اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

برای فرار از دست زن، مرد روس داخل شوت زباله پرید



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

برای فرار از دست زن،

مرد روس داخل شوت زباله پرید

جام جم آنلاین: یك مرد روس برای فرار از دست زنش خود را به داخل شوت زباله آپارتمانش واقع در طبقه هشتم پرتاب كرد.

به گزارش جام جم آنلاین به نقل ازجنتساید، سرویس های امداد شهر تیومن سیبری اعلام كردند كه یك مرد 31 ساله را از داخل كانال شوت زباله نجات داده اند.

آنها گفتند كه مرد در كانال شوت زباله در سطح طبقه پنجم گیر كرده بود و آنها ناگزیر با بریدن كانال موفق شدند مرد گرفتار را آزاد سازند.

مرد پس از بیرون آورده شدن از داخل كانال شوت زباله برای درمان به بیمارستان انتقال یافت. در بیمارستان،‌این مرد روس گفت كه برای فرار از دست زنش خود را به داخل كانال شوت زباله پرتاب كرده است.

اما وی فاش نكرد كه به چه دلیل قصد فرار از دست زنش را داشته است.

كسی چه می داند شاید زن از مساله ای خشمگین شده و شوهرش را به داخل شوت زباله  انداخته است كه در این صورت می توان سكوت مرد را در مورد علت این ماجرا درك كرد.

امدادگران شهر تیومن یادآوری كرده اند كه چند سال پیش نیز با ماجرایی مشابه مواجه شده بودند. مترجم :‌بهرام افتخاری./جام جم آنلاین


ویدیو مرتبط :
هل دادن زن روس روی ریل مترو توسط مرد مست

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

متهم به قتل: بعد از بستن دست‌وپای مرد معتاد، او را داخل رودخانه انداختم



متهم به قتل: بعد از بستن دست‌وپای مرد معتاد، او را داخل رودخانه انداختم

حوادث - روزنامه شرق نوشت:

مسوول کمپ ترک اعتیاد که قصد داشت مرد معتاد را تنبیه کند نمی‌دانست این تنبیه مرگ مرد جوان را رقم زده و او را پای میز محاکمه می‌کشاند.

ماموران کلانتری طالقانی کرج 23تیر سال گذشته باخبر شدند مردی معتاد به طرز مشکوکی جان خود را از دست داده‌است. وقتی ماموران به محل حادثه رسیدند مسوول کمپ ترک اعتیاد مدعی شد این مرد 37ساله که سیاوش نام داشت در رودخانه غرق شده‌است. پس از انتقال جنازه به پزشکی قانونی و انجام تحقیقات تخصصی فاش شد آثار کبودی روی دست‌ها و پاهای مقتول وجود دارد که نشان می‌دهد این مرد قبل از مرگ احتمالا به زور داخل آب انداخته شده و کسی که این کار را کرده‌ دست‌وپای او را بسته است.

 

به این ترتیب مسوول کمپ یک‌بار دیگر مورد بازجویی قرار گرفت و گفت: دو هفته قبل پدرومادر سیاوش او را به کمپ آوردند تا اعتیادش را ترک کند اما او حاضر نبود این کار را بکند و سعی می‌کرد فرار کند. به همین دلیل به اتفاق همکارانم او را گرفتیم و دوباره در کمپ بستری کردیم. ما معتادان بداخلاق زیادی داشتیم اما سیاوش با همه آنها فرق می‌کرد. از وقتی آمده ‌بود بچه‌های دیگر را اذیت می‌کرد، وسایل آنها را می‌دزدید و کاری می‌کرد که بقیه با او دعوا کنند. چندین بار سر یخچال رفته و غذای بقیه معتادان را برداشته و خورده‌بود. روز آخر وقتی فهمیدم دوباره غذای چند نفر از بچه‌ها را برداشته است تا آنها را عصبانی کند و دعوا راه بیندازد خیلی ناراحت شدم و تصمیم گرفتم او را تنبیه کنم.

 

مدیر کمپ در مورد نحوه تنبیه گفت: به پویان که دستیارم و از معتادان ترک‌کرده همین کمپ بود گفتم دست‌وپای سیاوش را ببندد و او را داخل رودخانه بیندازد تا مرد معتاد چند ساعتی آنجا بماند و بعد دوباره او را بیرون می‌آوریم. بعد از اینکه سیاوش را داخل رودخانه انداختیم من سرکلاس رفتم. ما هر روز چندساعتی کلاس گروهی داشتیم و باهم صحبت می‌کردیم. وقتی از کلاس بیرون آمدم به سراغ سیاوش رفتم هنوز به رودخانه نرسیده‌بودم که پویان هراسان گفت سیاوش در آب خفه ‌شده ‌است. بلافاصله خودم را به کنار رودخانه رساندم و دیدم سیاوش مرده‌است با این حال سعی کردیم او را احیا کنیم اما نشد.

 

پلیس در ادامه تحقیقات خود به سراغ پویان رفت. او اتهام غرق‌کردن سیاوش را قبول کرد و گفت: مدیر کمپ مرد بداخلاقی بود و من خیلی از او می‌ترسیدم. وقتی می‌گفت یک کاری را باید انجام دهید حتما باید آن کار را می‌کردیم و هیچ راهی برای شانه خالی کردن وجود نداشت. آن روز وقتی او به من گفت دست‌وپای سیاوش را ببند و او را داخل رودخانه بینداز از ترسم قبول کردم. سیاوش خیلی التماس کرد و گفت آب خیلی سرد است. دلم برایش سوخت. خیلی ناراحت شدم اما از ترسم نتوانستم او را از آب بیرون بیاورم. حتی 45دقیقه پیش سیاوش نشستم تا امیدوارش کنم و با حرف‌هایم به او آرامش بدهم تا بتواند آن شرایط را تحمل کند. بعد برای انجام کاری رفتم. یک ساعت بعد برگشتم و دیدم سیاوش غرق شده‌است.

 

متهم ادامه‌داد: این‌طور نبود که ما معتادی را در رودخانه رهاکنیم. قسمتی از رودخانه را مثل استخر درست کرده‌بودیم و آنجا سنگچین داشت و آب در آن جمع شده‌بود و می‌شد در آن ایستاد. من سیاوش را جایی گذاشتم که بتواند به یک تخته سنگ تکیه دهد قصدم کشتن او نبود.

با توجه به اعترافات متهمان، ماموران محل حادثه را بازدید کردند و صحنه قتل هم بازسازی شد.

با تکمیل تحقیقات، پرونده با صدور کیفرخواست به دادگاه‌های کیفری‌ استان البرز فرستاده‌شد و پویان به اتهام مباشرت در قتل و مدیر کمپ به اتهام معاونت در قتل از نظر دادسرا مجرم شناخته ‌شدند و به‌زودی در دادگاه کیفری ‌استان البرز محاکمه می‌شوند./خبرآنلاین