اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

برخورد جرثقیل با ۱۰ خودرو در ولنجک



 

 

برخورد جرثقیل با ۱۰ خودرو در ولنجک

یک دستگاه جرثقیل ۱۰۰ تنی عصر روز چهارشنبه در خیابان ولنجک پس از برخورد با ۱۰ خودرو در حاشیه خیابان متوقف شد.

 

به گزارش واحد مرکزی خبر ، این حادثه ساعت ۱۳ دیروز در منطقه ولنجک و زمانی رخ داد که راننده جرثقیل در سربالایی خیابان ولنجک پس از اینکه متوجه می شود ماشین توان حرکت به سمت بالا را ندارد ، تلاش می کند خودرو را در حاشیه همان محور متوقف کند.

در ادامه راننده جرثقیل از عهده این کار بر نمی آید و تصمیم می گیرد از روی جدول وسط خیابان ، جرثقیل را به سمت محور مخالف ببرد و به سمت پایین تغییر مسیر دهد.

جرثقیل از کنترل خارج می شود و ترمز آن عمل نمی کند، پس از ورود به محور مخالف و به سمت پایین با حدود ۱۰ خودرو را برخورد می کند و پس از قطع ۸ تیر چراغ برق و قطع ۱۱ اصله درخت به دیوار یکی از ساختمان های حاشیه برخورد می کند و متوقف می شود.

این حادثه خوشبختانه خسارت جانی نداشته است.

برخی شاهدان حادثه گفتند راننده جرثقیل هرچه تلاش می کرد ترمز بگیرد نمی توانست و پس از حادثه هم از محل گریخته است..../واحد مرکزى خبر


ویدیو مرتبط :
برخورد با جرثقیل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

برخورد ۲۵ خودرو به‌دلیل مه غلیظ



 

 

 

 

صبح امروز به دلیل مه غلیط در مسیر برازجان به بوشهر، حدفاصل شهر چغادك به بوشهر، ۲۵ دستگاه خودرو به هم برخورد كردند.



در این حادثه كه صبح امروز اتفاق افتاد یك دستگاه آمبولانس نیز در بین خودروهای تصادفی دیده شده است.



گفته می‌شود چند نفر در این تصادف زخمی شده‌اند ولی تاكنون خبر فوتی در این باره گزارش نشده است.


در این تصادف علاوه بر ۲۵ دستگاه خودرو، یك دستگاه موتورسیكلت نیز وجود دارد.



این گزارش حاكی‌است تصادف در حد فاصل بین چغادك و بوشهر، نرسیده به پل منطقه ویژه بوشهر صورت گرفته است كه بعد از این حادثه ماموران راه انحرافی برای گذر كردن دیگر خوردروها را ایجاد كردند.



فرمانده نیروی انتظامی استان بوشهر درباره این حادثه اظهار بی‌اطلاعی و تصریح كرده است: بنده از این ماجرا اطلاع ندارم و پلیس راه باید پاسخگو باشد.