اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

برترین برند خودرو سال اعلام شد


برند لوکس ساز آلمانی یعنی آئودی در روز سه شنبه با وجود رسوایی‌های تقلب فولکس واگن که دامن آن را گرفته بود، در رتبه بندی سالانه بهترین خودروی سال 2016، از دید مجله آمریکایی کانسومر ریپورتس به عنوان برترین برند سال 2016 انتخاب شد.

وب‌سایت خودرو بانک: برند لوکس ساز آلمانی یعنی آئودی در روز سه شنبه با وجود رسوایی‌های تقلب فولکس واگن که دامن آن را گرفته بود، در رتبه بندی سالانه بهترین خودروی سال 2016، از دید مجله آمریکایی کانسومر ریپورتس به عنوان برترین برند سال 2016 انتخاب شد.

آئودی، برترین برند سال شناخته شد

برای انتخاب بهترین خودروی سال که به رسم عادت هرساله توسط این مجله معرفی می‌شود و حالا تفاوت‌هایی به خود دیده است، فاکتورهایی نظیر تست جاده‌ای، قابلیت اطمینان، ایمنی و رضایت مالکان مد نظر قرار گرفته شده که در این میان شرکت خودروسازی آئودی به عنوان بهترین برند در سال 2016 انتخاب شده است. پس از آئودی نیز به ترتیب برند‌هایی نظیر سوبارو، لکسوس، پورشه و ب‌ام‌و عناوین دوم تا پنجم بهترین برندهای سال را ازآن خود کرده‌اند.

سال گذشته و یکسال قبل‌تر از آن، یعنی در سال 2015 و 2014 هم محصولات شرکت خودروسازی تسلا یعنی مدل اس به عنوان بهترین خودروی سال انتخاب شد، ولی امسال این مجله، شرکت خودروسازی را به انتخاب برندی مستقل از یک کمپانی ترجیح داده است.

پس از جایگاه پنجم در جدول که متعلق به شرکت خودروسازی بی ام و است، در جایگاه ششم و هفتم برندهای مزدا و جنرال موتورز قرار گرفته‌اند و تویوتا نیز پس از این دو، جای خود را در جایگاه هشتم لیست برترین خودروهای سال پیدا کرده است!. دو برند کره‌ای کیا و هیوندای نیز به ترتیب جایگاه نهم و دهم را به خود اختصاص داده‌اند.

از آخر، یعنی در جایگاه 30 نیز می‌توان شرکت خودروسازی فیات را مشاهده کرد که جدیدا خبر ورود آن و تولید مشترک آن در ایرانخودرو به گوش می‌رسد!، این در حالی است که جیپ کرایسلر پیوسته به این کمپانی هم در جایگاه 29 قرار گرفته‌اند.


ویدیو مرتبط :
انتخاب یونیماگ به عنوان برترین خودرو آفرود در سال 2014

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ورلدساکر برترین تیم سال 2012 را اعلام کرد


در این نظرسنجی کریستیانو رونالدو بالاتر از لیونل مسی عنوان برترین مهاجم را به خود اختصاص داده است.

خبرگزاری فارس: نشریه ورلد ساکر تیم منتخب سال 2012 فوتبال جهان را اعلام کرد.

در این نظرسنجی کریستیانو رونالدو بالاتر از لیونل مسی عنوان برترین مهاجم را به خود اختصاص داده است.

دل بوسکه سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا هم برترین مربی جهان در سال 2012 لقب گرفته، ژوزه مورینیو سرمربی رئال مادرید و روبرتو دی‌متئو سرمربی سابق چلسی در رده بعدی قرار دارند.

*بهترین‌های این نشریه را در زیر ببینید.

دروازه‌بان:

1- ایکر کاسیاس ( رئال مادرید، اسپانیا) 57 رای

2- جان لوئیجی بوفون ( یوونتوس، ایتالیا) 18 رای

3- مانوئل نویر (بایرن مونیخ، آلمان) 18 رای

خط دفاع:

1- سرخیو راموس (رئال مادرید، اسپانیا) 63 رای

2- فیلیپ لام (بایرن مونیخ، اسپانیا) 48 رای

3- وینسنت کمپانی (منچسترسیتی، بلژیک) 42 رای

4- جوردی آلبا (والنسیا -بارسلونا، اسپانیا) 42 رای

خط میانی:

1- آندرس اینیستا (بارسلونا، اسپانیا) 94 رای

2- آندره پیرلو (یوونتوس، ایتالیا) 72 رای

3- ژاوی (بارسلونا، اسپانیا) 59 رای

خط حمله:

1- کریستیانو رونالدو ( رئال مادرید، پرتغال) 107 رای

2- لیونل مسی (بارسلونا، آرژانتین) 106 رای

3- رادامل فالکائو (اتلتیکو مادرید، کلمبیا) 57 رای