اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

برای رهایی از رسوایی رابطه نامشروع‌؛ بیل كلینتون از "استیو جابز" كمك خواسته بود



 

 

 

برای رهایی از رسوایی رابطه نامشروع‌؛ بیل كلینتون از

 

 

در زندگی نامه استیو جابز، بنیانگذار شركت اپل كه به تازگی درگذشت، آمده است: بیل كلینتون در زمان انتشار اخبار رسوایی رابطه نامشروع خود با "مونیكا لوینسكی"، از استیو جابز برای برون رفت از این بحران، تقاضای كمك كرده بود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این كتاب كه به زودی وارد بازار می شود، آمده است: بیل كلینتون، رئیس جمهور اسبق آمریكا در زمان انتشار اخبار رسوایی رابطه نامشروع خود با"مونیكا لوینسكی"، طی یك تماس تلفنی شبانه از بنیانگذار اپل خواسته بود تا در مورد چگونگی مدیریت این رسوایی او را راهنمایی كند.

استیو جابز در پاسخ به درخواست بیل كلینتون گفته بود:" اگر این كار را كرده اید من نمی توانم به شما كمك كنم، اگر این كار را انجام داده اید باید موضوع را به ملت آمریكا بگویید."

به گفته نویسنده كتاب، پس از اینكه جابز این پاسخ را به كلینتون داد سكوتی سنگین در آن طرف خط تلفن برقرار شد.

اندكی پس از مرگ استیو جابز، كلینتون در یك مصاحبه درخصوص رابطه دوستی خود با بنیانگذار اپل صحبت كرد.

زندگی نامه استیو جابز توسط والتر ایساكسون، رئیس سابق هیئت مدیره سی.ان.ان و از دبیران مجله تایمز نوشته شده است. او تاكنون زندگینامه افرادی مثل بنجامین فرانكلین و هنری كیسینجر را تالیف كرده است.

زندگینامه نوشته شده درباره استیو جابز حاصل بیش از ۴۰ مصاحبه طولانی با او طی دو سال بوده و در كنار آن از بیش از صد نفر از اعضای خانواده، همكاران، دوستان و رقبای استیو جابز نیز كسب اطلاعات شده است.

به گزارش سی.ان.ان، این كتاب تنها كتابی است كه با رضایت شخصی استیو جابز راجع به شخص او نوشته شده است.

در همین حال والتر ایساكسون بعد از مرگ جابز گفت: من چند هفته پیش او را برای آخرین بار در خانه اش در كالیفرنیا دیدم. او در آن زمان وضع جسمانی بسیار بدی داشت و به سختی از پله ها بالا می رفت. به نظرم خیلی درد می كشید، اما همچنان ذهن او فعال بود..../خبرگزارى ایسنا


ویدیو مرتبط :
مصاحبه با استیو وازنیاک در رابطه با استیو جابز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نظر استیو جابز درباره رابطه نامشروع‌ کلینتون


در زندگی‌نامه استیو جابز، بنیانگذار شركت اپل كه به تازگی در گذشته، آمده است: بیل كلینتون در زمان انتشار اخبار رسوایی رابطه نامشروع خود با"مونیكا لوینسكی"، از استیو جابز برای برون‌رفت از این بحران، تقاضای كمك كرده بود.

در زندگی‌نامه استیو جابز، بنیانگذار شركت اپل كه به تازگی در گذشته، آمده است: بیل كلینتون در زمان انتشار اخبار رسوایی رابطه نامشروع خود با"مونیكا لوینسكی"، از استیو جابز برای برون‌رفت از این بحران، تقاضای كمك كرده بود.

در این كتاب كه به زودی وارد بازار می‌شود، آمده است: بیل كلینتون، رئیس جمهور اسبق آمریكا در زمان انتشار اخبار رسوایی رابطه نامشروع خود با"مونیكا لوینسكی"، طی یك تماس تلفنی شبانه از بنیانگذار اپل خواسته بود تا در مورد چگونگی مدیریت این رسوایی او را راهنمایی كند.

استیو جابز در پاسخ به درخواست بیل كلینتون گفته بود:" اگر این كار را كرده‌اید من نمی‌توانم به شما كمك كنم، اگر این كار را انجام داده‌اید باید موضوع را به ملت آمریكا بگویید."

به گفته نویسنده كتاب، پس از اینكه جابز این پاسخ را به كلینتون داد سكوتی سنگین در آن‌طرف خط تلفن برقرار شد.

اندكی پس از مرگ استیو جابز، كلینتون در یك مصاحبه درخصوص رابطه دوستی خود با بنیانگذار اپل صحبت كرد.

زندگی‌نامه استیو جابز توسط والتر ایساكسون، رئیس سابق هیئت مدیره سی.ان.ان و از دبیران مجله تایمز نوشته شده است. او تاكنون زندگینامه افرادی مثل بنجامین فرانكلین و هنری كیسینجر را تالیف كرده است.

زندگینامه نوشته شده درباره استیو جابز حاصل بیش از 40 مصاحبه طولانی با او طی دو سال بوده و در كنار آن از بیش از صد نفر از اعضای خانواده، ‌همكاران، ‌دوستان و رقبای استیو جابز نیز كسب اطلاعات شده است.

 ‌این كتاب تنها كتابی است كه با رضایت شخصی استیو جابز راجع به شخص او نوشته شده است.

در همین حال والتر ایساكسون بعد از مرگ جابز گفت: من چند هفته پیش او را برای آخرین بار در خانه‌اش در كالیفرنیا دیدم. او در آن زمان وضع جسمانی بسیار بدی داشت و به سختی از پله‌ها بالا می‌رفت. به نظرم خیلی درد می‌كشید، اما همچنان ذهن او فعال بود.

منبع: ایسنا