اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

برخورد شدید با استفاده کنندگان ماهواره


فرمانده پلیس فارس ضمن اشاره به کاهش آمار جرایم در فروردین و اردیبهشت سال جار ی سال جاری، به استفاده کنندگان از تجهیزات ماهواره و پاساژ‌ها و افرادی که رعایت شئونات اسلامی را نمی‌کنند، هشدار داد.

خبرگزاری ایلنا: فرمانده پلیس فارس ضمن اشاره به کاهش آمار جرایم در فروردین و اردیبهشت سال جار ی سال جاری، به استفاده کنندگان از تجهیزات ماهواره و پاساژ‌ها و افرادی که رعایت شئونات اسلامی را نمی‌کنند، هشدار داد.

سردار سیروس سجادیان درافزود: برااساس اولویت‌های سال جاری نیروی انتظامی در فارس برخورد با استفاده کنندگان ماهواره به شدت ادامه خواهد داشت.

وی بحث‌های مطرح شده و بروزاخباری مبنی بر احتمال توقف اجرای قاون جمع آوری تجهیزات ماهواره‌ای را نظر شخصی یکی از نمایندگان مجلس دانست و یادآور شد: تا زمانیکه بر اساس قانون، استفاده از تجهیزات ماهواره ممنوع باشد نیروی انتظامی بحث جمع آوری را در دستور کار خود قرار می‌دهد.

فرمانده انتظامی فارس با اشاره به آغاز فصل گرما، در بخش دیگری از سخنانش نیز گفت: در ادامه طرح بر خورد با بدحجابان و بدپوشان ناجا امسال نیز برخورد با بد پوششان و همچنین برخورد با فروشندگانی که با پوشش نا‌مناسب در مغازه‌ها فعالیت می‌کنند را در دستور کار قرار دارد.

سردار سجادیان با بیان اینکه با خودروهای مزاحم نیز برخورد خواهد شد، گفت: نوعی دیگر از مزاحمت‌ها با استفاده از خوروهای شخصی را در شیراز شاهدیم که امیدواریم با همکاری مردم با این عوامل برخورد قانونی شود.

فرمانده پلیس فارس تذکر لسانی و برخورد با بدحجابان و کسانیکه با پوشش و رفتارشان عفت عمومی را تحت شعاع قرار می‌دهند را از وظایف پلیس دانست که امسال به جد دنبال می‌شود.

سردارسجادیان درادامه خبرهای خوشی هم برای مردم فارس داشت، وی با بیان این نکته که خوشبختانه امسال شاهد کاهش چشمگیر آمار وقوع در اکثر جرایم خصوصا جرایم خشن در فارس هستیم، از کاهش ۶۸ درصدی سرقت مسلحانه طی سال جاری خبر داد و افزود: دراستان پهناور فارس سرقت عادی ۱۰ درصد، قتل ۱۲ درصد، زورگیری ۲۰ درصد و همچنین فوت بر اثر حوادث رانندگی ۳۱ درصد کاهش نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشته است.

فرمانده انتظامی فارس گفت: ۲۲ باند حمل و توزیع مواد مخدر کشف و متلاشی شده که در این خصوص یک هزار و ۴۹۰ نفر دستگیر شدند.

وی افزود: در میان دستگیر شدگان این باند ۹ نفر خارجی، ۸۷ نفر قاچاقچی، ۳۴ نفر حمل کننده مواد، ۴۳۶ نفر نگهدارنده مواد هستند.


ویدیو مرتبط :
قرایتی / تفسیر آیه 15 تا 18 سوره دخان، برخورد شدید خداوند با بازی کنندگان با وحی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کاهش 15 درصدی استفاده از ماهواره در کشور / نتایج مثبت طرح برخورد با بدحجابی



 

 

کاهش 15 درصدی استفاده از ماهواره در کشور / نتایج مثبت طرح برخورد با بدحجابی

 

فرمانده نیروی انتظامی از کاهش 15 درصدی استفاده مردم از ماهواره در سطح کشور خبر داد.

سردار اسماعیل احمدی مقدم در گفتگو با خبرنگار سرویس خبری انتخاب در بجنورد گفت: با اقدامهای مطلوب انجام گرفته طی 2/5 ماه اخیر درخصوص برخورد با استفاده کنندگان از ماهواره خوشبختانه سطح بهره برداری از ماهواره از کاهش 15 درصدی برخوردار بوده است.

وی ضمن یادآوری تصویب قانون برخورد با قاچاق و واردات و استفاده از تجهیزات ماهواره در سال 74 اظهار داشت: به تازگی نیز با ساماندهی های صورت گرفته با واردکنندگان، قاچاقچیان و توزیع کنندگان و نیز واحدهای صنفی که اقدام به فروش این تجهیزات نمایند برخورد قانونی جدی صورت می گیرد.

وی درخصوص طرح برخورد با بدحجابی نیز خاطر نشان کرد: این طرح از ابتدای اردیبهشت ماه آغاز شده و خوشبختانه با همراهی مردم و آموزش پرسنل و همکاری دستگاه قضایی و نیز کارهای فرهنگی نتایج مثبتی را در برداشته است.

وی در ادامه با اشاره به اعتبارات در نظر گرفته شده برای انسداد مرز گفت: امید می رود همچون سال گذشته این اعتبار به صورت 100 درصدی تخصیص یابد.

وی یادآور شد: در صورت تخصیص این روند تا پایان برنامه پنجم توسعه در مرزها وضعیت مطلوبی برقرار خواهد شد.

وی با اشاره به مطلوب بودن امنیت مرزها در خراسان شمالی اذعان داشت: با وجود این باید زیرساختهای مرزی تکمیل و امکانات لازم برای احداث راه دسترسی و تکمیل و نوسازی واحدهای انتظامی آماده شود..../تحلیل:انتخاب