اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

برخورد پلیس‌ با بدپوششی‌ در بزرگراه‌ها + تصاویر



از روز گذشته پلیس تهران بزرگ با استقرار گشت‌های امنیت اخلاقی با بدپوششی و کشف حجاب سرنشینان خودروها در بزرگراه‌های سطح شهر تهران برخورد می‌کند.

 طرح برخورد با بدپوششی و کشف حجاب سرنشینان خودروها در بزرگراه‌های سطح شهر تهران از روز گذشته آغاز شده است.


 بر اساس مشاهدات، پلیس تهران بزرگ با استقرار گشت‌های امنیت اخلاقی در بزرگراه‌ها حضور فعال داشته و با بدپوششان برخورد جدی می‌کند.

 

اخبار,اخبار اجتماعی , طرح برخورد با بدپوششی

 

اخبار,اخبار اجتماعی , طرح برخورد با بدپوششی

 

اخبار,اخبار اجتماعی , طرح برخورد با بدپوششی

 

اخبار,اخبار اجتماعی , طرح برخورد با بدپوششی

 

اخبار اجتماعی - خرداد

 


ویدیو مرتبط :
برخورد شبانه پلیس بزرگراه با رانندهٔ متخلف و عصبانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

برخورد شدید پژو 405 با گاردریل بزرگراه امام علی(ع)+تصاویر



برخورد شدید خودرو سواری با گاردریل بزرگراه امام علی(ع) موجب مصدومیت دو نفر سرنشین این خودرو شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ این حادثه رانندگی توسط شاهدین ساعت 54 دقیقه بعد از نیمه شب گذشته از طریق سامانه 125 به آتش نشانی اطلاع داده شد که بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 71 و گروه امداد و نجات 12 به بزرگراه امام علی(ع)، نرسیده به خیابان گلبرگ روانه شدند.

مهدی حقی افسر آماده منطقه 6 عملیات آتش نشانی تهران دراین باره گفت: یک دستگاه خودرو سواری پژو 405 با دو سرنشین در مسیر شمال به جنوب بزرگراه امام علی(ع)حرکت می کرد که ناگهان پس از انحراف از مسیر اصلی به شدت با گاردریل کنار بزرگراه تصادف کرد.

 اخبار حوادث ,خبرهای حوادث,حوادث روز


وی با اعلام این‌که هر دو سرنشین در اتاقک خودرو گرفتار شده بودند، ادامه داد: آتش نشانان به سرعت با نصب علائم هشدار دهنده و قطع جریان برق خودرو، محل حادثه را ایمن سازی کردند و با استفاده از تجهیزات مخصوص، گاردریل و قسمتی از بدنه خودرو را بریدند و با احتیاط کامل هر دو سرنشین مرد که دچار مصدومیت شده بودند را از خودرو خارج کردند.

 اخبار حوادث ,خبرهای حوادث,حوادث روز


این افسر آماده آتش نشانی تصریح کرد: نیروهای آتش نشانی راننده21 ساله و همچنین سرنشین 22 ساله این خودرو که از قسمت پا دچار آسیب دیدگی شدید شده بودند را تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند.

 اخبار حوادث ,خبرهای حوادث,حوادث روز


حقی بیان کرد: آتش نشانان پس از ایمن سازی و انتقال خودرو سواری به حاشیه امن بزرگراه و تحویل محل حادثه به عوامل راهور، ماموریت خود را به پایان رساندند.

گفتنی است؛ علت بروز این حادثه از سوی پلیس راهور اعلام می شود.