اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

برترین مدل های زن و مرد 2015 +عکس


برترین مدل های سال 2015 انتخاب شدند.

صبح بخیر: برترین مدل های سال 2015 انتخاب شدند.

به گزارش صبح بخیر؛ «جی جی حدید»، مدل 20 ساله آمریکایی از سوی وب سایت models.com به عنوان برترین مدل زن و «لاکی بلو اسمیت» مدل 17 ساله آمریکایی به عنوان برترین مدل مرد سال 2015 معرفی شدند.

جی جی حدید

برترین مدل های سال 2015 +عکس

لاکی بلو اسمیت

برترین مدل های سال 2015 +عکس


ویدیو مرتبط :
برترین حرکات بسکتبالیست های زن (2015.07.27)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دنیای مد و لباس از نظر برترین مدل زن در جهان +عکس



دنیای مد و لباس از نظر برترین مدل زن در جهان +عکس

به گزارش پرداد به نقل از بیوتی نیوز: نائومی کمبل 43 ساله بدون شک یکی از برترین مدلهای صنعت مد در سراسر دنیاست. او کسی است که توانسته است مدت 28 سال در صدر فهرست بهترین مدلهای دنیای مد قرار داشته باشد.

 

دنیای مد ولباس از نظر نائومی , گفتگو با نائومی


نائومی در مصاحبه اخیرش در مورد نگرانیها و اضطرابهای مخصوص دنیای پر زرق و برق مدلینگ صحبت کرده است و در این رابطه میگوید: من میخواهم مردم واقعا دنیای مد و سختیهای آن را درک کنند.آنچه همه از دنیای مد میدانند یک زندگی آرام و پر زرق و برق است. او از رژیمهای سختی که برای آمادگی فیزیکی باید رعایت کنند میگوید و از نگرانی هایی که یک مدل هنگام اجرا روی سن دارد.


او میگوید 14 سال پیش برای حضور در جشنواره ورساچه حاضر میشدم و آن زمان برای داشتن بدنی آماده و مناسب مجبور شدم 10 شبانه روز فقط آبمیوه بخورم، شب و روز و ظهر کار من خوردن آبمیوه بود و این بسیار سخت است. من هرگز این دوران را فراموش نمیکنم اگرچه کار کردن برای چنین برند مطرحی آرزوی هر مدلی است.


وی اضافه میکند حتی سوپرمدلها هم گاهی احساس ناامنی میکنند و برای اینکه در دنیای مد ماندگارشد تلاشهای زیادی لازم است که باکمی اضافه وزن همه این تلاشها بیهوده خواهد بود. وی میگوید من برای این که مقام خود را حفظ کنم باید با مدلهایی رقابت کنم که 25 سال از من کوچکترند و این کار سختی است.


او درمورد رعایت رژیم توسط مدلها میگوید گاهی سالها حسرت خوردن کمی چیپس و یا شکلات با یک مدل همراه است اگرچه من در آستانه 43 سالگی خوردن این موارد را برای خودم آزاد کرده ام.


وی از 15 سالگی وارد دنیای مد شده است و میگوید به عنوان یک مدل سیاهپوست با تبعیضات نژادی زیادی روبرو شدم که توانستم بر آنها فائق شوم...... / pardad.ir