اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

برتری لیورپول و شکست چلسی در لیگ برتر


با شکست چلسی و برتری لیورپول هفته پانزدهم لیگ برتر ادامه یافت.

ایسنا: هفته پانزدهم لیگ برتر انگلیس با پنج دیدار برگزار شد که در مهم‌ترین مسابقه تیم فوتبال لیورپول در ورزشگاه خانگی خود آنفیلد با نتیجه 4 بر یک بر وستهام غلبه کرد و با 30 امتیاز به رده دوم جدول رده بندی صعود کرد.

دمل در دقیقه 42 (گل به خودی)، ساخو 47، سوارز 80 و برین 84 (گل به خودی) برای قرمزهای آنفیلد در این دیدار گلزنی کردند و تک گل وستهام را اسکرتل (گل به خودی) در دقیقه وارد دروازه لیورپول کرد.

در دیدار دیگر استوک سیتی در خانه با نتیجه 3 بر 2 از سد چلسی گذشت تا آبی‌های لندن به رده سوم جدول رده بندی سقوط کنند. کراوچ در دقیقه 42، آیرلند 50 و السعیدی 85 برای میزبان گلزنی کردند و شورله در دقایق 10 و 53 گل‌های چلسی را به ثمر رساند.

در دیدار مهم دیگر منچستر سیتی در خانه ساوتهمپتون با نتیجه تساوی یک بر یک متوقف شد . آگوئرو در دقیقه 10 برای سیتی گلزنی کرد و اوسوالدو در دقیقه 42 بازی را به تساوی کشاند. منچستر سیتی با این تساوی 29 امتیازی شد و به رده چهارم جدول رده بندی سقوط کرد.

در سایر دیدار‌ها این نتایج بدست آمد.

کریستال پالاس - کاردیف صفر

وست بروم صفر- نوریچ 2

در جدول رده‌بندی آرسنال با 34 امتیاز در صدر قرار دارد.


ویدیو مرتبط :
لیورپول 1-2 چلسی - خلاصه بازی (لیگ برتر انگلیس )

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیروزی چلسی و منچستر‌سیتی و شکست لیورپول در لیگ برتر



 چلسی و منچستر‌سیتی

 

اخبار ورزشی - پیروزی چلسی و منچستر‌سیتی و شکست لیورپول در لیگ برتر

با برتری چلسی و منچستر‌سیتی و شکست لیورپول هفته سیزدهم لیگ برتر انگلیس به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با برگزاری 3 دیدار به پایان رسید.

چلسی در دیداری حساس در خانه به دیدار ساوت‌همپتون رده چهارمی رفت و در پایان موفق شد با نتیجه 3 بر یک به پیروزی برسد تا به رده دوم جدول صعود کند.

در این دیدار ابتدا جی رودیگز در ثانیه 12 روی اشتباه مرگبار میشل اسین دروازه چلسی را باز کرد تا یکی از زودترین گل‌های فصل لیگ برتر رقم بخورد.

در ادامه درخشش بروک دروازه‌بان ساوت‌همپتون باعث شد تا نیمه نخست این دیدار با برتری یک بر صفر مهمان به پایان برسد.

در نیمه دوم بازیکنان چلسی سراپا حمله شدند و موفق شدند در دقیقه 56 توسط گری کاهیل به گل برسند. جان تری در دقیقه 62 موفق شد گل دوم چلسی را نیز به ثمر برساند. در ادامه دمبا با موفق شد در دقایق پایانی تیر خلاص را شلیک کند تا چلسی این دیدار را بات نتیجه 3 بر یک پیروز شود تا شاگردان مورینیو 3 امتیاز ارزشمند این دیدار را به حساب خود ثبت کنند.

لیورپول در دیگر دیدار با دیدار هال سیتی رفت و در پایان با نتیجه 3 بر یک شکست خورد. برای لیورپول استیون جرارد دقیقه 27 گلزنی کرد و برای هال سیتی نیز در این دیدار جک لیورمور، دیوید میلر و مارتین اشکرتل (گل‌به خودی) توانستند گلزنی کنند. لیورپول با این شکست از کورس صدرنشینان بازماند.

منچستر‌سیتی در دیگر دیدار به مصاف سوآنزی رفت و موفق شد با نتیجه 3 بر صفر به برتری دست یابد. برای سیتی در این دیدار آلوارو نگردو (8)، سمیر نصری ( 77و 58) گلزنی کردند.

در جدول رده‌بندی آرسنال با 31 امتیاز در صدر قرار دارد و تیم های چلسی با 27 و منچستر‌سیتی با 25 امتیاز در رده های دوم و سوم قرار دارند.

هفته چهاردهم لیگ برتر انگلیس سه‌شنبه و چهاشنبه همین هفته برگزار خواهد شد که در مهم‌ترین بازی‌ها آرسنال میزبان هال‌سیتی است و چلسی در خانه ساندرلند به دیدار این تیم خواهد رفت.

اخبار ورزشی - ایسنا