اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

برخورد دو خودرو در بزرگراه شهید بابایی


برخورد دو دستگاه خودرو سواری در بزرگراه بابایی در شرق تهران چهار مصدوم بر جای گذاشت.

ایسنا: به دنبال تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه 125 آتش نشانی و اعلام وقوع تصادف شدید، ستاد فرماندهی آتش نشانی بی‌درنگ نیروهای ایستگاه 57 وگروه امداد و نجات 10 را در ساعت 12:46 دقیقه روز گذشته به بزرگراه شهید بابایی، نرسیده به دانشگاه امام حسین(ع) حرکت کردند.

حمیدرضا توحیدلو معاون فرمانده آتش نشانان اعزامی دراین باره اظهار داشت: دوخودرو سواری پیکان و پژو پارس در مسیرغرب به شرق بزرگراه بابایی با یکدیگر برخورد کردند که در جریان آن تعدادی از سرنشینان درداخل این خودروها مجروح وگرفتار شدند.

وی افزود: آتش نشانان بلا فاصله به دو گروه تقسیم شدند، گروه اول با قرار دادن علائم هشدار دهنده از وقوع حوادث احتمالی بعدی جلوگیری کردند و گروه دوم هم با استفاده از تجهیزات ویژه نجات، یک سرنشین مرد از داخل پیکان و همچنین دو سرنشین زن از خودرو پژو خارج کرده وبه همراه یکی از سرنشینان مصدوم تحویل عوامل اورژانس دادند.

معاون فرمانده آتش نشانان با اعلام این که علت بروز این حادثه رانندگی از سوی پلیس راهور درحال بررسی است، خاطرنشان کرد: آتش نشانان پس از ایمن سازی محل حادثه وحمل خودروها توسط جرثقیل و همچنین عادی شدن رفت وآمد خودروها به کار خود پایان داده وبه ایستگاه مراجعت کردند.


ویدیو مرتبط :
برخورد مرگبار اتوبوس در بزرگراه!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

برخورد مرگبار پژو 206 با گاردریل‌های بزرگراه بابایی/ زن جوان در دم جان باخت



سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از برخورد یک دستگاه خودرو پژو 206 با گاردریل‌های بزرگراه شهید بابایی و یک کشته در این حادثه خبر داد.

اخبار,اخبارحوادث  , حوادث  روز

جلال ملکی،سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،در تشریح جزییات این خادثه گفت: ساعت 7:26  صبح امروز حادثه خودرویی در شرق به غرب بزرگراه شهید بابایی، نرسیده به پل هنگام به ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی اعلام شد.

وی افزود:بلافاصله مأموران سه ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند که مشاهده شد یک دستگاه خودروی 206 با دو نفر سرنشین به دلیل نامشخصی از مسیر منحرف و به گاردریل‌های بزرگراه برخورد می‌کنند و واژگون شده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تصریح کرد: پیش از رسیدن آتش نشانان یکی از سرنشینان این خودرو توسط شهروندان ار داخل خودرو خارج شده بود اما راننده خودرو در داخل ماشین محبوس بود که توسط آتش نشانان خارج و تحویل عوامل اورژانس شد.

ملکی خاطر نشان کرد: متاسفانه در این حادثه مرگ سرنشن خودرو که یک خانم خانم 24 ساله بود تاید شد و آتش نشانان در ساعت 8:52  عملیات خود را به پایان بردند.


  اخبار  حوادث  -  باشگاه خبر نگاران