اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

برادر «دالتون» در دام پلیس



برادر «دالتون» در دام پلیس

شرور سابقه‌دار در حالی كه با قرار وثیقه آزاد و سرقت‌ها و شرارت‌های خود را آغاز كرده بود، دستگیر شد.

به گزارش جام‌ جم، سرهنگ عبدالرضا خیرخواهان فرمانده انتظامی شهرستان كرج گفت: بیست و دوم اسفند ماموران كلانتری 26 ماهدشت هنگام گشتزنی در بلوار اصلی شهر به سرنشین خودروی زانتیای بژ رنگ مشكوك شدند و با استعلام شماره پلاك آن متوجه شدند خودرو سه روز پیش در شهریار سرقت شده است.

وی افزود: ماموران برای بررسی بیشتر به خودرو دستور ایست دادند ولی سرنشین آن به سمت كوهپایه‌های ماهدشت متواری شد.

سرهنگ خیرخواهان خاطرنشان كرد: با تعقیب و گریز و اعزام نیروهای كمكی، راننده ناچار خودرو را متوقف كرد و پیاده به سمت تپه‌های ماهدشت متواری شد.

وی افزود: با ادامه تعقیب و گریز، متهم برای فرار با استفاده از یك قبضه سلاح به ماموران نیروی انتظامی تیراندازی كرد.

فرمانده انتظامی شهرستان كرج اضافه كرد: در ادامه تیراندازی‌ها، ماموران با شلیك گلوله‌ای به پای متهم، وی را متوقف و دستگیر كردند.

وی ادامه داد: با انتقال خودروی سرقتی به كلانتری، ماموران موفق به كشف تعدادی قیچی قفل‌بری، چاقوی آغشته به خون و یك عدد دوربین نقشه‌برداری شدند.

سرهنگ خیرخواهان تصریح كرد: پس از انتقال متهم به بیمارستان و بازجویی مشخص شد این فرد به نام مجتبی یكی از اراذل و اوباش سابقه‌دار كرج و برادر دوقلوی متهم دیگری معروف به دالتون است كه چندی پیش از سوی ماموران نیروی انتظامی دستگیر شد. وی اضافه كرد: این دو برادر از اراذل و اوباش شاخص و شناسنامه‌دار هستند كه به علت پرونده‌های متعدد كیفری مدت‌ها در زندان به سر می‌بردند.

فرمانده انتظامی شهرستان كرج تاكید كرد: این فرد كه بتازگی و با قید وثیقه از زندان آزاد شده بود، سه روز قبل از دستگیری اقدام به سرقت خودروی زانتیای یكی از كارخانه‌داران صفادشت و همین‌طور سرقت به عنف دو مغازه در محدوده محمدشهر به ارزش 32 میلیون تومان كرده بود. خیرخواهان ادامه داد: این متهم دارای سه فقره سابقه كیفری است و در بازجویی به چند فقره زورگیری، سرقت از منازل و برخی سرقت‌های دیگر نیز اعتراف كرد./جام جم آنلاین

 


ویدیو مرتبط :
دیس دالتون و کیا از همایون بهمنی به نام دالتون+سانسور

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سرقت کیف‌های پول مشتریان بانک با کمک برادر بزرگتر/ زاغ‌زن‌ها به دام پلیس افتادند + عکس



اعضای باند زاغ‌زن‌های مشتریان بانک که با همکاری یکدیگر اقدام به سرقت کیف پول می‌کردند، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،‌ در مورخه 27/02/1394 فردی با مراجعه به کلانتری 153 شهرک ولیعصر به مأموران اعلام کرد که کیف دستی اش حاوی مبلغ 37 میلیون تومان وجه نقد به شیوه سرقت داخل خودرو ، در زمان پنچرگیری لاستیک خودرو سرقت شده است .

پرونده در پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ :
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع کیف قاپی به شیوه داخل خودرو و به دستور شعبه اول بازپرسی دادسرای ناحیه 34 تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

اظهارات مالباخته :
مالباخته پس از حضور در پایگاه سوم پلیس آگاهی ، در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : "جهت دریافت پول به بانک شعبه نعمت آباد مراجعه و مبلغ 37 میلیون تومان وجه نقد دریافت و پس از آن به محل پارک خودرو مراجعه کردم ؛ در حین رانندگی متوجه پنچری خودرو شده اما با این وجود توقف نکرده و با همان وضعیت پنچری خودرو ، تا خیابان سپید شمالی واقع در شهرک ولیعصر ادامه مسیر دادم ؛ با اطمینان از دور شدن از شعبه بانک نعمت آباد ، کیف دستی خود را در زیر صندلی شاگرد راننده قرار گذاشته و مشغول به پنچرگیری ماشین شدم که ناگهان جوانی حدودا 35 ساله در یک لحظه و در زمان انتقال لاستیک خودرو به داخل صندوق عقب ، اقدام به سرقت کیف پول ها نمود و بلافاصله سوار یک دستگاه موتورسیکلت طرح هوندا 125 شد و همراه همدستش ( راننده ی موتور ) فرار کرد .

 

اخبار,اخبارحوادث,باند زاغ‌زن‌ها

شناسایی و دستگیری اعضای گروه سارقین زاغ زن :
با توجه به شیوه و شگرد سرقت ، کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی با اطمینان از نحوه شناسایی مالباخته در داخل بانک شعبه نعمت آباد ، به بررسی تصاویر بدست آمده از دوربین های مداربسته بانکی پرداخته و نهایتا موفق به شناسایی یکی از مجرمین سابقه دار بنام "محمدرضا . ی" ( 46 ساله ) شدند .

بررسی سوابق محمدرضا نشان داد که وی در سال های گذشته نیز به اتهام سرقت به شیوه کیف قاپی بارها دستگیر و روانه زندان شده است ؛ همچنین در ادامه تحقیقات پلیسی مشخص شد که برادر محمدرضا بنام "علیرضا" ( 34 ساله ) نیز همانند برادر بزرگتر خود دارای سوابق متعدد در زمینه سرقت است و در طی سال های 1380 الی 1393 ، سه بار به اتهام کیف قاپی دستگیر و روانه زندان شده است .

با شناسایی "محمدرضا" و "علیرضا" به عنوان دو متهم پرونده ، مخفیگاه هر دو نفر آنها در مناطق "افسریه – 15 متری سوم" و "خاوران – خیابان هاشم آباد" شناسایی و دستگیر شدند .

محمدرضا و علیرضا پس از دستگیری و در تحقیقات بعمل آمده از آنها ، صراحتا به دهها فقره کیف قاپی به شیوه زاغ زنی اعتراف و همدست و بچه محل سابق در منطقه اتابک بنام "داوود . د" ( 42 ساله ) را نیز به عنوان عضو سوم گروه معرفی کردند که داوود نیز در منطقه اسلامشهر – خیابان زرافشان ، شناسایی و دستگیر شد .


 اخبار  حوادث  - باشگاه  خبر  نگاران