اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

برداشت وجه بدون کارت از طریق دستگاه‌های خودپرداز بانک مسکن



برداشت وجه ازدستگاه‌های خودپرداز بانک مسکن,برداشت وجه بدون کارت ازدستگاه‌های خودپرداز بانک مسکن

برداشت وجه بدون کارت از طریق دستگاه‌های خودپرداز بانک مسکن

برداشت وجه بدون کارت از طریق دستگاه‌های خودپرداز بانک مسکن امکان‌پذیر شد.

به گزارش مهر، نیکوفر صفری رئیس اداره خدمات نوین بانک مسکن با بیان مطلب فوق افزود: این سرویس برای نخستین بار در کشور و تنها بر روی کارت‌های بانک مسکن قابل اجرا است و در مورد کارتهای شتابی صدق نمی‌کند.

 

وی در تشریح چگونگی استفاده از این سرویس گفت: مشتریان با استفاده از شماره تلفن همراه گیرنده وجه و وارد کردن رمز 5 تا 12 رقمی، مبلغ مورد نظر را (با در نظر گرفتن محدودیت سقف برداشت نقدی روزانه از خودپردازها) از طریق اینترنت بانک و یا دستگاه‌های خودپرداز به شماره مسکن کارت گیرنده وجه، واریز کرده و یک کد با حداقل 10 رقم به عنوان Ticket دریافت می‌کند. این عدد توسطsmsبانک برای گیرنده وجه، ارسال می‌شود.

شخص انتقال گیرنده می‌تواند با وارد کردن کد دریافتی در دستگاه‌های خودپرداز، مبلغ مورد نظر را به طور کامل و یا در چند مرحله برداشت نماید.

 

صفری تاکید کرد: Ticket های تولید شده در سیستم، دارای مدت اعتبار محدود بوده که پس از سپری شدن این مدت، مبلغ باقی مانده به حساب شخص انتقال دهنده باز می‌گردد./مهر

 

 

 


ویدیو مرتبط :
برداشت وجه بدون کارت از خودپردازهای بانک مسکن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

برداشت وجه از خودپرداز‌ها مسدود شد



 امکان برداشت وجه,اخبار,اخبار اقتصادی,اخبار اقتصادی روز,اقتصاد ایران

 

خودپرداز‌ها تنها تغییر رمز‌ می‌دهند

برداشت وجه از خودپرداز‌ها مسدود شد

امکان برداشت وجه "فعلاً" وجود ندارد

هم‌اکنون تنها گزینه فعال در اغلب خودپرداز‌ها تغییر رمز است و امکان برداشت وجه وجود ندارد.

 

آفتاب: با اعلام بانک مرکزی و انتشار خبر هک شدن سه میلیون حساب بانکی در فضای اینترنت، این بانک برای ارتقاء امنیت حساب‌ها، به بانک‌های کشور اعلام کرد که تمام آیتم‌های خودپرداز‌ها غیر از گزینه تغییر رمز کارت غیر فعال شود.

به گزارش خبرنگار فارس، در اغلب خودپرداز‌ها امکان برداشت وجه وجود ندارد و تنها گزینه تغییر رمز فعال است. برخی افراد برای برداشت وجه به خودپرداز مراجعه کرده بودند که تنها با گزینه تغییر رمز مواجه شدند و این مساله مشکلاتی را برای این افراد ایجاد کرده است.

به گزارش فارس،البته یکی از خودپردازهای یک بانک خصوصی امکان انتقال وجه را به مشتریان می‌دهد./آفتاب