اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

برخورد یگان‌ ویژه با هنجارشکنان انتخاباتی


فرمانده یگان های ویژه ناجا با بیان اینکه قرارگاه ظفر، پشتوانه نیروی انتظامی در ماموریت ها است، گفت: یگان ویژه اکنون نیز با آمادگی کامل به استقبال انتخابات می رود.

خبرگزاری ایسنا: فرمانده یگان های ویژه ناجا با بیان اینکه قرارگاه ظفر، پشتوانه نیروی انتظامی در ماموریت ها است، گفت: یگان ویژه اکنون نیز با آمادگی کامل به استقبال انتخابات می رود.

سردار حسن کرمی در حاشیه نشست تخصصی قرارگاه ظفر ویژه انتخابات مجالس خبرگان رهبری و شورای اسلامی گفت: قرارگاه ظفر پشتوانه ناجا در ماموریت‌هاست؛ این قرارگاه در مراسم اربعین حسینی (ع) به خوبی نقش خود را در مردم یاری به نمایش گذاشت و اکنون نیز با آمادگی کامل به استقبال انتخابات می رود.

وی با بیان اینکه نیروهای یگان ویژه در همه حال آمادگی لازم برای برخورد با ناهنجاری را دارند، گفت: یگان ویژه از مدت ها قبل از انتخابات نیز نسبت به ارتقاء آمادگی رزمی، عملیاتی و آمادگی بصیرتی خود اقدام کرده است؛ در این راستا، از ابتدای سال جاری نیز آموزش به دیگر واحدهای نیروی انتظامی در سراسر کشور را دستور کار خود قرار داده است.


ویدیو مرتبط :
یگان ویژه و برخورد با زور گیران تهران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

برخورد جدی یگان ویژه ناجا با مصادیق بدحجابی


فرمانده یگان ویژه نیروی انتظامی گفت: این یگان در عین ادب با مصادیق بدحجابی در سواحل شمال کشور برخورد می کند.

خبرگزاری مهر: فرمانده یگان ویژه نیروی انتظامی گفت: این یگان در عین ادب با مصادیق بدحجابی در سواحل شمال کشور برخورد می کند.

سردار حسن کرمی با اشاره به نزدیک شدن ایام تابستان، سفر هموطنان به شهرهای شمالی کشور و اجرای طرح دریا، اظهار داشت: از آنجایی كه در سه سال گذشته و امسال ماموریت سالم سازی دریای خزر در حوزه استان های گیلان، مازندران و گلستان در فصل تابستان به یگان های ویژه ناجا محول شده است، این فرماندهی با بهره گیری از امكانات جدید همچون موتورهای چهارچرخ و جت اسکی  و همچنین استفاده از پلیس افتخاری، امسال با رویکرد جدیدی اقدام به اجرای این طرح می کند.

فرمانده یگان ویژه ناجا تصریح كرد: در راستای فرهنگ سازی برای مسافران شهرهای شمالی و به ویژه ساحلی، یگان ویژه با رویكرد اطلاع رسانی و انجام تبلیغات، به آگاه سازی هموطنان می پردازد.

کرمی افزود: استقرار نیرو در طول نوار ساحلی دریای خزر، به ویژه  نقاط حادثه خیز و ممنوعه كه فاقد ناجیان غریق، اورژانس و هلال احمر هستند از جمله مواردی است كه یگان ویژه برای پیشگیری از بروز حوادث تلخ و ناگواری مدنظر قرار داده است. عدم اطلاع رسانی مناسب و ناآگاهی هموطنان در خصوص خطرات احتمالی شنا در نقاط ممنوعه سواحل موجب می شود كه سالیانه در فصل تابستان با تعداد كثیری از غرق شدگان مواجه شویم، اما با همت، تلاش و پشت كار ماموران یگان ویژه و البته همكاری بی نظیر مسافران، شاهد وضعیت مطلوب تری نسبت به سنوات گذشته هستیم.

فرمانده یگان های ویژه در خصوص ماموریت ارتقاء امنیت اجتماعی سواحل نیز افزود: برخورد جدی یگان ویژه با مصادیق بدحجابی و سایر ناهنجاری های اجتماعی كه موجب ناامنی فضای خدادادی سواحل می شود از جمله اقدامات پیشگیرانه ای است كه یگان ویژه نیروی انتظامی قاطعانه و در اوج رعایت اخلاق نسبت به آن اقدام كرده تا موجبات رضایت و آرامش این فضاهای طبیعی فراهم شود. موضوع اخلاق در سطح نیروی انتظامی موضوعی قابل توجه و مشهود است كه در تمامی لایه ها نهادینه شده و تبلور آن در مجموعه یگان ویژه به اوج خود رسیده است، اما رعایت اخلاق، منافات و تضادی با اقتدار ندارد.

وی در پایان ضمن تقدیر از هموطنان و مسافران استانهای ساحلی كشور برای همكاری و همیاری صمیمانه با مجموعه پلیس بخصوص یگان ویژه، از آنان درخواست کرد تا با رعایت نكات و هشدارهای پلیسی در ایام مسافرت بخصوص در استفاده از دریا، امنیت را برای خود و خانواده هایشان به وجود آورند.