اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

برج میلاد تهران تعطیل می‌شود


یادمان ملی ایرانیان به دلیل سرویس عمومی تجهیزات به مدت یک هفته تعطیل می شود.

خبرگزاری مهر: روابط عمومی برج میلاد تهران اعلام کرد: یادمان ملی ایرانیان به دلیل سرویس عمومی تجهیزات فنی و مکانیکی به مدت یک هفته از ۲۹ مهرماه تا شش آبان ماه تعطیل است و امکان بازدید از این مجموعه فرهنگی- تفریحی در زمان اعلام شده وجود ندارد.

بنابراین گزارش، در سال یک هفته این مجموعه تعطیل می شود تا کارشناسان فنی و مکانیکی بتوانند سیستم های برقی، مکانیکی، آسانسورها و ابنیه را مورد بازنگری قرار دهند تا در طول سال خدمات بهتر و شایسته تری به شهروندان و بازدیدکنندگان ارائه شود.


ویدیو مرتبط :
‫دیدنی های برج میلاد تهران‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

برج میلاد تهران تعطیل می شود


برج میلاد تهران همزمان با تاسوعا و عاشورای حسینی بازدیدهای خود را تعطیل و همچنین همزمان با این روزها چراغ های خود را خاموش می کند.

خبرگزاری مهر: برج میلاد تهران همزمان با تاسوعا و عاشورای حسینی بازدیدهای خود را تعطیل و همچنین همزمان با این روزها چراغ های خود را خاموش می کند.

فرزاد هوشیار پارسیان مدیرعامل این برج با بیان این مطلب گفت: ششمین برج بلند مخابراتی دنیا همزمان با عزاداری سالار شهیدان امام حسین (ع) سیاه پوش شده و با توجه به عزاداری شهروندان در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی بازدید از برج میلاد تهران تعطیل است.
 
وی افزود: برج میلاد تهران از ساعت 17 شب تاسوعا، روز تاسوعا و همچنین روز عاشورای حسینی تعطیل است و امکان بازدید از این برج در این روزها امکانپذیر نیست.

هوشیار پارسیان همچنین تصریح کرد: چراغ های برج میلاد تهران نیز به صورت نمادین در این دو روز خاموش می شود.