اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

برخورد خونین قطار با پراید در مازندران


برخورد قطار با خودرو پراید 2 مصدوم بر جای گداشت .

باشگاه خبرنگاران جوان: ذکریا اشک پور مدیر روابط عمومی اورژانس مازندران با اعلام این خبر اظهار داشت : عصر چهارشنبه  و در ساعت 19:17 ، وقوع تصادف قطار با یک دستگاه خودرو سواری به مرکز ارتباطات اورژانس 115 استان اعلام شد.

وی افزود : در این حادثه که در منطقه گرجی کلا ،روبروی شهرک آب جاده ساری قائمشهر اتفاق افتاد، قطار با خودروی پرای برخورد کرد وموجب آسیب راننده و سرنشین جلویی خودرو شد.

اشک پور تصریح کرد : مصدومین که آقا و خانم 44 و 40 ساله بودند پس از انجام اقدامات درمانی اولیه به بیمارستان امام خمینی( ره) ساری منتقل شدند.

وی تاکید کرد : دو دختر بچه خانواده که در صندلیهای پشت نشسته بودند آسیب ندیدند.


ویدیو مرتبط :
برخورد خونین قطار با گاوها...

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

برخورد قطار با خودرو پراید در محور ریلی ساری



رئیس مرکز فوریتهای پزشکی علوم پزشکی مازندران گفت: برخورد قطار با یک دستگاه خودرو پراید در محور ریلی قائمشهر - ساری حادثه آفرید و یک مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش مهر به نقل از روابط عمومی مرکز فوریت‌های پزشکی مازندران، فرهاد مصدری افزود: ساعت ۲۲ یکشنبه شب در اثر برخورد قطار با یک دستگاه خودرو پراید در منطقه صاحب الزمان (عج) جاده قائمشهر-ساری یک مصدوم بر جای ماند.

وی عنوان کرد: مصدوم تنها سرنشین خودرو پراید، مردی ۲۸ ساله بود که دچار آسیب شدید از ناحیه قفسه سینه و اندامها شده بود.

مصدری بیان داشت: در این ماموریت دو دستگاه آمبولانس اعزام شد که مصدوم توسط یکی از آمبولانس‌ها بعد از انجام اقدامات درمانی اولیه به بیمارستان امام خمینی (ره) منتقل شد.

اخبار حوادث - مهر