اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

برخورد هولناک کامیون ها در جاده ملایر



اخبار,اخبارحوادث , حوادث  روز

رئیس پلیس راه استان همدان از تصادف مرگبار دو دستگاه کامیون خبر داد.

برخورد هولناک کامیون ها در جاده ملایرسرهنگ شاكری رئیس پلیس راه استان همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان گفت : در ساعت 06:00 صبح امروز در حوالی ازندریان - ملایر یك دستگاه کامیون ایسوزو با یك دستگاه کامیون لیلاند برخورد كرد.

وی در ادامه به تلفات این حادثه تلخ اشاره كرد و افزود : متاسفانه در پی وقوع این حادثه راننده و سرنشین ایسوزو که هر دو جوان بودند در دم کشته شدند.

این مقام مسئول پلیس در پایان به علت حادثه پرداخت و عنوان كرد : كارشناسان پلیس با حضور در صحنه حادثه علت این تصادف را بی احتیاطی از جانب راننده کامیون لیلاند به علت توقف در سطح راه بدون به کارگیری علائم و بی احتیاطی از سوی راننده ایسوزو به علت عدم توجه ه جلو اعلام كردند.ضمناً بر اساس آیین نامه به هنگام توقف ناشی از نقص فنی بایستی در روز علائم شبرنگ  و در شب از چراغ چشمک زن در فاطصله 75 و 150 متری استفاده شود تا از حوادث بعدی جلوگیری به عمل آید

 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران 


ویدیو مرتبط :
لحظه هولناک برخورد کامیون با عابران پیاده

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

(تصاویر) عبور هولناک با کامیون از جاده مرگ



اخبار گوناگون - (تصاویر) عبور هولناک با کامیون از جاده مرگ

جوی لارنس، عکاس فرانسوی در یک مجموعه عکس با موضوع "جاده‌های مرگ" از عبور یک کامیون از جاده ای هولناک در بولیوی تصویر گرفته است.

به گزارش فرارو، بخش اصلی جاده مرگ در ارتفاع 1200 تا 1800 متری از سطح دریا قرار دارد. یک طرف این جاده کم عرض کوه قرار دارد و طرف دیگر به دره‌ای عمیق می رسد. سطح این جاده از خاک رس پوشیده شده است که در فصل باران به باتلاقی مرگبار تبدیل می‌شود.

عرض این جاده در پهن ترین نقاط به 3.5 متر می‌رسد. هر سال ده ها نفر جان خود را در این جاده از دست می دهند.

جاده مرگ تنها راه ارتباطی لاپاز - پایتخت بولیوی- با مناطق دور افتاده کوهستانی شهر "Coroico" در شمال بولیوی است.

طول این جاده پرپیچ و خم 68 کیلومتر است. در سال 1983 در پی سقوط مرگبار یک اتوبوس به دره تمامی سرنشینان کشته شدند. این جاده در سال 1930 توسط سربازان اسیر شده پاراگوئه ساخته شده است. 

 

اخبار ,اخبار گوناگون ,جاده مرگ

 

اخبار ,اخبار گوناگون ,جاده مرگ

 

اخبار ,اخبار گوناگون ,جاده مرگ

 

اخبار ,اخبار گوناگون ,جاده مرگ

 

اخبار ,اخبار گوناگون ,جاده مرگ

 

اخبار ,اخبار گوناگون ,جاده مرگ

 

اخبار ,اخبار گوناگون ,جاده مرگ

 

اخبار ,اخبار گوناگون ,جاده مرگ

 

اخبار ,اخبار گوناگون ,جاده مرگ

 اخبار گوناگون - فرارو