اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

برخورد مرگبار ماکسیما با موتور در شریعتی


رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از تصادف مرگبار یک دستگاه ماکسیما با موتورسیکلت در خیابان شریعتی خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از تصادف مرگبار یک دستگاه ماکسیما با موتورسیکلت در خیابان شریعتی خبر داد.

سرهنگ مراد مرادی  در این باره گفت: ساعت 17 روز گذشته یک دستگاه سواری ماکسیما در مسیر جنوب به شمال خیابان شریعتی بالاتر از خیابان میرزاپور در حال حرکت بود که با موتورسیکلتی که در همین مسیر حرکت می‌کرد، برخورد کرد.

وی با بیان اینکه موتورسیکلت دو سرنشین داشت، اظهار کرد: عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی در محل حاضر شده و پس از تحویل دو موتورسیکلت‌سوار حادثه دیده به عوامل اورژانس، مشخص شد ترک‌نشین موتور که مردی حدودا 35 ساله بود، در دم فوت کرده است.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه بین راکب و راننده ماکسیما اختلافی وجود داشته است، اظهار کرد: علت قطعی بروز این حادثه از سوی عوامل انتظامی و عوامل پلیس راهور در حال پیگیری و بررسی است.

مرادی به موتورسیکلت سواران هشدار داد که حتما از کلاه ایمنی استفاده کرده و رانندگان وسایل نقلیه نیز حین رانندگی توجه کافی به مقابل‌شان را داشته باشند.


ویدیو مرتبط :
برخورد وحشتناک و مرگبار موتور با تراكتور در حین مسابقه!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

برخورد مرگبار كامیون های ولوو، بنز و وانت



 

برخورد مرگبار كامیون های ولوو، بنز و وانت

بامداد شنبه تصادف میان یك دستگاه كشنده كامیون ولوو، یك دستگاه كامیون بنز و یك دستگاه خودروی وانت پیكان جان سه تن را گرفت.

سرهنگ پرویز سیاح البرزی در گفت و گو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینكه ۳۵ درصد از تصادفات روز گذشته واژگونی به خود اختصاص داده است، افزود: عدم توجه به جلو، تخطی از سرعت مطمئنه و انحراف به چپ در صدر علل تصادفات روز گذشته قرار گرفتند.

وی با بیان اینكه ۱۵ دقیقه بامداد شنبه ماموران پلیس راه استان اصفهان در جریان وقوع حادثه ای در كیلومتر ۴۰ آزاد راه كاشان ـ قم قرار گرفتند، تصریح كرد: ماموران با حضور در صحنه حادثه دریافتند كه این تصادف میان یك دستگاه كشنده كامیون ولوو، یك دستگاه كامیون بنز و یك دستگاه خودروی وانت پیكان رخ داده كه در این حادثه سه تن جان خود را از دست داده بودند.

به گفته معاون عملیات پلیس راه كشور، كارشناسان پلیس راه عدم توجه به جلو از جانب راننده كامیون ولوو را علت این حادثه اعلام كردند.

وی در ادامه با تاكید بر اینكه جاده شمشك به دیزین تا محدوده پاركینگ بالا مسدود است، خاطر نشان كرد: كیلومتر پنج جاده ایلام ـ اسلام آباد در استان كرمانشاه نیز به علت تعریض و اصلاح پیچ از ساعت ۱۱ تا ۱۵ شنبه مسدود است.

سیاح البرزی، جاده اسلام آباد ـ حمیل ـ ایلام یا اسلام آباد ـ سرپل ذهاب ـ حیدریه و بالعكس را به عنوان محورهای جایگزین معرفی كرد..... / خبرگزارى ایسنا