اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

برخورد پلیس با دارندگان بیسیم های غیر مجاز


مدیر ارتباطات رادیویی ساوا ناجا با بیان اینکه پلیس در حال حاضر به صورت ویژه موضوع بیسیم های غیر مجاز را بررسی می کند، گفت: نیروی انتظامی با دارندگان بیسیم های غیر مجاز برخورد می کند.

خبرگزاری مهر: مدیر ارتباطات رادیویی ساوا ناجا با بیان اینکه پلیس در حال حاضر به صورت ویژه موضوع بیسیم های غیر مجاز را بررسی می کند، گفت: نیروی انتظامی با دارندگان بیسیم های غیر مجاز برخورد می کند.

سرهنگ محمد زارعیان با اشاره به اینکه نیروی انتظامی جهت پیشگیری از جرم، بیسیم های غیر مجاز را جمع آوری می کند، افزود: تمام شرکت ها در صورت استفاده از بیسیم باید مجوز فرکانس اخذ کرده باشند، در غیر این صورت اجازه فعالیت نخواهند داشت.

وی ادامه داد: بیسیمی که مجوز نداشته باشد فرکانس غیر مجاز ایجاد می کند و سبب تداخل بر سیستم های رادیویی مهم کشور می شود. لذا، پلیس به صورت ویژه موضوع بیسیم های غیر مجاز را بررسی و با آن برخورد می کند.

مدیر ارتباطات رادیویی ساوا ناجا به سیستم رادیویی هواپیما، اورژانس و پلیس اشاره کرد و گفت: این سیستم های رادیویی نمونه هایی از سیستم هایی بوده که با فعالیت فرکانس های غیر مجاز دچار اختلال و آسیب می شوند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: متاسفانه میزان استفاده از بیسیم های غیر مجاز اندک نیست و این مسئله بیشتر به علت قاچاق بیسیم همچنین تلفن های بیسیم و برد بلند است.

زارعیان عنوان داشت: بیسیم های برد کوتاه به دلیل ضعیف بودن در تداخل فرکانس ها موثر نیستند البته وزارت ارتباطات مسئولی ارائه مجوز به شرکت ها در مورد بیسیم و دستگاه های دارای فرکانس هستند.


ویدیو مرتبط :
بیسیم مجاز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

برخورد پلیس با قهوه‌ خانه‌ ها و آتلیه‌ غیر مجاز


در این طرح تاكنون 3000 واحد صنفی مورد بازدید قرار گرفته كه به تعدادی از آنها تذكر و حدود 60 واحد صنفی متخلف نیز پلمپ شده است.

خبرگزاری ایسنا:  فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اجرای مرحله‌ تازه‌ای از طرح امنیت اخلاقی و محله‌محور از برخورد قانونی با واحدهای صنفی متخلف در زمینه عرضه پوشاك نامتعارف، تالارها، قهوه‌خانه‌ها و آتلیه‌های غیرمجاز در شهر تهران خبر داد.

سردار حسین ساجدی‌نیا با اشاره به اجرای مرحله جدید طرح امنیت اخلاقی و محله محور از برخورد قانونی با صنوف عرضه كننده پوشاك نامتعارف، تالارها، قهوه‌‌خانه‌ها و آتلیه‌های غیرمجاز گفت: در این طرح تاكنون 3000 واحد صنفی مورد بازدید قرار گرفته كه به تعدادی از آنها تذكر و حدود 60 واحد صنفی متخلف نیز پلمپ شده است.

وی افزود: در راستای اجرای طرح امنیت محله‌محور و امنیت اخلاقی و بنابر درخواست شهروندان تهرانی این طرح آغاز شده است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ تصریح كرد: در این عملیات 3000 واحد صنفی مورد بازدید واقع شد كه بر اساس گزارش‌های به دست آمده اكثر آنها وضعیت مناسب و خوبی داشته‌اند و در این رابطه بیش از 60 فروشگاه و مغازه كه دارای تخلف بوده‌اند، پلمپ شد.

رییس پلیس پایتخت با اشاره به كاهش روند عرضه محصولات و البسه نامتعارف توسط فروشگاه‌ها و واحدهای صنفی نسبت به مدت مشابه در سال قبل گفت: از همكاری و تعامل اتحادیه‌ها و انجمن‌های صنفی پوشاك، تالارها، قهوه‌خانه‌ها و آتلیه‌های عكاسی تشكر می‌كنم چرا كه در راستای كاهش تخلف صنوف، با پلیس تهران بزرگ همكاری بسیار خوبی داشته‌اند.

ساجدی‌نیا اظهار داشت: مباحث و موضوعات مطروحه در این طرح، شامل آتلیه‌ها، قهوه‌خانه‌ها، تالارهای غیرمجاز و واحدهای صنفی عرضه كننده پوشاك نامتعارف است كه خوشبختانه با اقدامات پلیس تهران بزرگ فعالیت واحدهای غیرمجاز نسبت به گذشته كاهش چشمگیر داشته است.

وی در پایان با اشاره به استمرار این طرح در روزهای آتی و معرفی متخلفان به مرجع قضایی، گفت: وظیفه پلیس حفاظت و حمایت از شهروندان است و یكی از اصلی‌ترین بخش‌های فعالیت پلیس برخورد با مجرم و جرم است و خوشبختانه احكام صادره قضایی در این خصوص بسیار مناسب و تاثیرگذار بوده است.