اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

برخوردهای غیراخلاقی انتخاباتی شروع شد


یکی از ویژگی‌های این دوره از انتخابات ریاست جمهوری، حضور حداکثری داوطلبان است که علاوه بر افراد معمولی که در هر انتخاباتی صدها نفر از آنها ثبت نام می‌کنند و طبعاً در همان مراحل اولیه رد صلاحیت می‌شوند.

 روزنامه جمهوری اسلامی: یکی از ویژگی‌های این دوره از انتخابات ریاست جمهوری، حضور حداکثری داوطلبان است که علاوه بر افراد معمولی که در هر انتخاباتی صدها نفر از آنها ثبت نام می‌کنند و طبعاً در همان مراحل اولیه رد صلاحیت می‌شوند.

 دهها نفر از افراد سرشناس و بعضاً مدیران میانی هم ثبت نام کرده‌اند که موضوع انتخابات را حساس تر، پرشورتر و پررقابت‌تر از همیشه خواهد کرد و طبعاً همین امر، مسئولیت شورای نگهبان را در زمینه بررسی دقیق و قانونی صلاحیت‌ها و همچنین نظارت بر همه مراحل آن را سنگین‌تر می‌نماید.



نکته دیگر اینکه متأسفانه از همین هفته، بنای ناصحیح برخی سخنان و برخوردهای غیراخلاقی انتخاباتی در رقابت کاندیداها و طرفدارانشان کلید خورد که درصورت تعمیم آن می‌تواند وجهه نظام اسلامی را که قاعدتاً باید مظهر و سرآمد اخلاق و قانون باشد را زیر سؤال ببرد.


ویدیو مرتبط :
برخوردهای کهکشانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

صادق محصولی و کسانی که هاله نور می دیدند،فعالیت انتخاباتی خود را در ارومیه شروع کرده اند



اخبار,اخبارسیاسی,فعالیت انتخاباتی  احمدی  نژاد

قاضی پور: صادق محصولی و کسانی که هاله نور می دیدند،فعالیت انتخاباتی خود را در ارومیه شروع کرده اند

 نادر قاضی‌پور، نماینده ارومیه به روزنامه شرق گفت:

 در استان آذربایجان‌غربی، استاندار دولت سابق به‌همراه تعدادی از فرمانداران و مدیران برکنارشده‌ای که عضو دولت سابق بوده‌اند، ستاد انتخاباتی تشکیل داده‌اند. این مسئله به نظر من خیلی هم خوب است و هرچقدر افراد از گرایش‌های مختلف سیاسی وارد عرصه انتخابات شوند، باعث به‌وجودآمدن شوق انتخاباتی می‌شود.

فعلا از طرف جبهه پایداری و از طرف آن کسانی که هاله نور می‌دیدند مثل محصولی، به استان ما آمده‌اند و گشت زده‌اند و مشغول انتخاب گزینه‌های خود هستند. من همچنان معتقدم که هرچه چهره‌های مطرح و افراد شناخته‌شده‌تر بیایند، انتخابات گرم‌تر می‌شود. اما نکته اینجاست که اینها در حالی‌که مدت‌زمان زیادی تا زمان انتخابات باقی‌مانده، از هم‌اکنون پول‌های زیادی هزینه می‌کنند و حتی سفره‌های شام و ناهار رنگارنگ پهن می‌کنند. به نظر می‌رسد پول‌هایی که در آن هشت سال جمع کرده‌اند را در این یک سال می‌خواهند هزینه کنند. البته در این‌باره باید دستگاه قضایی بررسی کند و مشخص شود که منبع این هزینه‌ها کجاست تا شائبه‌ای وجود نداشته باشد.
 
 اخبار  سیاسی  - شرق