اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

برخی بخش های برج میلاد تعطیل شد


روابط عمومی برج میلاد تهران اعلام کرد که بازدید گردشگران از تراس های باز یادمان ملی ایرانیان از 18 بهمن تا 25 اسفند به دلیل عملیات عمرانی امکانپذیر نیست.

خبرآنلاین: بازدید از تراس های باز مجموعه برج میلاد تهران در ترازهای 280 و 292 به دلیل عملیات عمرانی روی دکل آنتن برج میلاد تهران از ساعت 13 تا 17 تعطیل است.

علاقه مندان به بازدید از تراس های باز و تماشای پایتخت از ارتفاع 280 و 292 تنها می توانند در روزهای پنج شنبه و جمعه اقدام به بازدید از مجموعه برج میلاد تهران کنند.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر از ساعت و زمان بازدید از مجموعه برج میلاد تهران می توانند با شماره 8585 تماس بگیرند.


ویدیو مرتبط :
خالده-روستای خالده-khaldeh-جشن-میلاد-ثامن الائمه-سورو موتوری-چی توز-برج-برج خالده-برج میلاد-سنگ چله گاه-پیام بازرگانی-مو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رستوران گردان برج میلاد تعطیل شد


رستوران گردان برج میلاد تهران به دلیل تغییر سیاست‌ها تعطیل شد. قرار است بعد از بازگشایی مجدد شرایط به گونه‌ای باشد که همه مردم بتوانند از این مکان استفاده کنند.

خبرگزاری فارس : محمد جعفری مدیر روابط عمومی برج میلاد تهران افزود: به دلیل تغییر سیاست‌های رستوران گردان برج میلاد تهران موقتاً تعطیل شده است.

محمد جعفری مدیر روابط عمومی برج میلاد تهران افزود: به دلیل تغییر سیاست‌های رستوران گردان برج میلاد تهران موقتاً تعطیل شده است.

وی ادامه داد: با آمدن مدیر عامل جدید سیاست‌ها تغییر کرده و قرار است به گونه‌ای برنامه ریزی شود تا گروه‌های مختلف مردم بتوانند از این رستوران استفاده کنند.



جعفری با اشاره به اینکه قرارداد پیمانکار سابق رستوران گردان برج میلاد به اتمام رسید، گفت:قرار است بزودی پیمانکار جدید برای رستوران گردان برج مشخص شود.

وی بیان کرد: با سیاست‌های جدید باید قیمت‌ها پایین بیاد تا تمام اقشار جامعه بتوانند از این مرکز استفاده کنند.

 رستوران گردان متحرک 360 درجه‌ای برج میلاد در ارتفاع 276 متری قرار گرفته است.

گفته می‌شود این رستوران، بزرگ‌ترین رستوران متحرک جهان است و سرو غذا تا قبل از این در بخش بسیار گران بود و فقط افراد خاصی می‌توانستند از آن استفاده کنند.

بر اساس تغییر سیاست‌ها قرار است از این پس(بعد از باز شدن رستوران که هنوز زمان آن مشخص نیست) تمامی افراد بتوانند از این رستوران استفاده کنند.