اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

برخورد دور از انتظار و توهین بی‌سابقه كوچك زاده به وزیر اطلاعات



اخبار,توهین کوچک زاده به وزیر اطلاعات


اخبار سیاسی - برخورد دور از انتظار و توهین بی‌سابقه كوچك زاده به وزیر اطلاعات
به‌خدا در این كشور كودتا شده!

كوچك‌زاده در ادامه به رغم آرامش و متانت وزیر اطلاعات، باز هم با فریاد ادامه می‌دهد: این جمهوری اسلامی نیست. همین كارها را كردیم كه هاشمی رفسنجانی می‌گوید دولت نامشروع ،باید به هاشمی بگویم نامشروع تو هستی و تمام كس و كارت. به قرآن كودتا شده! و انقلاب به خطر افتاده است.

عصر دیروز وزیر اطلاعات در نشستی غیر رسمی به دعوت چند تن از نمایندگان مجلس شركت كرد تا به سوالات مختلف پاسخ دهد.

 

در این نشست تعدادی از نمایندگان از جمله حجج الاسلام رسایی، نبویان و آقایان كریمی قدوسی، پژمان فر، زارعی با متانت سوالاتی را طرح و حجت الاسلام علوی نیز به سوالات مرتبط با حوزه مسئولیتش پاسخ گفت. اما اعتراض مهدی كوچك‌زاده به حضور یكی از همراهان وزیر به مشاجره ای تبدیل شد و جلسه را به تشنج كشید.

 بر اساس شنیده‌ها وزیر اطلاعات در پاسخ به اعتراض وی می‌گوید: ایشان از همراهان بنده هستند و من حق قانونی دارم ایشان را با خود به جلسه بیاورم. كوچك‌زاده كه این سخنان در وی تاثیری نداشته شروع به اتهام زنی به همراه وزیر می‌كند و خطاب به وی می‌گوید: چرا این فرد را به همراه خودتان آورده‌اید؟ با این كار به همه توهین كردید و این یك نكته منفی در ذهن بنده می ماند و در آینده هر كجا بنشینم، می گویم.

كوچك زاده در ادامه و با همان روش خاص خودش اتهامات زننده ای را به فرد همراه وزیر اطلاعات نسبت می دهد و می‌گوید: بنده این فرد را در جاهای نامناسب دیده‌ام، می‌خواهید رو كنم؟! وزیر در پاسخ به تهمت‌های كوچك زاده می‌گوید: ایشان یك فرد مسلمان و دارای شخصیت هستند. نباید به ایشان توهین كنید و شاید بنده ایشان را برای ماموریت به محلی بفرستم شما چرا بی احترامی می‌كنید؟ ایشان در جلسه هستند شما به صحبت هایتان ادامه دهید. و اگر قرار باشد ایشان را از جلسه بیرون كنید بنده نیز بیرون می روم.

حمید رسایی كه قصد داشت جلسه را آرام كند خطاب به كوچك زاده گفت: شما اگر اعتراضی دارید جلسه را ترك كنید و آقای وزیر حق دارند همراهانی با خود بیاورند ولی كوچك زاده در ادامه با پرخاش می‌گوید: مملكت رو به قلدری رفته است كه وزیر اینگونه برخورد می كند.

كوچك زاده با تهدید وزیر ادامه می‌دهد: من از این جلسه می‌روم و از راه های دیگر سوالات را مطرح می‌كنم. حجت الاسلام علوی نیز با متانت پاسخ داده: بنده از شما سلب اختیار نمی‌كنم. كوچك زاده نیز ادامه می‌دهد: اگر رفتار خارج از ضابطه دیدید ریشه آن اینجاست. من حاضرم مثل یك مخبر برای وزارت اطلاعات كار كنم ولی از این به بعد اینطوری نیست. باید بگویم برخی ها فكر می كنند كه قرار است در كشور كودتا شود، به خدا در این كشور كودتا شده است وگرنه رئیس جمهور نمی‌گوید خزانه خالی است، وزیر خارجه نمی گوید با یك بمب همه چیز را از كار می اندازد، چرا در این شرایط سبد كالا می دهند و این هم رفتار وزیر اطلاعات است. شك نكنید از این به بعد رویه ها عوض می شود.

 كوچك‌زاده در ادامه به رغم آرامش و متانت وزیر اطلاعات، باز هم با فریاد ادامه می‌دهد: این جمهوری اسلامی نیست. همین كارها را كردیم كه هاشمی رفسنجانی می‌گوید دولت نامشروع ،باید به هاشمی بگویم نامشروع تو هستی و تمام كس و كارت. به قرآن كودتا شده!  و انقلاب به خطر افتاده است.

 

در این لحظه وزیر اطلاعات پاسخ می دهد: حالا شما شده‌اید دلسوز انقلاب؟  در دوران دفاع مقدس ما بودیم كه از نظام و انقلاب دفاع كردیم حالا شما به عنوان مهمان می‌خواهید میزبانان را از قطار انقلاب پیاده كنید؟

 

ظاهرا در همین لحظه كوچك‌زاده با تهدید از جلسه خارج می‌شود و جلسه ادامه می‌یابد وزیر اطلاعات در ادامه خطاب به حاضرین می گوید:بنده از قبل از انقلاب بدون هیچ ادعایی مقابل گلوله و ستم شاهی ایستاده ام و حال اینگونه با من برخورد می شود...
 اخبار سیاسی - قانون


ویدیو مرتبط :
وزیر اطلاعات کابینه دوازدهم زلال ترین وزیر پیشنهادی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اظهارات وزیر اطلاعات در مورد سید محمدخاتمی: با پررویی می خواهد کاندیدا شود/ به ساحت امام توهین و ولایت فقیه را مسخره کرده



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

اظهارات وزیر اطلاعات در مورد خاتمی:

با پررویی می خواهد کاندیدا شود/ به ساحت امام توهین و ولایت فقیه را مسخره کرده/ گفته امام هم تحت فشار ولایت فقیه را قبول کرد/ کاش امکان انتشار این اسناد وجود داشت/ منظور بی بی سی از نخبگانی که برای انتخابات از "او" دعوت کرده اند، داماد و اقوام نزدیکش است

ضدانقلاب به دنبال کاندیداتوری فردی در انتخابات است که از رئوس فتنه بوده و به خاطر سعه صدر نظام، با او برخوردی نشده/ بی بی سی دائم برای او رپورتاژ پخش می کند

انتخاب  :  حجت‌الاسلام والمسلمین "حیدرمصلحی" صبح امروز در همایش "روحانیون‌سپاه" اظهار داشت: کشورمان علی‌رغم طراحی‌های سنگین و تحریم‌های شکننده در مقابله با نظام در حرکتی رو به جلو و مسیر تکاملی سیر می‌کند، البته در این میان برخی بی‌تدبیر‌ی‌ها، بداخلاقی‌ها و کج‌سلیقگی‌ها نیز وجود دارد که البته از ابتدای انقلاب بوده و باز هم خواهد بود ولی نكته مهم مسیر کشور است که در یک حرکت رو به جلو قرار دارد.

  وی افزود: از لحاظ اقتدار ملی و بین‌المللی در سطحی قرار داریم که به رغم همه توطئه‌های استکبار و عواملش از جمله رسانه‌های استکباری، همه نقشه‌های آنان به واسطه تدابیر جمهوری اسلامی خنثی و بی‌نتیجه مانده است.

وزیر اطلاعات با اشاره به برنامه‌های شبکه‌های ماهواره‌ای هدف‌ آنها را تخلیه انرژی ارزشی مردم منطقه خواند و اظهار داشت: با همه این طراحی‌ها و توطئه‌ها، امروز كشور سوریه جانانه مقاومت كرده است.

وی ادامه داد: رؤسای برخی سرویس‌های اطلاعاتی منطقه‌ در دیدارهایی که با من داشته‌اند بارها به گرفتن انتقام از بشار اسد تاکید كرده‌اند، انتقامی که ناشی از حمایت بشار اسد از جریان مقاومت است و باید گفت اوضاع امروز سوریه انتقام غربی‌ها از جریان مقاومت است نه از سوریه.

حجت‌الاسلام والمسلمین مصلحی اقتدار کشورمان در مذاکرات هسته‌ای را ناشی از گفتمان انقلابی امام و رهبری خواند و تصریح کرد: این گفتمان در همه بخش‌های امروز ما حاکم است و پیشرفت‌های بسیار بزرگی که امروز پدید آمده و حتی بسیاری از آنها را از اعلام‌شان معذوریت داریم ناشی از همین گفتمان است.

  وی ادامه داد: غربی‌ها به این نتیجه رسیده‌اند که تحریم‌ها در ایران نمی‌تواند اقتصاد را از پای درآورد اگرچه ممکن است مشکلاتی را بوجود آورد و ما هم نباید بگذاریم اقتصادمان شرطی شود ولی به طور کلی مسیر خودش را خواهد رفت و این حرکت رو به جلو و جایگاه اقتدارآمیز حول محور کلیدی و اصلی ولایت فقیه می‌گردد. 

وزیر اطلاعات اظهار داشت: امروز وقتی تحلیل‌گران غربی ساختار حکومتی ایران را مورد تحلیل قرار می‌دهند به صراحت اعلام می‌کنند که مدل ولایت فقیه یک نمونه بی‌بدیل است چرا که در این مدل مقوله عشق و دلدادگی وجود دارد. حجت‌الاسلام والمسلمین مصلحی افزود: البته در طول انقلاب افراد بسیاری بودند که از این خط منحرف شده‌اند که این مساله هم طبیعی است.

 وی با اشاره به انتخابات پیش رو اظهار داشت: در انتخابات 92 جریان فتنه در داخل، ضدانقلاب خارج نشین و غربی‌ها برنامه‌ریزی‌های سنگینی را انجام داده‌اند و چشم بسیاری به انتخابات است که تاکنون با توجه به بررسی‌های انجام شده 11 گفتمان دسته‌بندی شده است که مهمترین آن گفتمان مبتنی بر اسلام، انقلاب اسلامی، اندیشه‌های حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری است که گفتمان غالب ماست ولی نباید از گفتمان‌هایی همچون گفتمان فتنه و گفتمان گروه‌های التقاطی و سازش هم غافل شد؛ گفتمان‌های ترکیبی و نوظهور هم در این انتخابات به دنبال پیدا کردن جایگاه هستند که در برخی موارد با گفتمان ضدانقلاب ادغام می‌شوند و به یک نقطه مشترک می‌رسند.

 وزیر اطلاعات یادآور شد: استراتژی تغییر نظام، امروز به استراتژی تغییر رفتار تبدیل شده است، دشمن هم برای این استراتژی از هر ابزاری استفاده می‌کند؛ گاهی اوقات برای تغییر رفتار برخی مسئولان با چند واسطه دست به کار می‌شوند بدون اینکه آن مسئول متوجه شود پشت این واسطه‌ها سرویس‌های اطلاعاتی قرار گرفته‌اند.

 وی با اشاره به اینکه در انتخابات سال 88 دشمن هدفش پیاده‌سازی کودتای مخملین با تمسک به تقلب بوده است، گفت: البته دشمن بعد از 88 هم بیکار ننشست و در سال 90 تاکتیک تضعیف قدرت ملی و عدم مشارکت مردم را برای انتخابات پایه‌گذاری کرد ولی به دلیل هوشیاری مردم و انسجام بین دستگاه‌های مختلف كشوری این انتخابات به یکی از بهترین ادوار انتخابات تبدیل شد به طوری که این هماهنگی بین‌ دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی آنقدر بی‌نظیر بود که کوچکترین درگیری و نزاع قومی که در دوره‌های قبلی انتخابات مجلس یافت می‌شد صورت نگرفت و حتی یک نفر هم در این انتخابات آسیب ندید. 

صحبت در مورد خاتمی بدون اسم بردن از او حجت‌الاسلام والمسلمین مصلحی یکی از اهداف اصلی گفتمان‌های فتنه، اصلاحات و سازندگی را مقابله با رهبری خواند و گفت: آنها با هدف مقابله با رهبری و حضور در صحنه در حال ساماندهی خود هستند اما این حضور در صحنه چگونه امکان‌پذیر است وقتی که به طور مثال یکی از این افراد که همه شبکه‌های ضدانقلاب در داخل و خارج به دنبال کاندیداتوری وی هستند بدهی‌های زیادی به ملت ایران دارد و صرف سوابق مسئولیت وی در گذشته نمی‌تواند پرونده گذشته وی را به دست فراموشی بسپارد.

  وزیر اطلاعات ادامه داد: اردوگاه و تیم این فرد چگونه سخن از فقدان انتخابات آزاد به میان می‌آورند در حالی که 8 سال صدارت دوم خردادی‌ها بر مبنای همین انتخابات صورت پذیرفته است، ای کاش امکان انتشار اسنادی مربوط به همین افراد از جلسه خصوصی‌شان وجود داشت که در این جلسه جسارت‌هایشان به ساحت امام راحل و سخره گرفتن اصل ولایت فقیه را توسط همین فرد برملا می‌شد که در جلسه می‌گوید امام هم تحت فشار مقوله ولایت فقیه را قبول کرد!! 

 وی با اشاره به این سوابق تصریح  کرد: این افراد چگونه می‌توانند به خود اجازه دهند که با کمال پررویی ضربه‌هایی که در فتنه 88 به مردم و انقلاب زدند و باعث خسران بسیار شده‌اند را فراموش کرده و با کمال پررویی به دنبال کاندیداتوری هم باشند در حالی که اصل انتخابات در کشور را زیر سوال می‌برند.   وزیر اطلاعات با اشاره به پروپاگاندای رسانه‌هایی همچون بی‌بی‌سی و VOA درباره درخواست‌ها از کاندیداتوری یکی از افراد وابسته به ارودگاه فتنه اظهار داشت: بی‌بی‌سی با چه توجیهی برای این فرد رپرتاژ می‌رود؛ بی‌بی‌سی می‌گوید گروهی از نخبگان از این فرد دعوت به عمل آوردند که به انتخابات بیاید وقتی بررسی می‌کنیم می‌بینیم منظور از نخبگان در بی‌بی‌سی، داماد، اقوام نزدیک و هم‌پیالگان این فرد هستند، از طرف دیگر به فتنه‌گران زندانی خط داده‌اند كه آنها هم مكاتبه كنند و بگویند شما حتی كاندیدا شوید و كاری به زندانی بودن ما نداشته باشید.

 وی گفت: مدیرعامل اندیشکده واشنگتن به صراحت حرکت دوباره موج به اصطلاح سبز را یکی از فرصت‌های آمریکا می‌داند و می‌گوید که باید واشنگتن راهی برای کمک به فعالان سبز در ایران پیدا کند تا به واسطه آن رژیم را تغییر دهیم.   وزیر اطلاعات در بخش دیگری از صحبت‌های خود در همایش شهید "روحانیت‌سپاه" با اشاره به شناسایی شبکه رسانه‌ای ستاد عملیات روانی دشمن، ابراز داشت: طی یکسال و نیم اخیر بررسی‌های فراوانی صورت گرفت و مشخص شد که محور شدن یک خبر در رسانه‌های ضدانقلاب و برخی‌ روزنامه‌ها در داخل با یک شبکه هدایت می‌شود که تعداد قابل توجهی از اعضای تیم رسانه‌ای فتنه (در داخل و آنها كه در مقطع فتنه فرار کرده‌‌اند)در آن فعال بوده‌‌اند و این شبکه از طریق چند نفر مستقیما با سرویس‌های جاسوسی ارتباط داشته است. 

حجت‌الاسلام والمسلمین مصلحی افزود: یکی دیگر از ابزارهایی که دشمن به دنبال استفاده از آن است ناکارآمد جلوه دادن تصمیمات مسئولان نظام است به طور مثال قصد دارند تمام تصمیمات دولت‌های نهم و دهم را زیر سوال برده و ناکارآمد جلوه دهند؛ مثلا مسکن مهر یکی از موفقیت‌های ناشی از گفتمان امام و رهبری توسط متعهدین به نظام بوده است که نباید به خاطر برخی سوءتدبیری‌ها زیر سوال برود.  

 وی ادامه داد: یکی دیگر از مسائل مهمی که دشمن می‌خواهد انتخابات 92 را به چالشی بزرگ برای نظام تبدیل کند، وسعت دادن به فتنه احتمالی است؛ دشمن می‌خواهد با استفاده از انتخابات شوراها در این انتخابات چالش را از تهران به سطح کشور توسعه دهد که هوشیاری بسیار زیادی را می‌طلبد.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران، وزیر اطلاعات مطرح شدن دستوركارهایی همچون "دولت وحدت ملی برای خروج از بحران" و تضعیف مسئولان نظام از سوی برخی عناصر تئوری‌پرداز وابسته به فتنه را طرحی از پیش ‌تعیین شده عنوان و خاطرنشان كرد:‌سیاه‌نمایی و بحرانی نشان دادن وضعیت نظام یک نقشه برای بازیابی فتنه است و باید در مقطع قبل و بعد از انتخابات هوشیاری بسیاری به خرج داد./انتخاب