اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

برادر احمدی نژاد: حیف که نمی توانم بیشتر در مورد برادرم صحبت کنم



برادر احمدی نژاد: حیف که نمی توانم بیشتر در مورد برادرم صحبت کنم

 انتخاب :داوود احمدی‌نژاد برادر رئیس‌جمهور طی گفت‌وگویی با نشریه پنجره به بازخوانی خانه‌نشینی یازده‌روزه برادرش اشاره كرد.

او در این گفت‌وگو با اشاره به ملاقاتش با رئیس‌جمهور طی این یازده روز گفت: من در آن موضوع پیش رئیس‌جمهور رفته و وظیفه‌ام را انجام دادم.

وی در واكنش به این موضوع كه برای جدا كردن برادرش از جریان انحرافی دنبال دعا نویس رفته بود، گفت: اصل این خبر كه من به دنبال دعانویس و این جور چیزها رفته باشم، از اساس كذب محض است. این گونه خبرسازی‌ها از جانب كسانی است كه از افشاگری‌های من علیه خودشان ضربه خورده‌اند.

وی در واكنش به این خبر كه اعضای خانواده احمدی‌نژاد با خانه‌نشینی او مخالف بودند گفت: من نمی‌دانم وخبری هم ندارم.

وی درباره اینكه آیا با خانواده رئیس‌جمهور صله‌رحم هم نمی‌كنید؟‌گفت: قصد جواب دادن به این سوال را ندارم.

احمدی‌نژاد در واكنش به خبری كه اخیرا منتشر شد مبنی بر اولین مخالفت رئیس جهور با مشایی گفت: تحلیل رسانه‌ها و امیدواری شان در رابطه با این جدایی احمدی‌نژاد و مشایی اشتباه است.

حیف كه نمی‌توانم بیشتر از این صحبت كنم و باید سكوت كنم./انتخاب


ویدیو مرتبط :
‫تماشاگر // حضور احمدی نژاد و صحبت های درگوشی با برادر مرحوم نوروزی‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

احمدی نژاد: سران قوا علیه یكدیگر صحبت نكنند/اقدام عملی ما برای وحدت میان سران قوا این بود که ما کاری نکردیم!



 

احمدی نژاد: سران قوا علیه یكدیگر صحبت نكنند/اقدام عملی ما برای وحدت میان سران قوا این بود که ما کاری نکردیم!

 

 

جام جم آنلاین: رئیس جمهور با اشاره به ادغام سازمان ملی جوانان و سازمان تربیت بدنی و تشكیل وزارت ورزش و جوانان گفت: برنامه ها و فعالیت های خوبی برای جوانان داریم.

 

محمود احمدی نژاد امروز یكشنبه پس از تقدیم لایحه بودجه سال 1390 به مجلس در حالی كه در جایگاه مشخص شده برای مصاحبه حضور نیافته بود،اما به سوالات خبرنگاران هنگام حركت ویو ترك مجلس می پرسیدند،پاسخ داد.

وی در پاسخ به پرسشی درباره‌ ادغام سازمان ملی جوانان گفت: دولت برنامه ها و فعالیت های خوبی برای جوانان دارد كه در آینده نزدیك در یك كنفرانس خبری آنها را اعلام خواهم كرد.

احمدی نژاد در پاسخ به پرسشی درباره اقدامات ریاست جمهوری برای تقویت وحدت میان سران قوا گفت: سران قوا نباید علیه یكدیگر صحبت كنند و اقدام عملی ریاست جمهوری در این زمینه این بوده كه ما كاری نكردیم..../جام جم آنلاین