اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

برخورد مرگبار پیكان ها پنج قربانی گرفت



 

برخورد مرگبار پیكان ها پنج قربانی گرفت

 

 

معاون عملیات پلیس راه كشور از برخورد مرگبار یك دستگاه خودرو سواری وانت پیكان با یك دستگاه پیكان اشاره كرد و گفت: در این حادثه پنج نفر كشته شدند.

سرهنگ صمد اسفندیاری در مورد مهمترین تصادفات شبانه روز گذشته به برخورد مرگبار یك دستگاه وانت پیكان با یك دستگاه سواری پیكان اشاره كرد و گفت: در این حادثه كه در كیلومتر هفت جاده خنداب در استان مركزی رخ داد پنج نفر كشته و دو نفر مجروح شدند.

به گفته وی بر اساس نظریات كارشناسان تصادفات پلیس راه انحراف به چپ از جانب راننده وانت پیكان علت بروز این حادثه اعلام شده است.

معاون عملیات پلیس راه كشور با اشاره به برخورد یك دستگاه وانت پیكان با یك دستگاه خودرو سواری پژو ۲۰۶ در جاده روستایی كلاه چای اول در محدوده جاده رشت ـ انزلی در استان گیلان گفت: در این حادثه كه به علت تجاوز به چپ از جانب راننده وانت پیكان رخ داد دو نفر كشته و یك تن مجروح شد.

اسفندیاری درباره مهمترین تصادفات شبانه روز گذشته در جاده های برون شهری به برخورد سه دستگاه وانت تویوتا و دو دستگاه خودرو سواری پراید در كیلومتر ۶۰ جاده چابهار ـ ایرانشهر در استان سیستان و بلوچستان اشاره كرد و گفت: این حادثه كه به علت عدم رعایت فاصله طولی رخ داد، شش مجروح بر جای گذاشت.

وی با بیان اینكه ۳۹ درصد از تصادفات روز گذشته به واژگونی اختصاص دارد به ایسنا گفت: عدم توجه به جلو، تخطی از سرعت مطمئنه، انحراف به چپ، عدم رعایت حق تقدم عبور در صدر دیگر علل بروز تصادفات در جاده های برون شهری است..... / خبرگزارى ایسنا 


ویدیو مرتبط :
برخورد مرگبار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

برخورد پیكان با پراید پنج قربانی گرفت



 

 این حادثه كه در محور فرعی نائین ـ اصفهان در استان اصفهان، به علت حركت در خلاف جهت از جانب راننده پیكان رخ داد، پنج كشته و دو مجروح بر جای گذاشت.

معاون عملیات پلیس‌راه كشور گفت: حركت خلاف جهت راننده پیكان، پنج كشته بر جای گذاشت.

سرهنگ پرویز سیاح‌البرزی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینكه 33 درصد از تصادفات جاده‌ای كشور را واژگونی به خود اختصاص داده است، گفت: عدم توجه به جلو، تخطی از سرعت مطمئنه، انحراف به چپ در صدر علل بروز تصادفات در جاده‌های برونشهری است.

وی در مورد مهمترین تصادفات شبانه‌روز گذشته به برخورد یك دستگاه پیكان با یك دستگاه سواری پراید اشاره كرد و یادآور شد: در این حادثه كه در محور فرعی نائین ـ اصفهان در استان اصفهان، به علت حركت در خلاف جهت از جانب راننده پیكان رخ داد، پنج كشته و دو مجروح بر جای گذاشت.

معاون عملیات پلیس‌راه كشور در ادامه خاطر نشان كرد: برخورد یك دستگاه پژو 405 با یك دستگاه تریلر ولوو سبب كشته شدن سه نفر شد.

وی اضافه كرد: این حادثه به علت انحراف به چپ از جانب راننده پژو 405 در محور طبس ـ یزد در استان یزد رخ داد.

سیاح‌البرزی در ادامه در مورد وضعیت راه‌های كشور نیز تصریح كرد: محور ساعین در استان اردبیل و محور اسالم به خلخال ریزش برف گزارش شده است.

وی ادامه داد: اكثر محورهای استان گیلان و محور كناره در محدوده رامسر بارانی گزارش شده است، لذا به رانندگان توصیه می‌شود، علاوه بر حمل تجهیزات زمستانی به علت لغزنده‌گی سطح معابر از سرعت غیرمجاز بپردازند.... / ایسنا