اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

برخورد شدید با گرفتن عکس سلفی با اجساد


در پی انتشار عکس‌های سلفی در اتاق تشریح با اجساد، رئیس سازمان پزشکی قانونی از برخورد شدید انضباطی با این دانشجویان خبر داد.

خبرگزاری فارس: احمد شجاعی  رئیس سازمان پزشکی قانونی از برخورد انضباطی با جوانانی که با اجساد سلفی گرفته‌اند خبر داد.

وی گفت: اگر این اتفاق در سالن‌های تشریح پزشکی قانونی رخ داده باشد قطعا با این افراد برخورد می‌شود.

رئیس سازمان پزشکی قانونی تأکید کرد: این افراد قطعا به کمیته انضباطی معرفی می‌شوند و با آنها برخورد خواهد شد.

در چند روز گذشته تعدادی از جوانان در اقدامی غیر اخلاقی و تاسف بار با حضور در اتاق تشریح، با اجساد و یا اعضای بدن اجساد عکس یادگاری و سلفی گرفته‌اند که این امر موجبات ناراحتی عموم مردم را فراهم آورده است.


ویدیو مرتبط :
گرفتن عکس سلفی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دست عجیب برای گرفتن «سلفی» +عکس



اخبار گوناگون - دست عجیب برای گرفتن «سلفی» +عکس

به تازگی تصویری منتشر شده است که یک خانم را در حال گرفتن عکس سلفی نشان می دهد اما این خانم یک دست بسیار بلند دارد و با استفاده از آن در حال گرفتن عکس از خودش است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، «سفلی» شیوه جدید عکاسی است که چند ماهی می شود تب داغی را در میان تمامی کاربران شبکه های اجتماعی بدست آورده است. با گسترده شدن عکس های سلفی وسایل مخصوص گرفتن این تصاویر هم پدیدار شدند اما این بار شاهد یک مورد بسیار عجیب هستیم.

 

اخبار,اخبار گوناگون , گرفتن سلفی

 
به تازگی تصویری منتشر شده است که یک خانم را در حال گرفتن عکس سلفی نشان می دهد اما این خانم یک دست بسیار بلند دارد و با استفاده از آن در حال گرفتن عکس از خودش است. این دست کاملا با پیراهن این خانم هماهنگ است و حالت عجیبی دارد.

این تصویر در موزه ژوراسیک و مقابل بزرگترین دایناسوری که تا به امروز کشف شده است گرفته شد. به نظر می رسد تب این موضوع به صورت خاصی در حالت گسترش است و ممکن است در آینده حتی عمل های جراحی برای گرفتن عکس های سلفی هم ببینیم !
اخبار گوناگون - باشگاه خبرنگاران