اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

برخورد قطار با عابرپیاده رنگ خون گرفت



 

 

مرگ مرد ۴۲ ساله با نیش زنبور

 

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ساری، از فوت یك شهروند بر اثر برخورد قطار با عابر پیاده در این شهرستان خبرداد.

سرهنگ اكبر رضایی در تشریح جزئیات این خبر خاطرنشان كرد: به دنبال كسب خبری از مركز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر برخورد یك دستگاه قطار با عابرپیاده، ماموران پلیس به محل حادثه عزیمت كردند.

وی ادامه داد: ماموران پس از حضور در محل حادثه و بررسی موضوع متوجه شدند، حادثه دیده فردی به نام «احمد شعبان پور» و ۲۵ ساله است كه هنگام عبور از روی ریل، قطار با وی برخورد و در دم فوت كرده است.

به گفته سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ساری، پس از انتقال جسد به سردخانه، پرونده برای تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس قرار گرفت.

وی در پایان از شهروندان خواست برای عبور از عرض خط راه آهن از محل های مشخص شده و ایمن عبور كنند تا دچار چنین حوادث دلخراشی نشوند.... / خبرگزارى ایسنا    



ویدیو مرتبط :
برخورد کامیون با پل عابرپیاده!!!!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

برخورد كامیون با ۲۰۶ رنگ خون گرفت



 

 

برخورد كامیون با ۲۰۶ رنگ خون گرفت

برخورد یك دستگاه كامیون با سواری ۲۰۶ در بامداد روز جمعه فوت یك نفر و مصدومیت سه تن دیگر را رقم زد.

 

حسن عباسی در گفت وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در تشریح و جزئیات این خبر گفت: وقوع این حادثه در ساعت ۲:۴۱ بامداد روز جمعه در جاده خاوران به اورژانس گزارش شده و ۳ مصدوم آن به بیمارستان هفت تیر منتقل شدند.

مسئول روابط عمومی تهران همچنین از مصدومیت ۴ سرنشین موتورسیكلت بر اثر برخورد با پژو در بزرگراه رسالت تهران خبرداد و اظهاركرد: حادثه دیدگان كه در میان آنان دو كودك ۱۰و شش ساله دیده می شود به همراه سرنشین ۴۶ ساله موتور در ساعت ۱۵:۲۵ روز جمعه توسط عوامل اورژانس به بیمارستان امام حسین (ع) منتقل شدند.

به گفته عباسی در ساعت ۱۹:۲۲ روز پنجشنبه نیز تصادف یك دستگاه سواری پراید با پژو ۴۰۵ در جاده بومهن ۳ مصدوم برجای گذاشته كه توسط اورژانس به بیمارستان امام حسین (ع) منتقل شدند.

وی در ادامه از مصدومیت ۳ نفر براثر واژگونی ماشین آتش نشانی در مسیر شرق جاده خاوران – سه راه سیمان خبرداد و به ایسنا گفت: وقوع این حادثه در ساعت ۲۰:۱۴ پنجشنبه به سامانه ۱۱۵ اطلاع داده شد و ۳ مصدوم آن كه متاسفانه یكی از آنان دچار قطع نخاع شده بود به بیمارستان پارس منتقل شدند...../ ایسنا