستان  است.

"طبقه حساس" به کارگردانی کمال تبریزی توانست میزان فروش در تهران به مرز دو میلیارد و 500 میلیون تومان  و در شهرستان‌ها نیز یک میلیارد و 850 میلیون تومان فروش داشته است داستان درباره مردیاست  که بعد از مرگ همسرش او را در یک قبر دو طبقه دفن می‌کند. بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش می پردازند عبارتند از: رضا عطاران، پانته‌آ بهرام،‌ بهاره رهنما، پیمان قاسم‌خانی، هوتن شکیبا وبا حضور افتخاری آزاده صمدی.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,آخرین آمار فروش فیلم های روی پرده,پرفروش ترین فیلم های سینمایی


"معراجی ها" ساخته ی مسعود ده نمکی موفق شد پس از 60 روز نمایش بر روی 65 پرده سینما با فروش پنج میلیارد و پنجاه میلیون تومان، برسد  در تهران یک میلیارد و 970 میلیون تومان و در شهرستان سه میلیارد 70 میلیون تومان فروخته است در خلاصه داستان این فیلم آمده است: محمد جوانی است که شوق رفتن به جبهه را دارد اما با مخالفت‌های سرسختانه پدرش مواجه می‌شود و پدر برای رفتن او به جبهه شرط‌های عجیب و غریب می‌گذارد. اکبر عبدی، برزو ارجمند، دانیال عبادی، بهاره افشاری، مهران رجبی، سید جواد هاشمی، پندار اکبری و پوراندخت مهیمن از بازیگران این پروژه هستند.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,آخرین آمار فروش فیلم های روی پرده,پرفروش ترین فیلم های سینمایی


"چ" تازه ترین اثر ابراهیم حاتمی کیا توانست پس از 40 روز نمایش در 55 سینمای کشور به فروش یک میلیارد و 770 میلیون تومانی رسیده است که از این میزان یک میلیارد و 20 میلیون تومان به تهران و 750 میلیون تومان به شهرستان‌ها تعلق دارد.  حاتمی كیا در این فیلم دو روز طاقت فرسا از نبرد پاوه در كردستان را به تصویر كشیده است. در فیلم "چ" بازیگرانی چون فریبرز عرب نیا، بابك حمیدیان، مریلا زارعی، امیررضا دلاوری، مهدی سلطانی و سعید راد ایفای نقش كرده اند. 

 

اخبار,اخبار فرهنگی,آخرین آمار فروش فیلم های روی پرده,پرفروش ترین فیلم های سینمایی


«زندگی جای دیگریست» به کارگردانی منوچهر هادی از سوم اردیبهشت آغاز شده است‌این فیلم که به سرگروهی سینما فرهنگ در 14 سینمای تهران نمایش داده می‌شود تاکنون 60 میلیون تومان فروش داشته است.خلاصه داستان داود، بهیار مجرب بیمارستانی است که بیماران مبتلا به مرگ را احیاء می‌کند. اینک مرگ به سراغ او آمده و از طرفی شوهر همسر سابق او نیز به مرگ محکوم شده است.

 

اخبار فرهنگی -سینما خبر