اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

براد پیت و آنجلینا یک قطار کرایه کردند!


براد پیت و آنجلینا برای انتقال خانواده خود از لندن به شهر گلاسکو واقع در اسکاتلند ، یک قطار را بطور کامل کرایه کردند .

براد پیت و آنجلینا برای انتقال خانواده خود از لندن به شهر گلاسکو واقع در اسکاتلند ، یک قطار را بطور کامل کرایه کردند .

در این سفر ۵ ساعته به شهر گلاسکو، مدوکس ۱۰ ساله ،پکس ۷ ساله ، زهرا ۶ ساله ، شیلو ۵ ساله و ناکس و ویوین ۳ ساله هم همراه آنجلینا و براد بودند. قسمتهایی از فیلم جدید براد پیت با نام " جنگ جهانی زامبیها" در این شهر اسکاتلندی فیلمبرداری خواهد شد و به همین دلیل این زوج به همراه فرزندانشان به این شهر سفر کردند تا مثل همیشه در کنار هم باشند.

سخنگوی قطارهای ویرجین نیز این خبر را تایید کرد و گفت: "تا آنجایی که من اطلاع دارم ، آنجلینا و براد پیت کل قطار را کرایه کرده اند."

"سرویسی که به این زوج مشهور ارائه شد یک سرویس سفارشی و ویژه بود و مسلما" قیمت آن با قیمت خدماتی که به مسافران عادی ارائه می شود ، کاملا" متفاوت بود. آدمهای مختلف نیازهای متفاوتی دارند و شرکت ما موظف است مطابق با نیازهای مشتریان به آنها سرویسهای مختلف ارائه دهد."

قسمتهایی از فیلم " جنگ جهانی زامبیها" در شهر لندن فیلمبرداری شد و به همین دلیل این خانواده بزرگ و مشهور برای مدتی در شهر لندن اقامت داشتند . بنا به گزارشات رسیده در ساعتهایی که برادپیت سرگرم فیلمبرداری قسمتهایی از فیلم "جنگ جهانی زامبیها " بر روی یک کشتی بود ، آنجلینا نیز به همراه فرزندانش به جاهای مختلف لندن از جمله ریچموند و لندن جنوبی می رفت.

در این مدت آنجلینا ، شیلو و زهرا را به یک فروشگاه اسباب بازی در شهر لندن برد و بچه ها در حالیکه اسباب بازیهایی از قبیل تفنگهای کابویی و عروسکهای بنتن در دست داشتند ، فروشگاه را ترک کردند.

منبع: پرتال آفتاب



ویدیو مرتبط :
براد پیت و طرفتارااااااااااش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آنجلینا جولی، براد پیت را در فیلم خود بازی می دهد



آنجلینا جولی، براد پیت را در فیلم خود بازی می دهد

 

آنجلینا ، در اولین تجربه کارگردانی خود که در هانگری فیلمبرداری می شود، برای براد پیت هم نقشی در نظر گرفت. او و این ستاره خوشتیپ هالیوود شش فرزند دارند.

 

پیت ۴۶ ساله ، صبح روز ۱۴ نوامبر با لباس رسمی در صحنه فیلمبرداری حاضر شد. یک منبع به مجله هفتگی آمریکا گفت: " آنجلینا او را استخدام کرده است."

در همین حال آنجلینا اقرار کرده است که که در ابتدا قصد داشته فقط دو فرزند داشته باشد. او در مجله وگو گفت: " من فقط برای دو فرزند برنامه ریزی کرده بودم " ولی " شما باید بدانید که از عهده چند فرزند بر می آیید و رابطه بچه ها با یکدیگر چگونه خواهد بود"

ممکن است شما یک فرزند داشته باشید ولی خواسته های همان یک فرزند آنقدر زیاد باشد که همه وقتتان را پر کند وشما به ا ین نتیجه برسید که اگر فرزند دیگری داشته باشید نمی توانید به اندازه کافی به او توجه کنید.اما ما احساس کردیم می توانیم مسئولیت فرزندان بیشتری را برعهده گیریم و حالا ما یک خانواده پرجمعیت و خیلی خیلی شاد داریم."

جولی گفت: پیت که در تاریخ ۱۸ دسامبر ۴۷ ساله می شود ، بی نهایت خوشتیپ وجذاب است.

او افزود : وقتی درباره او فکر می کنم می بینم که او یک دوست خیلی خوب و یک پدر فوق العاده است." وقتی او را با فرزندانمان می بینم بیشتر از وقتهای دیگر به این نتیجه می رسم که واقعا" خیلی دوستش دارم..../آفتاب

مترجم: فرشته مشاور